Goodbye empties!

Goodbye

Am tot amanat sa scriu articolul acesta cred ca de la inceputul lunii. Ba ca mai am un produs care mai are putin si se termina, ba ca daca tot am stat, mai il astept si pe celalalt si tot asa din aprilie s-au adunat suficiente produse pe care astazi, in sfarsit, vi le arat si va spun parerea mea despre fiecare in parte. Oricat am incercat eu sa le pastrez pe toate, de unele tot am uitat si le-am aruncat.🙂

Bioderma-Sensibio

Bioderma ABCDerm H2O varianta de 100ml, Bioderma Sensibio H2O varianta de 100ml si Bioderma Sensibio H2O varianta de 250 de ml. Am inceput deja un alt bidonas de 500 de ml din care mai am aproape un sfert, dar nu am mai asteptat sa il termin si pe el.🙂 Stiti cat imi place solutia micelara de la Bioderma, nici nu mai stiu cate sticlute si bidonase am cumparat de-alungul timpului. Am incercat-o si pe cea pentru copii ABCDerm, mi-a placut, dar parca nu asa de mult ca Sensibio. O am si pe cea de la L’oreal, dar tot pe Bioderma o aleg.

Shower-Gel

De cand am facut poza aceasta am mai terminat inca doua geluri de dus pe care din obisnuinta le-am aruncat. Cel cu zmeura de la The Body Shop mi-a placut, chiar l-am avut la un moment dat la preferatele lunii, iar cel de la Lush, Snow Fairy, mi s-a parut asa si asa. Il foloseam mai mult cand plecam pe undeva, avea ambalajul mic si usor de depozitat.

This Works

This Works Clean Skin Gentle Cleanser – mi-a placut tare mult desi m-a deranjat ceva la firma de la care este. Dar nu vreau sa vorbesc acum despre asta. Cleanser-ul are o textura placuta, usor cremoasa, curata bine si are un miros tare dragut, de proaspat si curat. In prezent folosesc spuma de la Boots si nu-mi prea ma incanta la ea mirosul, mi se pare cam plastic. O sa ii fac un review cat de curand pe blog.

Nail-polish-remover

Dizolvant pentru indepartarea lacului de unghii de la Sephora care mi s-a parut tare bun, stergea foarte repede oja, dar mi se pare cam scump si nu cred ca il voi mai cumpara. Cel de la Flormar nu a fost cu nimic diferit fata de un dizolvant obisnuit, poate doar mirosul era mai dragut.

Eko

Servetele Eko Freshmaker pe care le-am cumparat de la un magazin de langa bloc. Le foloseam pentru a-mi sterge degetele de fond de ten. Dar am tinut sa le mentionez aici pentru ca miroseau tare frumos. Acum folosesc altele, din Auchan, dar nu imi plac la fel de mult.

Balea

Gel pentru ras cu piersici de la Balea – bunicel, dar parca mai mult imi plac cele pentru barbati de la Gilette.🙂

Touch

Sapun spuma Touch – mi-a placut tare mult si a devenit sapunul meu preferat pentru maini. Desi nu l-am mai cumparat acum si folosesc in prezent unul de la Balea, cu siguranta dupa ce il termin mi-l voi lua iar pe Touch. Tine si mai mult timp, fiind sub forma de spuma, mai ales daca aveti obiceiul sa va spalati pe maini la fel de des ca si mine.

Lush

Cel mai rau imi pare de aceste doua produse de la Lush. Crema  pentru gat, decolteu si sani Lovely Jubblies de la Lush pe care am terminat-o a doua oara si este, fara indoiala, una dintre cremele mele preferate. Puteti citi mai multe detalii despre ea aici. Si crema pentru corp Vanilla Delite cu nuca de cocos, kiwi si vanilie – mi-a placut tare, tare, tare mult crema aceasta, miroase superb, intra repede in piele si dupa fiecare aplicare pielea corpului devine incredibil de fina si parfumata. Ma enerveaza totusi ca este atat de scumpa.😦

Roma

Eau Roma Water de la Lush – pe care nu am apucat sa o termin, dar a expirat. Am scris mai multe despre ea aici.

Nivea

Crema de la Nivea pe care o folosesc de cativa ani buni pentru sprancene. Acum mi-am luat cutiuta cea mai mare ca sa imi ajunga mai mult timp.

Mantovani

Gel pentru igiena intima Mantovani pe care l-am cumparat din DM convinsa in mare parte de vanzatoare care era foarte incantata de el. Mie nu prea mi-a placut, iar in prezent folosesc spuma MultiGyn Femiwash.

Si cam acestea sunt produsele pe care am reusit sa le pastrez si sa le fac poze. Acum direct la gunoi le pun.🙂

Voi ati folosit vreunul dintre produsele de mai sus?

Va pup si va mai astept!

23 thoughts on “Goodbye empties!”

    1. Da, pai de trei luni…:) Abia astept sa citesc articolul tau, chiar sunt curioasa ce produse ti-au mai placut si ce produse nu ti-au placut. Pupici si tie!

  1. Eu nu ma pot satura de gelul de dus cu capsuni si fistic Care (din Mega Image), am stoc doua pline si unul 1/3. Tot pe acolo e si sapunul Scooby Doo, care miroase formidabil.
    Lotiune micelara am Sebium si Sensibio acum, tare-s curioasa de L’Oreal, dar dupa ce termin Sensibio abia mi-am propus sa o cumpar.

    1. Trebuie sa mi-l cumpar si eu.🙂 Imi vine sa ma duc acum la Mega Image.
      Poti sa o incerci si pe cea de la L’Oreal, e mai ieftina si daca te intelegi bine cu ea nu mai dai banii pe Bioderma.🙂

    1. Cand le termin in loc sa le arunc la gunoi le pun intr-o punga. Si cand vad ca s-au adunat ceva produse gata scriu despre ele.🙂 Hai ca astept sa citesc si ce produse ai consumat si tu. Te pup!

  2. Vai cat de dragute sunt mini sticlutele de la Bioderma :X:X:X Si eu termin in curand sticluta mea de 250😦 Am inteles ca dizolvantul de la Kalos e foarte bun, nu am apucat sa-l incerc inca, dar se afla pe lista mea, cat de curand am sa vad despre ce e vorba🙂 Ce anume le face sprancenelor crema de la Nivea? (m-ai facut tare curioasa haha :D) Eu am decis sa fac Empties o data la doua luni, asta ca sa am timp sa strang produse🙂

    1. Si mie imi plac tare, tare mult!🙂
      Am si eu dizolvantul pe baza de ulei de la Kallos, sterge bine, dar e foarte uleios.🙂
      Le aranjez cu crema.🙂
      Eu nu stiu cand o sa mai scriu urmatorul articol de genul, astept sa se mai adune produse.

Leave a Reply

