Cerceii

Nu port foarte multe accesorii defel, sunt zile in care mai imi pun cate o bratarica sau un ceas la mana, inele foarte rar, coliere si mai rar (nu ca nu mi-ar placea), dar cerceii sunt cei pe care mi-i schimb in fiecare zi. Da, cerceii sunt preferatii mei si imi vine sa-mi cumpar mereu, oricat de multi as avea, iar daca ies vreodata din casa fara ei simt ca-mi lipseste ceva. Prin casa nu ii port, dar in oras nu au voie sa-mi lipseasca din ureche.🙂

Imi plac si mari si mici si rotunzi si ovali si lungi si mai scurti, toate formele si toate marimile, numai sa mi se potriveasca. Si nu, astazi nu va voi arata colectia mea, cred ca ar trebui mai intai sa imi fac ordine prin ea🙂 ci va voi arata la ce cercei visez eu in ultimul timp.

Earth Metal Sunburst Stud Earrings

White Sand Sunburst Stud Earrings

Ileana Makri

JEWEL EARRINGS

Crystal Cross Statement Earrings

Open Leaf Black Diamond Earrings

CRYSTAL EARRINGS

Liberty Paint Print Silver Deco Drop

Care va plac cel mai mult? Eu mi le doresc tare, tare mult pe primele doua perechi de la House of Harlow 1960.

Voi ce purtati cel mai des: cercei, inele, coliere sau bratari?

Va pup si va mai astept!

17 thoughts on “Cerceii”

  1. Penultimii sunt superbi, către cercei de felul ăsta mă îndrept, în ultima vreme. Îmi place să-i asortez cu treburi care, aparent, n-au legătură cu stilul. Pe ăstia i-aş purta cu niste ripped jeans, cu un maiou simplu, lărguţ şi cu ceva sandale minimaliste. Sunt superbi😀

  2. Eu port cercei zilnic, dar imi plac cei mici, sa nu iasa prea mult in evidenta. Mai port un inel, compus din doua, de fapt, este inelul de logodna, ceas si un lantisor cu medalion. Desi am coliere statement, rar le port.

  3. Mi-au atras atentia cei sub forma de aripi si penultimii. cerceii port cel mai des, uneori e mai usor sa pui niste cercei, decat coliere sau bratari

  4. Penultimii imi place foarte, foarte mult, eu sunt cam obsedata de cercei, in rest cam rarut port alt tip de accesorii, bratari aproape niciodata!🙂

  5. Si eu sunt cu cerceii, pe locul 2 coliere si pe 3 inele si bratari🙂
    Dintre cei alesi de tine m-au cucerit de-a dreptul cei in forma de aripi.
    Pup

  6. Am exact aceeasi pasiune pt cercei ca si tine. La fel, ii port numai in exteriorul casei si am strans destul de multe perechi pentru ca am multicei facuti de mine. 100 perechi sa fie?🙂 Cam asa.

  7. Mie imi plac penultimii.😀 Ii prefer pe cei mai mari, desi port des micuti, floricele. In ultima vreme mi-am facut eu 2 perechi de cercei rotunzi cu tepi si am abuzat de ei, sa nu mai zic ce mandra eram cand mi-i complimenta cate-o fata si-i spuneam ca-s facuti de mine. :))
    Am 2 inele pe care le port zilnic, apoi cercei, dar se intampla sa-i mai uit uneori. Coliere port rar.

Leave a Reply

