Rimmel 60 Seconds – 231Let’s get naked

Mi-am cumparat aceasta oja din DM acum vreo doua saptamani. Era la oferta (sau cel putin asa scria acolo pentru ca nu stiu cat costa oja in mod normal), la pretul de 6.9 lei. Cred ca si acum daca mergeti in orice magazin DM veti gasi un raft numai cu aceste oje de la Rimmel, pe care scrie “pret special” sau ceva de genul.

Nu mai incercasem nici o oja Rimmel 60 Seconds, mi-a placut nuanta si cum nu mai aveam nici o oja nude in colectie mi-am luat-o. Ce-i drept si numele m-a atras putin..hahha.🙂

Oja Rimmel

Rimmel 231 Let's get naked

Rimmel 60 Seconds 231

Au fost necesare doua straturi pentru ca oja sa devina perfect opaca, dar la al doilea strat s-au format acele bubulite pe unghie care nu imi plac.

Ca aplicare a fost ok, pensula este lata si usor de folosit, dar timpul de uscare a fost mai lung de 60 de secunde, au fost necesare cam 10 minute de asteptare, poate si mai mult.

Culoarea imi place mult si se vede dragut pe unghii, dar pacat de consistenta. O sa incerc sa o mai aplic si in alt mod si daca tot asa patesc cu ea nu cred ca o voi mai folosi.

Voi ati incercat ojele Rimmel 60 Seconds? Cum vi se par?

Va pup si va mai astept!

24 thoughts on “Rimmel 60 Seconds – 231Let’s get naked”

  1. Am cateva oje 60 Seconds dar n-am intampinat astfel de probleme. E drept ca formula nu e excelenta la toate, difera de la nuanta la nuanta dar n-am patit sa-mi faca bule. Pacat, e un nude frumos.

  2. Eu m-am lacomit si am luat 3 oje de-astea dintr-un foc insa nu imi plac si n-am sa le pastrez, mi se par mediocre. Cele din gama Kate sunt net superioare.

  3. Eu am o nuanta de mov geniala, se aplica usor, arata bine chiar si intr-un singur strat.. O sa-i dedidic o postare! :))
    E draguta nuanta aleasa de tine, pacat ca face “bubite”.😦

  4. Nu ma impac bine cu ojele Rimmel in general. Din gama 60 seconds am blue eyed girl care face unghii cadaverice(pateaza, adica :)) ) si grey matter, care se aplica cu dungi daca tin minte bine.

  5. eu am doua de la ei, una verde si una rozalie, imi plac mult ca aplicare si nuante. rezistenta e medie, oricum la mine nu tine aproape nicio oja ca lumea. cred ca era o problema cu oja, de obicei cand expira sau sunt degradate fac chestiile alea pe unghii. pacat, nuanta imi place.

    1. Eu nu am mai incercat o oja de la Rimmel pana acum. Nuanta mi s-a parut si mie tare draguta, dar din pacate nu imi place cum se vede oja pe unghie.😦 O sa ii mai dau insa o sansa.

  6. mie imi place pensula la ele, am si eu vreo 3 dar sincera sa fiu nici nu le-am incercat :))). culoarea e tare frumoasa, eu de obicei cand stiu ca trebuie sa aplic 2-3 straturi, folosesc o baza alba😀

  7. Pacat ca face bule, nuanta este superba.
    Nu mi-am mai cumparat demult timp o oja rimmel, cred ca ar trebui sa dau o fuga pana la DM.🙂
    Pupici

    1. Da, nici mie nu mi-a placut.😦 eu nu am mai incercat ojele astea ca sa pot face o comparatie. Mie imi plac si cele nude, dar si colorate.🙂

  8. Ojele 60 seconds sunt preferatele mele, au pensula lata si e o placere sa le aplic🙂 Cred ca a fost ceva in neregula cu oja, poate nu a fost inchisa bine inainte sa o cumperi, aproape toata lumea desface produsele sa se uite la ele:/ Nuanta e tare frumoasa :X

  9. Ojele Rimmel sunt preferatele mele. Am vreo 4-5 nuante si toate se aplica foarte frumos. Poate ai nimerit o oja proasta, nu stiu ce sa zic😦

  10. Ouch, chiar ca s-a aplicat urat si e asa frumoasa nuanta,😦 Daca nu ai facut deja asa, incearca cu straturi mai subtiri, si poate 3 daca 2 nu-s de ajuns. Eu am avut noroc, alea 2 albastre s-au uscat si destul de repede, nici nu am mai dat cu top coat-ul d euscare rapida.

Leave a Reply

