SpaRitual Poppy

Sparitual Poppy Nail Polish

Nu stiu daca ati observat pana acum, dar nu sunt atrasa in mod special de ojele rosii sau in nuante de rosu. Imi place sa le port din cand in cand, atunci cand vreau sa par si eu mai eleganta, cu geanta pe brat si cu tocuri. Nu se intampla acest lucru foarte des, ce-i drept, dar de oja SpaRitual in nuanta Poppy m-am indragostit de cum am primit-o si am vazut-o in sticluta si nu am avut stare si nici rabdare pana cand nu mi-am colorat unghiile cu ea.

Poppy face parte din colectia Pigment Collection lansata in vara anului 2012. Este un rosu superb, special, rosul acela scarlet pe care eu il ador, dar pe care aparatul meu nu a reusit sa il redea in totalitate. Cred ca este cel mai frumos lac de unghii intr-o nuanta de rosu pe care il am in colectia mea.

Poppy

Au fost necesare doua straturi pentru ca oja sa devina perfect opaca, am aplicat-o destul de usor si s-a uscat foarte repede. Dupa cinci, maximum zece minute nu mai trebuia sa stau cu grija unghiilor ca le stric. Pensula mi se pare cam subtirica pentru gustul meu, dar pana la urma am inceput sa ma inteleg cu ea.

Poppy are un finish lucios, a rezistat foarte bine pe unghiile mele cinci zile, chiar si astazi o mai am, dar a inceput sa se ia usor la varfuri. O voi mai tine pana maine pentru ca nu ma deranjeaza si oricum parca si asa se vede tare frumos.

Nails Sparitual

SpaRitual

SpaRitual Poppy Nails

Mi se pare dragut si mirosul pe care il are oja, este dulceag, dar nu patrunzator si nici deranjant. Cred ca acest lucru se datoreaza si faptului ca lacurile de unghii SpaRitual sunt VEGANE (contin doar ingediente de origine vegetala) si nu au in componenta dibutilftalati, tolueni, formaldehide sau rasini formaldehidice ceea ce le face sigure in utilizare (pot fi folosite si de femeile insarcinate & copii).

Ojele SpaRitual se gasesc in magazinele B&B Collection si Kendra Beauty Cosmetics, iar luna aceasta au o promotie in magazine: 1 lac mini 5 ml cadou la un lac de 15 ml achizitionat. Sau daca va este mai usor le puteti comanda online de pe site-ul zenit.ro.

Voi ati incercat oje SpaRitual? Cum vi se par?

Va pup si va mai astept!

6 thoughts on “SpaRitual Poppy”

    1. Da, parca tin minte ca vazusem si la tine cateva nuante. Si eu sunt tare incantata de ea si desi zisesem ca o voi sterge ieri, am tinut-o si astazi pe unghii si tot bine arata.

Leave a Reply

