Lapte demachiant hidratant cu extract de gutuie de la Elmiplant

Lapte demachiant hidratant cu extract de gutuie de la Elmiplant

De cum i-am auzit numele si i-am citit descrierea: “Laptele demachiant hidratant Elmiplant este imbogatit cu extract de gutuie 100% natural – m-a intrigat, ce-i drept, extractul asta de gutuie🙂 – obtinut prin metode blande, eco-friendly, ce asigura pastrarea proprietatilor substantelor active. Extractul de gutuie ajuta la mentinerea nivelului optim de hidratare al pielii, oferindu-i suplete si catifelare. Acest lapte demachiant delicat indeparteaza eficient impuritatile si machiajul, in timp ce textura sa non-grasa lasa pielea sa respire“, mi-am dorit sa incerc acest produs.

Stiti ca eu fac parte din acea categorie de consumatoare care prefera laptele demachiant si chiar daca poate sunt zile cand nu il folosesc (se intampla foarte rar) trebuie sa stiu ca il am la indemana si nu imi lipseste niciodata din casa.

De la Elmiplant nu mai folosisem ceva de nu mai stiu cand, dar acum, de cand s-au rebrănduit, parca produsele lor au devenit mai atragatoare pentru mine (am in plan sa incerc si o lotiune de corp sau o crema de dus din noua formula).

Despre laptele demachiant cu extract de gutuie citisem pe cateva bloguri si il pusesm pe lista de dorinte. Vroiam sa il cumpar cand mi s-ar fi terminat cel pe care il folosesc in prezent de la The Body Shop si care imi place tare, tare mult, dar care bineineles ca este si ceva mai scump. Intr-o zi, mergand la cumparaturi in supermaket am ajuns din intamplare – asa cum fac de fiecare data – si la rafturile cu produse cosmetice. Am zarit laptele demachiant pe unul dintre rafturi, costa doar 9 lei, pretul mi s-a parut foarte bun si am plecat cu el acasa. Am inceput sa il folosesc din a doua zi…

Este un lapte demachiant delicat, curata binisor tenul, are o textura usoara si un miros placut, dar nu chiar asa interesant cum mi-l imaginam eu. Mirosul ma face sa il folosesc mai mult seara. Nu il vad potrivit in contact cu fondul de ten. Il aplic pe toata fata de fiecare data cu ajutorul dischetelor demachiante, evitand zona ochilor si mai ales ochii. Nu din cauza faptului ca ma ustura sau imi creaza un disconfort, dar la ochi prefer sa folosesc intotdeauna solutia micelara de la Bioderma-Sensibio H2O.

Este recomandat tenurilor mixte sau grase si nu contine parabeni, parafine sau coloranti.

Ambalajul este simplu, pe fond alb cu sris verde; in partea de sus are un capacel tot verde pe care il ridici si pe unde iese continutul. Are 200 de ml si este valabil 12 luni de la deschidere.

Elmiplant cu extract de gutuie

In concluzie, este un produs care imi place cat de cat, isi face treaba binisor, dar nu sunt inebunita dupa el. Drept urmare i l-am cedat surorii mele care este mult mai incantata de el si eu ma bucur in continuare de cel de la The Body Shop din care mai am destul de putin, dar pe care il voi recumpara.

Voua cum vi se pare? L-ati incercat?

Ce produse Elmiplant folositi si va plac?

Va pup si va mai astept!

20 thoughts on “Lapte demachiant hidratant cu extract de gutuie de la Elmiplant”

  1. Acest demachiant este cel mai prost produs cosmetic pe care eu l- am incercat.
    Dupa multe cautari pe net m- am hotarat sa- l cumpar, mare greseala, nu am apucat sa- l folosesc decat de doua ori si apoi m-am trezit cu pleoapele arse, inflamate, pur si simplu mi se lua pielea. Asta in urma cu doua luni, nici pana ziua de azi nu mi s- au vindecat, rezultatul fiind o dermatita de toata frumusetea.
    In concluzie am platit 10 lei pe demachiant, dar toata afacerea m- a costat 400 de lei.
    Asa ca mai bine dai niste bani in plus pe un demachiant de la body shop sau din farmacie avene, bioderma etc. dar esti in siguranta asa cum am fost si eu o perioada buna de timp pana sa aplic mizeria asta pe fata.

