Flormar Super Neon Color

Neon Colors

Saptamana trecuta mi-am colorat unghiile in verde.🙂 Nu aveam nici un plan sa aleg o oja verde, dar in timp ce ma uitam in cosuletul unde imi depozitez lacurile de unghii si nu stiam ce oja sa aleg am zarit-o pe aceasta de la Flormar Neon si am zis sa o incerc doar pe una dintre unghii sa mai vad cum este. M-am trezit frumusel peste un minut cu toate unghiile de la mana stanga colorate.🙂 Bineinteles ca nu mi le-am mai sters, se vedeau dragut chiar daca nu aplicasem basecoat inainte, le-am facut si pe cele de la mana dreapta si asa am ajuns sa port verde pe unghii o saptamana.🙂

Sa v-o arat si voua aici pe blog m-am hotarat dupa ce Jully mi-a comentat la una dintre pozele pe care le postasem pe facebook, in care mi se vedeau si unghiile, ca ii place oja mea.🙂 Mie la inceput ce-i drept nu prea mi-a placut, dar cam pe joi asa ma obisnuisem cu ea si acum chiar am de gand sa o mai port de cateva ori.

Flormar Neon Nail Polish

Flormar Super Neon Colors

Textura ojei este destul de buna, se aplica usor si se usuca destul de repede. Nu este perfect opaca intr-un singur strat, eu am aplicat doua si cred ca ar mai fi trebuit inca unul. Dar nu am mai avut rabdare sa astept. Ieri am sters-o de pe unghii si chiar se mai vedea inca destul de bine. Se luase usor in colturi, dar nu deranjant.

Flormar Super Neon

Nu stiu daca se mai gasesc ojele acestea de tip Neon la standurile Flormar, eu am cumparat-o anul trecut cu 7 lei parca.

Voua cum vi se pare? Va place?

Va pup si va mai astept!

9 thoughts on “Flormar Super Neon Color”

  1. Cred ca se mai gasesc si acum, eu am cumparat unele prin primavara😀 Nu le-am incercar pana acum ,dar am citit si eu pe net ca sunt foarte subtiri si e nevoie de 3 straturi. Pe mine personal nu ma deranjeaza, atata timp cat se usuca rapid si nu arata unghia incarcata sunt mai mult decat multumita😀 E foarte frumosa nuanta de verde desi nu mi se pare chiar neon :)) Trebuie sa-mi iau si eu un verde frumos😀

Leave a Reply

