Trei produse preferate din Lidl

Lidl

Nu imi fac cumparaturile foarte des din Lidl, nu am nici unul foarte aproape de mine, dar cam o data la doua-trei luni, mai ales atunci cand imi apare in drum, ii mai fac cate o vizita.

Astazi vreau sa va spun cateva cuvinte despre trei produse ce se gasesc doar in Lidl, care mie imi plac si pe care cu siguranta le voi mai cumpara.

Softino

Dischetele demachiante Softino – cred ca sunt dischetele mele preferate, moi, fine, subtirele, 100% din bumbac, imi sterg foarte usor machiajul cu ele si costa doar 3, 02 lei-120 de bucati. Nici nu se compara cu cele Bella care mai mult mi se rupeau si care sunt si mai scumpe. (Le dau exemplu doar pe cele de la Bella deoarece pe ele le-am folosit anterior).

Cien bodycare

Untul de corp cu Mango de la Cien – de cand l-am cumparat l-am folosit aproape in fiecare zi. Chiar daca la prima aplicare nu am fost foarte incantata de el, acum pot sa spun ca imi place chiar tare mult. Are o textura bogata, cremoasa, voluptoasa si un parfum suav si placut. Nu este chiar mirosul adevarat de mango, dar nici vreo aroma artificiala care sa te dea inapoi. Il aplic de fiecare data dupa dus, pe pielea putin umeda. Este excelent pentru zonele uscate (coate, calcaie, genunchi, incheieturi, cuticule) fiind foarte hidratant. Imi place si borcansul in care este depozitat, iar cantitatea de 400 de ml la pretul de 19,90 de lei este mai mult decat generoasa.

Prima oara am citit despre el la Dee si ea m-a convins sa il incerc.🙂

Suddenly Madame Glamour

Parfumul Suddenly Madame Glamour – care seamana destul de bine la miros cu Coco Mademoiselle de la Chanel, dar pe pielea mea nu rezista la fel de bine si dupa un timp nici aroma nu mai este aceeasi. Imi place sa il mai pulverizez si prin camera sau in masina pentru ca miroase frumos. Asa ca daca va intrebati a ce miroase in masina mea, Suddenly Madame Glamour este secretul.🙂 Iar pretul pe care il are de 14,99 lei, este mai mult decat convenabil. Ultima oara cand am fost in Lidl l-am incercat si pe cel care seamana cu Chanel 5 – Suddenly Woman I si cand il voi termina pe acesta cred ca il voi cumpara pe acela. L-am pulverizat pe incheietura mainii si a rezistat destul de mult timp.

Pe voi ce produse cosmetice din Lidl v-au convins?

Va pup si va mai astept!

28 thoughts on “Trei produse preferate din Lidl”

  1. Dischetele imi plac si mie mult, le-am avut de vreo 2 ori, acum mi-am luat Iseree, tot din Lidl. Am si unt de corp, dar cu cocos. Imi place foarte mult, problema e ca mi se pare mult prea gras pentru caldura asta, asa ca l-am pus la pastrare pentru toamna, ca nu pot sa il folosesc acum. Mai am un deodorant, miroase dragut dar foarte puternic. De parfumuri nu m-am atins, tocmai pentru ca Suddenly duhneste de la o posta a Chanel si nu sufar mirosul ala. E groaznic, pentru mine cel putin. Celalalt, Chalou sau Chalon miroase dragut, dar am deja cateva parfumuri si vreau sa le termin inainte de a mai cumpara ceva.🙂

  2. Hmmm….ia sa ma duc si eu dupa dischete, eu am unele mega nasoale acum, nu stiu de unde sunt, dar sunt groaznice, trebuie sa dau o fuga pana in Lidl. Untul de corp nu l-am incercat, asta pentru ca mai vreo 3-4 creme care asteapta sa fie folosite si m-am gandit sa le folosesc pe aceleas inainte de a-mi lua ceva nou (nu-mi vine sa cred ca zic asta :D). Parfumurile le-am mirosit si eu (nu cred ca l-am vazut pe acesta) si-am ramas placut suprinsa de cat de frumos miros, banuiesc eu ca nu tin la fel de mult, dar la pretul pe care-l au sunt numai bune😀 Eu folosesc o crema de fata de la Cien (e in postarea cu favoritele de luna trecuta) care-mi place super mult si testez un gel de dus tot de la Cien, dar nu stiu inca daca-mi place sau nu :)) Au o gramada de buntati in Lidl :X :*

  3. Eu folosesc dischetele demachiante Iseree, tot de la Lidl, dar cand se vor termina o sa ma uit si dupa Softino, ca nu le-am remarcat pana acum. Si Iseree is mai bune decat oricare, mama lor de Nivea la 8 lei 50 de bucati! :))

  4. offf, dischete la 2-3 lei, ce lux. aici am facut apoplexie cand am vazut ca sunt cam 2-3 euro :)))) din alea banale. dar mai caut, sigur gasesc eu unele bune is mai acceptabile la pret

  5. Dischetele imi plac si mie, doar din Lidl imi iau.
    Si parfumurile Chalon, ambele variante. Am avut si Suddenly, dar nu imi place la fel de mult, nu tine la fel de mult..🙂
    Ah, zilnic imi cumpar dulciuri, magazinul iubitului e vis-a-vis de Lidl. :))

  6. Mie dischetele demachiante de la iseree nu imi plac sunt aspre zgârie pielea si eu le-am dat altcuiva gratis sa le folosească, da si parfumurile la prețul ăla poate doar sa meargă ca parfum de masina.

  7. Dischetele demachiante sunt si prefeeratele mele. Parfumul il port chiar acum, la mine rezista chiar foarte mult. Untul de corp asteapata cuminte la rand pentru a intra in folosinta. In plus ador acetona lor, balsamul de par si servetele umede pentru copii – sunt bune la orice, sunt intr-adevar umede, rezista mult timp fara sa se usuce.
    Pe mine ma mai tenteaza parfumul Suddenly Diamonds care, din pacate, apar cand si cand, setul de corp cu gel de dus si lotiune Suddenly care, la fel, e cam editie limitata siiii……… astept noutati.

    1. Eu deja le-am recumparat. Parfumul mai mult il dau prin casa, dar miroase bine.
      Multumesc pentru sugestii, Ioana. O sa le incerc si pe acelea. Te pup!

  8. Untul decorp. Si eu am cumparat (de cacao) si sunt f.multumita. Parfumul nu l-am incercat, dar daca il vad, am sa-l iau pe cel pt. barbati, daca persista mai mult.

  9. Dischetele demachiante o sa le incerc si eu. Untul de corp m-ar tenta … pentru recipient, cum altfel?! … doar ca am atatea pe acasa ca am inceput sa dau din ele :)) Si ghinion, eu am si-un LIdl aproape; de fapt, doua, daca ma deplasez un pic mai mult.

  10. Cred ca o sa incerc si eu dischetele demachiante🙂
    Ma tenteaza si untul de corp, dar am deja o colectie cam mare, asa ca mai mai gandesc😀

Leave a Reply