  2. nici eu nu sunt prea incantata de gradul de demachiere :))
    Cel putin atunci cand folosesc fonduri de ten den studio fix -mac sunt nevoita sa ma demachiez de 2-3 ori pana iese tot fondul de ten de pe fata🙂

  3. Eu am Sebium deocamdata pentru ten (pe care am comandat-o accidental si din neatentie, crezand ca e Sensibio…), dar pana acum am folosit demachiantul de la Farmec cu echinaceea si chiar mi-a placut. Acum insa am citit la Adiana despre un demachiant/facial wash de la Neutrogena, chiar m-a facut curioasa.

  4. nu ma atrage faza cu gutuia, momentan am doua apa micelare pe care vreau sa le termin inainte de cumpararea unui alt produs de demachiere.. mi-a placut mult si demachiajul de la farmec, dar nu s-a comparat cu bioten.
    de la elmiplant doar lotiuni pentru plaja am folosit, sper sa nu gresesc, caci am mai patit-o cu produsele YR avand impresia ca nu folosisem nici un produs de la ei si apa micelara a lor nu imi trecea deloc prin minte :)))

  5. Si eu trebuie sa imi cumpar un demachiant, momentan folosesc solutia micelara de la Bioderma, dar parca as vrea si un demachiant :)) Nu m-am decis ce vreau sa-mi iau😀 Daca spui nu nu curata atat de bine parca m-as indrepta catre altceva, vreau ceva care sa curete foarte bine😀

  6. Din acesta gama folosesc de multa vreme crema de zi. Nici nu mai stiu cate borcanele am luat. Si de-acum o sa tot iau, mai ales ca au schimbat ambalajul si folosesc sticla. Imi plac mai mult prod. in ambalaje de sticla. Mereu am impresia ca plasticul ar putea interactiona cu prod. din interior desi stiu ca e testat anterior…dar… daca tot putem alege…🙂
    Tot din gama cu nectar de gutuie, folosesc gelul de curatare. Acesta e ok, curata destul de bine tenul si miroase placut. In plus nu are parabeni si alte asemenea… Daca nu gasesc o alternativa mai buna, o sa-l recumpar si pe el.
    As fi curioasa si de acest demachiat, desi nu-s obisnuita sa folosesc.🙂 Eu ma impac bine cu gelurile de curatare si lotiunile micelare. Ma bucur ca ai scris despre el.😉
    De la elmiplant am mai folosit o crema de maini. http://4.bp.blogspot.com/-9NoRvTgyM8I/TxhOm60OHCI/AAAAAAAAAxI/5gWn_Azkhnk/s1600/merged_crema_nutritiva_pentru_maini_HR_300dpi.jpg
    Mi s-a terminat acum Nivea si cred ca o sa alternez cu cea de la Elmiplant. Mi-a placut mult.

    1. Eu nu prea mai folosesc creme la borcanel, cum s-ar zice. Si mie imi plac ambalajele din sticla, dar doar sa fie cu pompita.
      Eu mi-am obisnuit tenul cu laptele demachianat si acum parca nu mai imi este bine fara el.🙂 Plus ca imi ofera si o usoara hidratare a tenului.
      Ca lotiune micelara sunt indragostita de cea de la Bioderma, dar acum mi-am cumparat-o si pe cea noua de la Lóreal. Inca nu am folosit-o.
      Crema de maini folosesc acum una de la Caudalie, care este tare buna.

  7. Eu fug de laptele demachiant , nu imi place deloc textura lui ca si produs de curatare. Prefer gelurile sau spuma mi se par mai blande. De la Elmiplant mi-a placut o crema de corp cu bambus, a fost chiar hidratanta. Am reusit sa o termin, o realizare pentru mine. :))

Leave a Reply

