June Beauty Favorites

Luna aceasta cred ca am la produse preferate, mai multe ca niciodata.🙂 Adevarul este ca ma simt tare bine atunci cand vad ca un produs pe care mi l-am dorit si pe care stiu ca am dat banii mi se potriveste. Si chiar am avut noroc in ultimul timp.

Pe lista de favorite din luna iunie cele mai multe produse sunt de make-up, dar am descoperit si cateva produse de ingrijire tare, tare bune. Asa ca nu va mai tin in suspans si cred ca cel mai bine este sa vi le arat.🙂

Produsele de make-up:

June Beauty Favourites

Fond de ten lichid BIO Lavera – Natural Liquid Foundation nuanta Ivory 02 – imi doream sa il incerc de cand l-am vazut acum vreo doi ani in videoclipul Lisei Eldridge Organic / Natural Make-up Look. Este un produs vegan realizat cu ingrediente naturale, din plante obtinute in productie proprie si este fabricat in Germania.

De cand l-am primit l-am folosit aproape in fiecare zi numai pe el. M-a facut sa uit de celelalte fonduri de ten pe care le mai am. Cu o formula ce imbina uleiurile organice hranitoare, ulei de argan si unt din flori, vitamina A, vitamina C si vitamina E acest fond de ten imi hraneste pielea in profunzime pe parcursul intregii zile. Are o textura catifelata si extrem de lejera, miroase natural, se intinde foarte usor cu degetele, uniformizeaza placut culoarea pielii si nu incarca deloc tenul. Pentru zilele caniculare este perfect. Nu contine silicon si din acest motiv il recomand aplicat cu degetele.

Korres Lip Butter nuanta Pomegranate – imi place mult nuanta si felul in care aceasta se vede pe buzele mele.

Bobbi Brown Corrector nuanta Light Bisque – am scris despre acest corector de foarte multe ori, imi place prea mult si nu am ce sa fac.🙂 Este foarte cremos, hidratant, ilumineaza instant privirea si este singurul produs care nu mi se strange in liniile fine de sub ochi. Il aplic cu ajutorul degetului inelar sau cu pensula Deluxe Crease Brush din setul de pensule de la Real Techniques: Your Eyes/Enhaced Starter Set.

Maybelline Color Tattoo 24hr Eyeshadow nuanta 35 On and on Bronze – este un fard cremos, are o textura fina, rezista foarte bine si are o culoare foarte potrivita pentru vara. Imi place chiar tare mult si cred ca il voi folosi pana la capat. Mai multe am scris aici despre el.

Brow Fix de la Anastasia Beverly Hills – daca aveti sprancene rebele si nu stiti cu ce sa le mai aranjati, va recomand acest produs. Fixeaza firele de par mult mai bine, iar pudra de sprancene sau creionul de sprancene, depinde ce folositi, se intinde mult mai usor peste. Inainte foloseam ceara pentru sprancene Brow Finisher de la M.A.C, dar acum parca ma inteleg un picusor mai bine cu acest produs, doar ca fiind sub forma de creion trebuie ascutit.

Ruj Matte Farmasi nuanta 05 – va spun sincer ca nu m-as fi asteptat sa imi placa asa de mult un ruj atat de ieftin. Costa doar 12 lei. Rezista bine (cam 3-4 ore, poate si mai mult), se aplica usor, are un miros tare placut, ofera o acoperire buna chiar si dupa o singura aplicare si nu incarca deloc buzele. Nu mai spun de nuanta, mi se pare tare, tare draguta si versatila.

Si produsele de ingrijire:

June Beauty Cosmetics

Palmer’s Cocoa Butter Natural Bronze Body Lotion – am folosit foarte des acest unt de corp (este mai mult ca o crema/lotiune de corp) cu efect autobronzant si m-a cam facut sa uit de spuma mea preferata de la St. Tropez. Este ideal pentru o aplicare rapida, are o textura delicata, de crema, si confera pielii un bronz discret, natural, dar in acelasi timp intens. Nu are nici mirosul acela ciudat de autobronzant si poate fi folosit fara probleme pentru hidratarea zilnica.

Charles Worthington’s Intense Rescue Melting Balm – ii multumesc din suflet lui Fleur pentru ca de la ea am aflat despre aceasta masca. De foarte mult timp nu am mai fost asa de incanta de un produs pentru par! Miroase superb, iar de fiecare data cand o folosesc, parul meu devine mai moale, mai stralucitor si mai frumos ca niciodata.

