Servetele demachiante revigorante Nivea

Nivea

Daca imi urmariti blogul de mai mult timp stiti ca nu imi plac, nu imi cumpar si nici nu folosesc servetele demachiante. Pentru mine, ca produse de ingrijire, servetelele demachiante sunt un mare NU.

Acum vreo saptamana, poate o saptamana jumatate, am ajuns foarte tarziu acasa, eram super obosita si nu stiam cum sa ajung in pat mai repede sa dorm. Va spun sincer ca eram atat de obosita de nici pe unde merg nu mai vedeam. Mi-a trecut fulgerator prin gand ca as putea dormi machiata. Dar nu, am zis nu, oricat de obosita sunt si chiar si cu ochii inchisi eu tot trebuie sa ma demachiez, chiar daca nu o sa respect intocmai ritualul meu din fiecare seara, machiata eu nu trebuie sa dorm nici un minut.

Intamplarea a facut ca pe masa, langa biroul unde ma machiez si ma aranjez eu de obicei, sa vad servetelele demachiante revigorante Nivea Aqua Effect imbogatite cu Vitamina E si Hydra IQ ce le-am gasit in cutia My Hidrabox pe care am primit-o acum ceva timp de la Nivea. Am zis ca asta e sansa lor sa imi demonstreze cat de bune sunt.

Sunteti curioase sa vedeti daca mi-au placut?🙂 Asa cu ochii inchisi cum eram si pe jumatate adormita pot sa spun ca mi-au placut. Miros tare dragut, curata binisor si chiar hidrateaza tenul (asa cum se lauda). Servetele sunt bine imbibate cu solutie, dar nu foarte ude, mai umede asa, destul de maricele si nu lasa fata sau mainile lipicioase. Chiar daca pe ten nu o sa le mai folosesc decat in caz de urgenta, imi place tare mult sa imi curat cu ele zona gatului si zona din spatele urechilor.

Servetelele cred ca se gasesc in orice supermarket, iar pretul lor in Carrefour este de 11,26 lei. Pachetul contine 25 de servetele si sunt recomandate pentru tenul normal.

Voi le-ati incercat? Cum vi se par?

Folositi in mod normal servetele demachiante?

Va pup si va mai astept!

28 thoughts on “Servetele demachiante revigorante Nivea”

  1. eu exact aceste servetele umede de la NIVEA le folosesc de vreo 2 anisisunt foarte multumita .Am un set in dulapior la baie si un set il am mereu in geanta mea .

  2. Eu le folosesc ocazional pentru ca m-am obisnuit sa folosesc lapte demachiant dar imi place cum curata tenul

  3. Le am si eu (tot intr-o MyHydrabox), insa nu le-am folosit inca. Probabil am sa le folosesc in concediu, cand incerc sa nu car sticle si sticlute dupa mine.

  4. Nici eu nu-s fan servetele demachiante, insa in situatii de “urgenta”, sunt binevenite🙂
    Mie nu imi plac [nu ma refer la acestea de la Nivea pe care nici n-am apucat sa le testez, ci in general la alte branduri din supermarket-uri…] pentru ca inca nu am gasit unele care sa fie ultra fine; ca un fulg as vrea sa le simt pe ten🙂.
    Cand le folosesc mi se pare ca agresez cumva tenul pentru ca e senzatia aceea de lucru aspru.
    Unele care mi s-au parut ceva mai ok au fost servetelele Gala, erau in Kaufland intr-un timp…. dar nu inlaturau bine,bine machiajul http://www.cemarketonline.ro/31-70-thickbox/gala-black-line-makeup.jpg

    1. Da, nici acestea nu sunt cele mai fine, dar nici nu m-am iritat de la ele. Oricum nu prea cunosc multe modele de servetele demachiante deoarece nu folosesc.
      De la Gala am eu niste servetele umede, pentru maini si imi plac tare mult. Le port mereu in geanta.🙂

  5. Ca si tine nu sunt fana servetele demachiante. De-a lungul timpului a trebuit sa folosesc diverse marci in caz de urgenta. Pot spune ca singurele care mi-au placut si nu m-au iritat absolut deloc au fost unele fara miros comandate pe iHerb.

  6. Si eu am fost impotriva servetelelor umede multa vreme, nu-mi placea senzatia pe ten, dar usor usor le-am integrat in rutina. Nu le folosesc doar pe ele pentru demachiere ci ori le imbib in lotiune micelara, ori cu lapte demachiant (ca sa fie si mai umede si sa ia cat mai mult machiaj).
    Chiar zilele trecute mi s-au terminat servetelele de la Nivea, si tot asa mi s-au parut si mie, nu foarte umede, dar le-am “dres” cum ziceam mai sus. Doar cele de la Mega Image, gama Care pentru ten sensibil mi s-au parut foarte imbibate si umede, insa nu le-am mai gasit.
    In orice caz, nu mi-a parut rau ca le-am incercat, chiar mi-era dor de mirosul specific Nivea. Poate le mai iau.

    1. Nu neaparat ca sunt impotriva, fiecare face cum stie ca este mai bine pentru el. Dar mie nu imi place sa ma sterg pe ten cu ele si simt ca folosindu-le fac doar o treaba de mantuiala. Da, intr-adevar cand nu ai timp sau nu ai altceva la indemana sunt bune si ele. Dar nu ca sa le includ in rutina mea zilnica.
      Pe cele de la Mega Image nu le stiu, imi luasem in trecut eu unele tot de la MI cu care imi stergeam fondul de ten de pe maini atunci cand il aplicam cu degtele.🙂

  7. cele de la Boots mi s-au parut ok, dar de regula folosesc demachiant, parca servetelele sunt prea rough cu pielea din jurul ochilor pentru am tendinta sa frec si sa frec😀

  8. Singurele servetele demachiante care mi-au placut super, super mult au fost cele de la Pom Pon, in rest am dat numai peste servetele groaznice (ex: cele din Lidl). Nu le-am incercat pe acestea, daca nu le gaseam pe cele despre care am mentionat cred ca eram curioasa sa le incercm, dar cele de la Pom Pon mai ieftine🙂 (nu cu mult, sunt vreo 7.5-8.5 lei)

Leave a Reply

