Mario Badescu Drying Cream

Mario Badescu

Am vrut initial sa scriu review-ul la aceasta crema acum vreo 2-3 luni. Si am uitat.🙂 Zilele trecute mi-au aparut mici cosulete pe fata, cred ca de la caldura, transpiratie.. care incepusera sa ma cam deranjeze; mi-am amintit de Drying Cream si astfel am pus-o din nou la treaba. Stiam de datile trecute cand o mai folosisem ca ea este salvarea mea. Si asa a fost.

Daca puteti trece peste faptul ca are un miros respingator la inceput (daca ati incercat Drying Mask stiti la ce ma refer, ei la aceasta crema mirosul este mai puternic :)) si macar pe portiunile de piele in care aveti nevoie de ajutorul ei o puteti suporta, este un produs care va va surpinde intr-un mod tare placut.

Recomandata pentru toate tipurile de piele aceasta crema-concealer, cum i se mai spune, este un tratament efectiv care usuca micile cosuri de sub piele. Cu doar cateva mici aplicari pe zona afectata de cosuri puteti tine sub control si minimiza riscul de a se intinde eruptia. O puteti folosi deasemenea si ca un tratament anti-acneic pentru a ascunde imperfectiunile pielii.

Eu am aplicat-o doua seri la rand, dupa ce m-am demachiat, pe zonele unde am observat aparitia cosurilor si a fost de ajuns. Astazi nu mai am nimic, nici macar o mica urma. O puteti folosi si sub make-up, dupa aplicarea cremei de zi si inaintea fondului de ten, masand-o usor pana in momentul in care se confunda cu pielea. Dar mie mi s-a parut mai convenabil si mai usor sa o las sa-si faca efectul linistita peste noapte.

Cum o folosesc deobicei: o intind usor cu degetul, dar nu pana intra chiar de tot in piele. Imi place sa o las un pic la suprafata ca un strat protector. Si nu am observat, cat timp am folosit-o, sa imi murdareasca perna in nici un fel, deoarece se usuca foarte repede si nu se mai ia de pe fata.

Mario Badescu Skin Care

Are o culoare crem-galbuie, este ambalata intr-o cutiuta rotunda de 14 ml si in partea de sus are o folie de protectie pe care eu am preferat sa nu o rup. Intr-adevar nu este chiar igienic sa iau de fiecare produsul cu degetul, dar tinand cont de faptul ca nu o folosesc chiar foarte des nu ma mai deranjeaza.

O puteti cumpara de pe site-ul mariobadescu.ro sau carespot.ro. In ambele parti are acelasi pret.

INGREDIENTE:

Deionized Water, Zinc Oxide, Aloe, Beeswax, Cetyl Alcohol, Lemon Extract, Colloidal Sulfur, Ervol, Octyl Palmitate, Ichthammol, Polysorbate 80, Titanium Dioxide, Polyglycerylmethacrylate (and) Propylene Glycol

Voi ati incercat-o? Cum vi s-a parut? Ati incerca-o?

Va pup si va mai astept!

8 thoughts on “Mario Badescu Drying Cream”

  1. De la Mario Badescu am incercat doar o mica mostra cu o crema cu alge parca…nu-mi mai amintesc exact ce produs era, mi-a placut tare mult😀 Mi-am dorit foarte mult sa incerc lotiunea, dar tot timpul au fost alte cheltuieli si nu mi-am permis:/ Ma bucur ca ai avut parte de rezultate bune cu ea, e bine de stiut ca exista un produs care sa functioneze rapid😀

      1. Drying Lotion😀 Toata lumea vorbea despre ea pe Youtube si m-au facut curioasa :)) (cred ca trebuia sa o traduc mai bine “solutie”, pentru ca nu prea e o lotiune :D)

Leave a Reply