Victoria’s Secret Pure Daydream Body Spray – aroma sa proaspata, florala, delicata, feminina, senzuala mi se pare foarte potrivita pentru zilele calduroase de vara. Imi place atat de mult si imi vine sa ma dau mereu cu el.

Si gata si luna iunie! Va vine sa credeti ca a trecut jumatate de an? Mie nu! Unde zboara timpul, nu stiu.

Sunt curioasa sa imi spuneti si voi care au fost produsele iubite din luna iunie.

Va pup si va mai astept!

30 thoughts on “June Beauty Favorites”

  1. Cum ai reusit sa procuri masca de par Charles Worthington? Si mie mi-a starnit interesul tot de la Fleur, dar nu stiu cum l-as putea materializa.
    Am balsamul Korres cu iasomie si-l iubesc, il folosesc numai pe el, desi mai am vreo 4 desfacute.
    Abia astept sa apara si la noi Maybelline Color Tattoo, vreau neaparat sa-mi iau On and On bronze.

  2. Am folosit si eu autobronzatul de la Palmers si daca transpiri si ai haine albe se ia pe ele, asa ca eu imi dau cu el pe picioare si brate doar, mai putin din el si vreau sa incerc si eu spuma aia de la St. Tropez daca imi spui ce sa caut sa vad ce tb sa scrie pe ea, ca de cand m-am mutat in Scotia gasesc toate produsele astea pe la Tesco, M&S etc si nu ma mai uit lung la ele cum faceam inainte cand postai.Asa ca acum caut si masca aia de par care ziceai ca e buna. Aici am descoperit si produsele John Frieda pe care le vedeam inainte in Sephora la preturi mari si aici sunt rezonabile.

      1. Merci mult,
        Eu te -am tot citit pe drum pana aici dar nu am avut timp sa scriu.
        In Scotia e frumos tare, multa verdeata,oameni relaxati, singurul minus ca e mai frig ca la noi in perioada asta a anului.
        Cand ai de gand sa vizitezi Scotia te astept pe ala mine.
        Am o farmacie Boots pe langa mine, merg maine sa caut masca.
        Pupici,
        Ema

      2. Gata am fost in Boots am comandat masca ca nu o aveau si mi-o aduc maine, cam ce ai mai luat tu din Boots ca eu ma duc intinsa sa iau ceva, iau si plec ca ma duc cu copiii dupa mine care se alearga tot magazinul pe acolo si trebuie sa plec repede.
        Merci,
        Pupici
        Ema

  3. Vreau neaparat sa incerc Korres Lip Butter (am citit numai lucruri bune despre ele) si Palmer’s Cocoa Butter Natural Bronze Body Lotion (nu stiu de ce dar intotdeauna cand am auzit de Palmer m-am gandit ca trebuie sa fie foarte hidratante produsele lor :D). Ma tentezi cu toate bunatatile astea, de fiecare data cand citesc o postare cu favorite imi vine sa ma duc la cumparaturi :))

    1. Sunt bune, eu am si varianta cu Mango si imi place si aceea. Si mie la fel imi vine cand citesc sau ma uit la filmulete de pe youtube cu preferatele.🙂

  4. Aaah, deci m-am indragostit de rujul tau de la Farmasi (si asa am facut eu o pasiune pentru rujurile astea), e abosolut delicioasa culoarea, il vreau si eu neaparat!🙂 Si ma mai atrage si lotiunea autobronzanta de la Palmer’s mai ales ca la soare nu mai stau de ceva vreme si chiar nu am nicio astfel de lotiune. In rest, chiar nu am folosit nimic din ceea ce ai tu aici, dar chiar ai numai produse interesante.
    O luna minunata iti doresc! Pupici!🙂

    1. Si mie chiar imi place mult si miroase tare bine.🙂
      Nici mie nu imi place sa stau la soare chiar deloc. Cand merg la mare mai mult stau sub umbreluta.🙂
      Multumesc frumos! Pupici si tie!

  5. On and on Bronze e genial, bine ca mi-ai amintit de el! Si sunt de acord cu ce spui despre rujul Farmasi, am avut si eu revelatia asta acum vreun an, au culori frumoase in gama.

Leave a Reply

