Pedicure Shades for Summer 2013

Desi a venit vara de cateva zile, vremea de afara nu este chiar pentru sandalute. Dar nu conteaza, chiar daca nu este intotdeauna la vedere, pedichiura trebuie sa arate impecabil. Si oricum, la cat este de schimbatoare vremea, azi-maine ne este prea cald si cu sandale si trebuie sa fim pregatite.🙂

Pana acum aproape o luna-doua, mai ales in anotimpul rece, unghiilor de la picioare nici eu nu le acordam cea mai mare atentie, un taiat, un pilat si deasupra un simplu lac transparent erau de-ajuns. Vara insa situatia sta ceva mai altfel.

Am vazut cateva oje care mi se par foarte potrivite pentru a-mi colora unghiile de la picioare si am zis sa vi le arat si voua, poate va inspira.

Essie Sunday Funday

Essie nail polish in Sunday Funday

Barry M Gelly Greenbury

Barry M Gelly

SpaRitual Ebb & Flow

srebbandflowl

Butter London Champers – un bronz auriu superb

Butter London Champers

Chanel Azure

Chanel Azure

Orly Harmonius Mess

Orly Harmonius Mess

Mie imi plac toate culoarile si nu as putea sa aleg doar una.

Voi ce nunte de oja preferati pentru pedichiura?

Va pup si va mai astept!

24 thoughts on “Pedicure Shades for Summer 2013”

  1. Foarte greu de ales dintre cele selectate de tine!😀 Eu port de obicei nuante de rosu la pedichiura, dar si un bronz cum e cel de la BL ar arata senzational🙂 Pup

    1. Si mie, pacat ca cea de la Barry M Gelly este cam scumpa in Marionnaud si nu prea imi vine sa mi-o cumpar. Poate cand or avea vreo reducere.

  2. Mie imi plac toateee.
    Nu m-as putea decide asupra unei singure nuante.
    Vara port toate nebuniile posibile si imposibile.🙂
    Pupici

    1. Rosu da, cam merge la orice, dar la pedichiura nu stiu de ce mie, nu imi place in mod special. Cea de la Butter London e frumu-frumusica tare.🙂

      1. Ah, eu am ceva pe lista, dar e mai rose gold, Orly Rage se cheama. Cred ca ar arata formidabil si la maini, si la picioare.

  3. Dintre cele puse de tine as opta pentru Essie Sunday Funday si Orly Harmonius Mess. Arata asa binee❤

Leave a Reply

