Illamasqua Corrupt Lipstick

Illamasqua Lipstick

Imi plac rujurile, imi place sa imi colorez buzele cu ele, am cateva nuante pe care le port cu mare drag, dar nici una nu m-a facut sa ma indragostesc asa de ea cum a facut-o Corrupt de la Illamasqua. O nuanta mata, intensa, vibranta, dar in acelasi timp calda si placuta cu descrierea oficiala “warm bright pink, matt finish“.

Corrupt a devenit fara indoiala rujul meu preferat de pana acum. Are o textura bogata, lejera, rezista foarte bine pe buze, se aplica usor si arata superb. Ofera o acoperire perfecta, un aspect mat, finisat, este foarte pigmentat, dar nu pateaza in nici un fel buzele. Apropo de rezistenta, m-am dat cu el la o nunta, unde bineinteles ca am mancat, m-am pupat cu oamenii si nu s-a luat deloc. Chiar m-a zis prietenul meu de cateva ori ca zici ca abia m-am dat cu el, asa de bine s-a pastrat intreaga noapte. Si desi este un ruj rezistent, mat nu imi usuca deloc buzele si este perfect pentru vara.

Illamasqua

Etuiul rujului este interesant: negru, fin, elegant, iar rujul roz devine foarte atragator in constrast cu el; de indata ce l-ai aplicat pe buze cu greu rezisti sa nu ti-l doresti doar pentru tine. I se potriveste perfect numele, intr-adevar te corupe!🙂

Corrupt Lipstick

In poza l-am aplicat in doua straturi, dar si un singur strat este suficient pentru a reflecta frumos si intens culoarea.

Si o poza cu mine facuta cu telefonul zilele trecute.

photo

Voi ati incercat rujurile Illamasqua? Au multe nuante tare dragute, iar eu am mai adaugat cateva pe lista.🙂

Va pup si va mai astept!

31 thoughts on “Illamasqua Corrupt Lipstick”

  1. Din descrierea ta,pare rujul ideal pentru mine: mat, nu usuca buzele, rezistent la transfer.🙂 Nuanta e tare frumoasa si iti sta bine cu ea, esti o draguta!😛 Ti l-ai comandat online, de pe site-ul inserat in postare? daca da, cat a fost shipping-ul?
    merci!
    sa-l porti cu drag in continuare!

  2. Ambalajul arata absolut superb si-mi place tare mult si culoarea rujului😀 Nu am produse de la Ilamasqua, nu m-au atras atat de tare pana acum, dar cine stie😀

    1. Si mie imi place tare mult! Multumesc frumos!
      Anticearcan si fond de ten nu am avut de la ei. Parca tin minte ca ai scris acum ceva timp de el.🙂

Leave a Reply

