Revlon Nearly Naked Foundation

Revlon Nearly Naked

Revlon Nearly Naked este primul fond de ten pe care eu il am de la Revlon. Mi-am dorit de cateva ori sa incerc Colorstay-ul, dar ambalajul, in mod special faptul ca nu are pompita m-a oprit. Ce-i drept nici Nearly Naked nu are, dar cumva m-a facut sa il doresc mult mai mult si nu am mai avut stare deloc pana mi l-am cumparat.

Si foarte bine am facut. Am inceput sa il iubesc inca de la primele aplicari si chiar am observat cat de frumos si luminos se simte tenul meu atunci cand il folosesc.

Ca o mica paranteza, imi propusesem sa scriu despre el inca dinainte de a vi-l prezenta la preferate, dar timpul nu a fost prietenul meu cel mai bun si abia acum am reusit sa scriu textul si sa fac pozele. Multe dintre voi m-ati rugat sa va spun parerea mea despe el asa ca astazi, in sfarsit, o puteti citi.🙂

Inainte de toate vreau sa precizez faptul ca eu am un ten normal, acum vara insa este mixt, zona T este cea care imi face mici probleme. Dar si pentru ea am gasit solutia si aceasta este pudra Revlon Nearly Naked. Nasul ma mai supara dupa cateva ore, dar asta este. Inca nu am gasit produsul minune penru el.🙂

Fondul de ten Revlon Nearly Naked se intinde frumos pe pielea mea, se adapteaza culorii acesteia, netezeste imperfectiunile, fara a masca insa pielea. Are o textura fina, placuta, extrem de lejera si imi place tare mult cat de natural se vede pe tenul meu atunci cand il aplic cu pensula Real Techniques Expert Face Brush. Dar sa va spun si cum il folosesc: las sa curga din recipient un pic de fond de ten pe dosul palmei, apoi il iau cu pensula tapotand usor si il intind pe ten. Se vede ceva mai bine decat atunci cand il aplic doar cu degetele.

Acopera destul de bine punctele, semnele sau imperfectiunile de pe fata fara a incarca inutil tenul. Este foarte placut de purtat, are o formula rezistenta, confortabila si totodata este un fond de ten excelent atunci cand imi doresc un ten radios.

Dar mai bine va arat poze ca sa vedeti mai bine despre ce vorbesc:

Revlon Nearly Naked Foundation-poza facuta in lumina naturala

Revlon Nearly Naked Shell-poza facuta in lumina artificiala

Are un factor SPF 20 ce protejeaza tenul impotriva razelor solare, prevenind imbatranirea prematura a pielii.

Nuanta pe care o am, Shell mi se potriveste bine acum, dar s-ar putea peste cateva luni cand ma voi mai bronza sa fie un pic cam deschisa.

Produsul are 30 de ml si o perioada de valabilitate de 24 luni. In Auchan il gasiti la pretul de 46 de lei.

Revlon

Singurul lucru care nu imi place este ambalajul, este din sticla, nu are pompita si nu pot controla cantitatea de produs pe care mi-o doresc. Nu mai vreau sa repet si sa ma intreb de ce oare nu i-au pus macar o amarata de pompita pentru ca poate asa li se pare lor mai interesant.

Dar daca trec peste acest lucru este un produs tare bun, chiar pot sa spun ca este un fond de ten care m-a uimit si recunosc ca atunci cand mi l-am cumparat nu m-as fi asteptat sa imi placa atat de mult.

Voi l-ati incercat? Si daca da, cum vi se pare?

Va pup si va mai astept!

45 thoughts on “Revlon Nearly Naked Foundation”

  1. Mai că-mi faci poftă de fond de ten. Mie, de când cu probleme avute, mi-e teamă să mai pun vreun cosmetic pe el, parca-s în vreo sectă, ceva. Cu Colorstay nu mă împac deloc, nu ştiu dacă am mai avut ceva de la ei. Peste iarnă am folosit BB Cream de la Skin 79 şi tare bine m-am simţit. Acum, însă, nu mai pot, pentru că e foarte deschisă nuanţa.😦

  2. Te ajuta mult tenul… cu un ten foarte gras ca al meu, ar fi mai greu… oricum, produsele Revlon sunt foarte bune, numai de bine am auzit despre ele.😛

    1. Da, si mie parca imi plac produsele Revlon din ce in ce mai mult. Din pacate si eu cred ca pentru un ten foarte gras nu ar fi solutia cea mai buna.

  3. Pentru ca am mostenit de la mama un ten normal, destul de usor de intretinut, cosurile nu mi-au dat niciodata o mare bataie de cap, asa cum s-a intamplat in cazul multora dintre prietenele mele.Evident, ca mi s-a mai intamplat si mie sa ma trezdesc cu cate un cos atunci cand imi era lumea mai draga, dar situatia revenea la normal destul de repede. Stiu insa, din experienta prietenelor mele, ca este greu sa te confrunti cu acneea.

  4. ce frumos arata tenul tau si fondul de ten pe el, ma bucur ca iti place. eu sincer sunt foarte curioasa, o sa il incerc. tenul meu insa e mult mai capricios, dar nu ma las asa usor. te pup!!!

