Pupa Nail Art Kit

Astazi, in timp ce imi stergeam unghiile mi-am amintit ca nu v-am aratat pe blog pozele cu manichiura ce am avut-o saptamana aceasta. Pozele cu ea le-am facut joi sau vineri, nu mai stiu sigur cand, dar pot sa spun ca si astazi unghiile aratau la fel de bine si cred ca le-as mai fi putut tine o zi sau chiar doua.

Si acum cred ca va intrebati ce oja tine atat de mult si se vede asa de bine pe unghii mai mult de o saptamana.🙂 Nu este doar o singura oja, este vorba de un kit format din doua oje: o baza Art Base si un top Art Top, iar cutia in care se gasesc cele doua produse arata cam asa:

Pupa Nail Art Kit

Cum am procedat: intai am aplicat pe toate unghiile oja alba-argintie intr-un singur strat, puteti si doua, dar mie imi este de ajuns doar unul si am asteptat in jur de patru minute sa se usuce. Se usuca oricum foarte repede.

Pupa Art Base

Dupa primul strat de oja unghiile arata cam asa:

Art Base

Cu oja movulie m-am cam chinuit un pic deoarece a inceput sa se cam usuce in sticluta si se aplica cam greu pe intreaga unghie. Dar nu e problema, oricum dupa maximum cinci secunde se crapa si nu trebuie sa fie intinsa chiar uniform. Rezultatul este acesta:

Pupa Art Top

Pupa Top

Cel mai mult mi-a placut ca nu s-a cojit si nu s-a luat deloc la varfuri. Poate asa putin, dar insesizabil. Nu sunt eu cea mai mare fana a ojelor crackle, dar cateodata se vad tare dragut pe unghii.

Voua cum vi se par ojele crapacioase?

Va pup si va mai astept!

14 thoughts on “Pupa Nail Art Kit”

  1. Arata tare bine😀 Marea majoritate a ojelor crakle pe care le-am folosit au fost super groase si se vedea urat efectul…Nu-s o fana a lor, dar nici nu-mi displac🙂

    1. Nici eu nu sunt fana lor, dar cateodata mai imi fac unghiile cu ele🙂 Si cea mov s-a cam ingrosat, nu cred ca o sa mai fie buna in viitorul apropiat.

  2. sincera sa fiu, mie nu imi prea plac ojele astea. am si eu una de la peggy sage si am folosit-o doar o data..mi se pare prea suspecta😀

Leave a Reply

