Queen Helene – Mud Pack Masque with Natural English Clay

Queen Helene

Nu am aceasta masca de foarte mult timp, cred ca de aproape o luna, dar sunt foarte incantata de ea si imi vine sa o folosesc in fiecare zi. Am cumparat-o de pe iHerb la pretul de $3.83, deci cam in jur de 13 lei, destul de putin pentru cele 226.8 g pe care le are.

Va atasez intai o poza cu descrierea si ingredientele de pe spatele produsului ca sa va faceti o idee ce produs este si de ce sau pentru ce ar trebui utilizat.

Queen Helene Mud-Pack Masque with Natural English Clay

Am spus mai sus ca as folosi-o in fiecare zi, mai bine zis in fiecare dimineata daca as avea timp. Asa este pentru ca imi place tare mult cum imi simt tenul dupa ce ma dau cu ea, hraneste pielea si ii reda vitalitatea, iar fondul de ten se aseaza si se intinde atat de frumos apoi. Intr-adevar se vede ca indeparteaza murdaria acumulata in pori si celulele moarte asa cum scrie in descriere. Dupa fiecare utilizare pielea imi ramane mai “stransa”, aerisita si cu pori mai putin vizibili. As putea-o denumi chiar doza mea sigura de frumusete din fiecare dimineata.🙂

Cum o folosesc: aplic masca pe fata curata, intr-un strat subtirel, cu ajutorul degetelor, evitand zona ochilor si o las sa actioneze 15-20 de minute, pana cand se usuca. Pe gat nu am aplicat-o niciodata pana acum. Prefer mastile mai hidratante pentru acea zona. Apoi o indepartez cu apa recisoara sau calduta, mai astept cateva minute si continui cu celelalte produse de ingrijire. Aici as vrea sa adaug faptul ca nu as recomanda-o tenurilor foarte uscate, parca usuca un picusor tenul, dar mie imi place, deoarece ma ajuta cu nasul meu pe care nu stiu cu ce sa il mai cumintesc ca sa nu mai luceasca asa. Si oricum pe urma aplic crema hidratanta.

Mud Pack Masque with-Natural English Clay

Mud Pack Masque are o consistenta destul de greoaie – ma chinui ceva sa o scut din tub (daca va uitati cu atentie este indoit in unele parti) – si are o culoare maronie-portocalie. La inceput cand o aplic pe ten am impresia ca m-am dat cu fond de ten, un fond de ten care acopera foarte, foarte bine. Dar dupa cateva minute incepe usor-usor sa se usuce si culoarea devine mai albicioasa. Am facut o poza cu ea intinsa pe mana ca sa intelegeti la ce ma refer. Vedeti pe margine ca incepuse sa se usuce. Nu strange foarte tare pielea, dar o simt.

Mud-Pack-Masque

Mirosul este foarte placut, cateodata am impresia ca miroase a trandafiri iar cateodata a pudra de talc, dar imi place si nu il gasesc deranjant in cele 15 minute cat o tin pe fata. Ba chiar si dupa ce o clatesc parca ii mai simt udor adierea si imi place.🙂

Daca nu ati incercat-o pana acum va recomad sa ii dati o sansa, mai ales ca este si destul de ieftina.

Iar daca ati incercat-o, cum vi s-a parut?

Va pup si va mai astept!

16 thoughts on “Queen Helene – Mud Pack Masque with Natural English Clay”

  1. la mine in wishlistul de pe iherb sta toata gama de masti de la QH. Dupa ce termin cele 3 tuburi de masti cu argila pe care le am acasa, presimt ca ea va fi urmatoarea norocoasa.

  2. Am un produs de la Queen Helen, un scrub care din pacate are un ingredient dubios, dar m-am hotarat sa il folosesc pana il termin😀 Imi place ce vad si mi-a placut descrierea pe care ai facut-o produsului, chiar voiam sa zic ca seamna cu fondul de ten haha :)) La urmatoarea comanda pe Iherb o sa pun in cos, n-am nicio masca si parca as vrea sa includ una in rutina mea de ingrijire a tenului😀

    1. Da, se vede tare dragut atunci cand o aplic ca zici ca m-am dat cu fond de ten. Cand incepe sa se usuce nu mai arata asa de bine.🙂
      Mie imi plac mastile, folosesc destul de des.

  3. Eu am avut Mint Julep tot de la QH, care e mult laudata, si nu prea m-a dat pe spate. Acu nici ingredientele nu-s prea grozave si nici la asta din ce vad, dar daca da rezultate….

  4. Sunt sigura ca e foarte faina, eu am un exfoliant pentru fata aceeasi marca si am avut masca cu sulf in perioada in care am avut ceva probleme cu cosurile.
    Si eu sunt dependenta de mastile cu argila, chiar se simt rezultate. Tot din asta o sa-mi cumpar si eu dupa ce o termin pe a mea. Merci de review!

    Sa o folosesti cu placere in continuare!

Leave a Reply

