Maybelline Color Whisper Lipstick in Coral Ambition

Maybelline Color Whisper

Cand am descoperit rujurile Maybelline Color Whisper in Cora aveam in plan sa imi cumpar unul dintre creioanele de buze Color Boost de la Bourjois in nuanta 04 Peach on the Beach. Planul si dorinta mea s-au schimbat radical, dupa cum presupun ca va imaginati. Si nu am avut stare deloc pana mi-am cumparat un ruj Color Whisper.

Initial cand le-am vazut in magazin nu am avut timp sa stau sa le studiez si sa ma uit cu atentie ce nuante au. Dar odata ajunsa acasa am cautat swatchuri, poze si in final m-am hotarat sa merg in Auchan (pentru ca stiam ca le voi gasi mai ieftine) sa testez doua nuante: Coral Ambition si Cherry On Top, convinsa in mare parte de pozele de pe blogul Jessicai.

In Auchan nu le-am zarit pe rafturi, dar am avut inspiratia sa o intreb pe una dintre domnisoarele de acolo despre ele si mi-a zis ca le au in sertar si ca nu le-au expus inca la raft dar ca pot sa ma uit si sa imi aleg ce nuanta vreau. Ca o mica paranteza, ambalajul rujurilor de la noi difera un pic fata de cel pe care l-am vazut la rujurile din state (cum sunt cele de pe blogul Jessicai). Nici nuantele nu au aceleasi numere sau denumiri, iar la noi sunt disponibile doar 12 nuante din 20.

Pe una dintre nuantele preferate nu am gasit-o – Cherry On Top si atunci am ales 430 Coral Ambition. Cand l-am testat pe mana si am vazut cat de lucios si cremos este, mi-am dat seama ca imi va placea tare mult. Rujul a costat 25 de lei. In Cora aveau pretul initial de 29 de lei dar acum am vazut ca sunt la oferta tot la 25 de lei.

Maybelline Color Whisper Lipstick in Coral Ambition

Coral Ambition este un ruj de buze transparent, cu o textura fina si usoara de gel, intr-o nuanta calda de nude peachy coral. Nunta este draguta, delicata, potrivita pentru a fi purtata in fiecare zi.

Rujul se aplica foarte usor si hidrateaza ca un balsam de buze, se simte foarte placut si lejer pe buze, iar finish-ul este super luminos si delicios inca de la primul strat. Nu se pastreaza foarte mult timp pe buze ce-i drept, dar datorita texturii sale usoare si nelipicioase este o placere sa il reaplic. Coral Ambition are o stralucire aparte si un miros dulcisor dar foarte subtil. Seamana un pic ca textura, poate chiar un pic mai mult cu rujurile Revlon Lip Butters, dar parca acelea sunt mai rezistente si culorile sunt mai intense.

Maybelline Color Whisper 430

Legat de ambalaj, este asemanator cu cel al rujurilor Maybelline in general, dar la Color Whisper carcasa este mai subtirica. Mi-ar fi placut ca pe lateral sa scrie Color Whisper asa cum scrie pe carcasa celor care se gasesc in America.

430

L-am purtat destul de des in ultima saptamana si cred ca a meritat achizitia. Este posibil sa imi mai cumpar si o alta nuanta, in special daca voi vedea vreo reducere sau vreo oferta la ele. Mi-a mai ramas in minte Pink Possibilities dar cred ca mai mult datorita numelui.🙂

Voi ati incercat vreun ruj Color Whisper de la Maybelline? Si daca da, cum vi s-a parut?

Va pup si va mai astept!

P.S. Mai nou am vazut ca se gasesc rujurile Color Whisper si pe site-ul aoro la pretul de 29 de lei.

18 thoughts on “Maybelline Color Whisper Lipstick in Coral Ambition”

  1. Astazi mi.am luat si eu din Auchan Militari Color Whisper in nuanta Pink Possibilities. Sunt foarte incantata de felul cum se vede pe buze. Este o culoare perfecta de zi cu zi. Pretul a fost de 20.23 lei. Urmatorul pe lista este Faint for Fuchsia ♥

  2. Am admirat si eu Pink Possibilities la Georgia ieri, foarte frumoasa culoarea. Ma asteptam totusi sa fie mai pigmentat, tinand cont de cat de intensa era culoarea produsului… Ieri mi-a fost putin “frica” de culoarea asta, azi parca m-as incumeta sa-l port.🙂

    1. 🙂 Da, nu sunt chiar rujuri, rujuri, mai mult aduc cu niste balsamuri de buze colorate. Ma atrage si pe mine Pink Possibilities si mi-e ca la urmatoare vizita in Auchan o sa il cumpar.🙂 Mie mi se pare ca mi se potrivesc nuantele de roz, poti incerca si tu!🙂

    1. Multumesc frumos. Nu stiu cum sunt celelalalte nuante, poate sunt mai pigmentate. Mie imi place si ca este asa, pentru ca pot sa il aplic oricum si oricand si nu trebuie sa stau cu grija ca dau pe langa.🙂

  3. Chiar Pink Possibilities l-am luat eu😀 Mi-a ramas mintea la Color Whisper dupa ce l-am vazut pe al tau pe Facebook, iar la prima vizita in Auchan am cedat. Nu regret, imi place mult🙂

Leave a Reply

