H&M-Purple Sprinkles si Nicole By OPI-Prized Possession Purple

In primul rand vreau sa va spun ca nu imi place deloc cum mi-am facut unghiile saptamana aceasta. In cea mai mare graba, o oja data peste alta, cam neuniform… drept urmare cred ca miercuri le aveam deja sterse. Dar am reusit sa fac cateva poze si daca tot le-am facut am zis sa vi le arat si voua.🙂

Intai am aplicat basecoat-ul de la Barry M, cel pe care il folosesc in prezent si peste el oja sparkle de la H&M-Purple Sprinkles aplicata doar intr-un singur strat.

H&M

H&M-Purple Sprinkles

Am purtat-o asa in prima zi, iar a doua zi am zis sa o schimb. Nu aveam foarte mult timp la dispozitie si stiind ca imi va fi destul de greu sa o indepartez de pe unghii, am aplicat peste ea oja de la Nicole by Opi-Prized Possession Purple (pe care o gasiti in magazinele DM la pretul de 23 de lei).

Rezultatul este acesta:

Nicole

Nicole-by-OPI

Nu pot sa spun ca imi displace, dar nici cea mai incantata nu sunt de el. Cu siguranta oja de la H&M s-ar vedea mult mai frumos ca topcoat peste o oja simpla.

Oja de la Nicole By OPI devine opaca cam in dou-trei straturi mai grosute, se aplica usor, dar nu pare sa reziste foarte mult pe unghii. Daca va uitati atent la degetul aratator incepuse deja, cam in a doua zi, sa se ia un pic la varfuri.

Voua cum vi se pare combinatia: oja cu sclipici sub oja normala?🙂

Va pup si va mai astept!

19 thoughts on “H&M-Purple Sprinkles si Nicole By OPI-Prized Possession Purple”

  1. Hmmmm interesanta idee, nu mi-a trecut niciodata prin minte sa incerc treaba asta!:D Eu ma rezum momentan la a spune ca ador nuantele de mov pe unghii!:X

Leave a Reply

