My Morning Skincare Routine

Astazi am zis sa va scriu pe scurt care este rutina mea de ingrijire a tenului din fiecare dimineata. Daca sunteti curioase de anumite produse imi puteti scrie la comentarii si le voi face review separat.

In primul rand, tin sa precizez ca tenul meu pe timp de vara este normal, doar putin gras pe frunte, nas (putin mai mult) si barbie. Produsele pe care le folosesc reusesc sa-mi mentina pielea in limite normale, ferita de probleme si chiar sanatoasa si frumoasa. Pe viitor vreau sa mai fac cateva schimbari, dar in general sunt incantata cam de toate cele cinci produse cosmetice pe care vi le voi prezenta in poza de mai jos..

My Morning Skincare Routine

Asadar in fiecare dimineata, fara exceptie, imi curat tenul cu spuma Boots Simply Sensitive Foaming Cleansing Wash. Imi place in mare parte, dar nu sunt chiar 100% multumita de ea. Apoi imi sterg tenul cu un prosop curat (nu prosopul de maini, nici de par, nici de corp) sau cu un servetel (tot curat) tamponand usor pielea. Astept vreo 2-3 minute dupa care aplic demachiantul cremos si delicat cu vitamina E de la The Body Shop (din care mai am un picusor) cu ajutorul unei dischete demachiante. Mai multe despre el puteti citi aici. Clatesc demachiantul si hidratez usor tenul cu Hydralight Healthy Skin Refreshing Toner de la Paula’s Choice. Este primul produs Paula’s Choice care chiar imi place si simt ca face ceva pe tenul meu. (Mi se pare mult mai bun decat cel din gama Resist pe care l-am folosit anterior). Astept vreo 5 minute ca pielea sa se usuce bine si ca tonerul sa se absoarba in piele. Ultra Facial Moisturizer SPF 15 de la Kiehl’s are rol de crema hidratanta si ma inteleg tare bine cu ea. Chiar daca e mai potrivita pentru tenul meu pe timp de iarna imi place prea mult si nu am renuntat deocamdata la ea. Ca produs pentru protectia solara folosesc ultra-fluidul colorat cu efect de uniformizare a tenului de la Bioderma-Photoderm MAX SPF 50+. Este foarte light si nu incarca fata. Culoarea este cam ciudatica, dar aplic fond de ten peste si nu se mai vede.

Mai am si cateva produse adiacente, cum ar fi scruburile si mastile pe care le aplic in functie de timpul pe care il am la dispozitie.

Va urma cat de curand si rutina de ingrijire din fiecare seara.

Va pup si va mai astept!

22 thoughts on “My Morning Skincare Routine”

  1. Buna!
    Am si eu cateva produse PC din America pe care doresc sa le dau, le-am primit cadou, dar eu nu folosesc, sunt fan Dessert Essence: Skin Balancing Pore-Reducing Toner, Skin Perfecting 2% BHA liquid, Skin Balancing Ultra-Sheer Daily Defense spf30, Barely There spf 30. Le dau cu 200 Ron pe toate. 0747434422 boiciuc.maria@yahoo.com

  2. Trebuie sa imi iau si eu un toner bun, am unul, dar inca e in teste, nu stiu ce sa zic :)) Crema cu SPF folosesc doar atunci cand nu folosesc BB Cream (cele pe care le folosesc au SPF peste 35), momentan sunt in cautarea unei alte creme pentru ca am observat ca cea pe care o am imi blocheaza porii:/ N-am incercat niciunul dintre produsele pe care le-ai mentionat :*

  3. Apropo de ingrijire am cautat aici apa micelara de la Bioderma aici in farmacie la Boots si nu cunosc marca asta , am cautat si la alte marcii de acolo apa micelara si se pare ca nu au. Unde o gasesc eu , help …..

  4. Nu folosesc prosopul o singura data insa doar pentru fata, il schimb la 3-5 zile si abia apoi ajunge prosop de maini. In afara de toner folosesc cam acelasi tip de produs.

    1. Este bine si asa. Am tinut sa scriu acest lucru pentru ca stiu persoane care folosesc acelasi prosop si pe fata, par sau corp.
      Mie imi place sa folosesc toner si parca fara el nu e in ordine.🙂

  5. Ai un ten superb si chiar imi pare bine ca ai scris despre rutina de ingrijire. Cred ca o sa imi iau si eu tonerul, sunt chiar curioasa cum e.

    1. Multumesc frumos, Dorina! Imi place tonerul, cu cel din gama Resist pe care mi-l cumparasem inainte nu m-am inteles deloc. Acesta parca mai reduce si din sebum.

  6. M-ai facut curioasa in legatura cu tonerul, mi-am comandat o mostra de toner Resist, dar n-am apucat sa-l folosesc. Acum tare as vrea sa incerc vreo doua mostre de toner Hydralight…

  7. Suna foarte bine iar tenul tau arata minunat si se vede ca rutina iti prieste🙂 Pe viitor vreau sa incerc si eu Photoderm, cum anume e culoarea lui?

Leave a Reply