  5. Wow, arata minunat pe tenul tau! Eu am o maaaare problema cu nuantele, de obicei cea mai deschisa nu mi se potriveste, e prea inchisa … Si nu-mi place nici recipientul, nu stiu de ce nu are o amarata de pompita aruncata acolo! Dar m-ar tenta si pe mine, recunosc😀

    1. Da, si pe mine ma enerveaza la culme recipientul. Nu stiu ce e capul lor de nu ii pun pompita.
      Cea pe care o am eu nu este cea mai deschisa nuanta, mai este si Vanilla.

  6. Doamne ce ten frumos ai, nici nu ai nevoie de fond de ten😀 Nuanta pe care o ai este cea mai deschisa sau exista si mai deschisa?😀 N-am ajuns inca sa ma uit la el in magazin😀

    1. Multumesc frumos, Rux. Nu e chiar asa, dar am invatat sa imi ascund si sa tin sub control problemutele pe care le am.🙂
      Nu, mai este si Vanilla, care este o nuanta mai deschisa.

  7. Pfff tu ai oricum tenul supeeeerb😡 Dar, da, se vede foarte bine. Si mie mi se termina wake me up si oscilez intre asta si Dream satin liquid; oscilez si intre nuante :)) pentru ca acum sunt alba, dar s-ar putea sa plec pt mai mult timp si atunci cred ca voi lua doua nuante.

  8. LA ce ten frumos ai cred ca poti sa te dai si cu tinted moisturizer si arata bine! :))
    E perfect!❤
    Eu as vrea sa citesc si o rutina de ingrijire a tenului cu produsele pe care le folosesti acum. Stiu ca nu sunt bune si pentru mine aceleasi produse, insa asa orientativ🙂
    Imi pare rau ca nu te-am cunoscut aseara, dar probabil vor mai fi ocazii.:)

    1. Ei nu e chiar asa! oricum multumesc tare frumos!:)
      Am in plan sa scriu rutina mea de ingrijire, dar inca nu am apucat sa fac poze..etc.
      Si mie imi pare rau, dar ne vom mai vedea cu alta ocazie. Te pup!

  9. Ma tenteaza si pe mine.
    Abia astept sa se deschida Auchan-ul si in sibiu pentru ca au niste preturi dementiale. ;))
    Pupici

  10. Foarte mult imi place cum arata pe tenul tau si m-ai convins, il cumpar cat de curand!😀 Mai am 1 inceput dar daca NN are termen 24 luni, cred ca e ok.

    1. 🙂 Cum ai zis, “fara balauri”. :)) Sa stii ca mai vin si la mine cateodata, dar am invatat in timp sa ii alung repejor. Eu ma confrunt cu punctele albe, sub ochi, se vede daca esti foarte atenta la poze, in zona gurii…

      1. Citeam undeva ca punctele albe ar fi corelate cu nivelul ridicat de colesterol. Poate le poti rezolva dupa analize medicale.
        Ai ochi f. frumosi si limpezi!

  11. Mama, deci arata PERFECT! Mi se pare ca seamana cu Chanel Vitalumiere Aqua. Nu stiu de ce nu m-a tentat deloc fondul asta de ten, desi este mega-laudat, dar acum clar mi-l doresc!

    1. 🙂 Seamana un pic, dar parca mai mult ca textura cu YSL Le Teint Touche Eclat Foundation.
      Mie si se pusese pata pe el inca de cand l-am vazut la fetele din Sua. Tot ce e cu Naked pe mine ma trage. :))

  12. Arata foarte fain !
    Faptul ca nu are pompita este singurul lucru care m-a deranjat si pe mine la Revlon ColorStay. Ca si tine, incerc sa pun o cantitate mica pe dosul palmei si apoi sa aplic pe fata cu pensula. Cand folosesc degetele raman mici dare si nu-mi place.
    La tine cat de mult rezista. Eu aplicam ColorStay dimineata la 5 si seara la 20 inca arata foarte bine, era la locul lui.

    1. Da, si mie imi place mult cum se vede.
      Rezista binisor, cam 8 ore asa sa zic sa vede foarte ok, pe urma incepe usor tenul sa straluceasca si tot asa… Pe obraji ramane si se vede cel mai frumos.

  13. Arata tare fain pe tenul tau.;)
    Iti spuneam intr-un alt mesaj ca mi-am luat si eu acest fdt. in aceeasi nuanta. Si mie imi place foarte,foarte mult.
    Se adapteaza si nuantei tenului meu, nu arata inestetic pe parcursul zilei iar eu,desi am tenul mixt, nici pudra nu mai aplic in zona T. Probabil voi apela la servetele matifiante in lunile urmatoare cand temp. vor creste.
    Daca sunt portiuni mari de acoperit, este nevoie de putin corector, in rest e ok. Imi place ca nu e asa vascos precum Colorstay-ul pe care-l simteam usor greoi pe ten, dar arata foarte fain pe parcursul zilei. (ma refer la varianta pt. ten mixt.)
    Ca si tine, doar lipsa pompitei ma deranjeaza la acest produs, in rest n-am ce-i reprosa! E minunat!
    Sa-l porti cu drag in continuare!😉

    1. Multumesc frumos, Daria. La tine m-am gandit cand am scris review-ul.🙂 Ma bucur ca te-ai obisnuit si cu nuanta.
      Da, folosesc si corector cand am mici probleme si bineinteles anticearcan, dar in poze sunt data doar cu fondul de ten. Ai dreptate, chiar este minunat.
      Te pup! :-*

Leave a Reply

