May Beauty Favourites

Ne mai desparte doar o singura zi pana cand, calendaristic, vine vara, desi la ce temperaturi au fost in ultimul timp pare sa fi venit chiar din luna mai. Mai a fost sa zicem un iunie “venit” mai devreme. Ce mi-ar placea ca vremea sa fie in fiecare luna asa cum a fost in ultimele zile, cel putin in Bucuresti.🙂 Bine, as exclude cele doua-trei furtuni, dar o ploicica mica, mica din cand in cand nu strica.

Si sa revin la subiectul articolului de astazi: produsele favorite din luna mai. Sunt cateva care imi plac tare mult asa ca nu va mai tin in suspans.🙂

May Beauty Favourites

Self Tan Bronzing Mousse – St. Tropez – am avut-o si anul trecut, mi-a placut si mi-am mai cumparat-o si anul acesta. O aplic seara dupa ce ma dau cu crema sau lotiune de corp. Imi place pentru ca ofera pielii un bronz placut, natural, se intinde foarte usor, se usuca repede, rezista bine o perioada lunga de timp si nu lasa urme. Mi-as fi dorit de la ea sa fie un pic mai hidratanta – am impresia ca usuca un piculet pielea. Eu am cumparat-o de pe BeautyBay.

Revlon Nearly Naked Foundation – imi place tare mult acest fond de ten dar ma deranjeaza la culme ca nu are pompita. Nu inteleg de ce un produs asa de bun are un ambalaj asa de aiurea, ca sa nu zic altfel.😦 Dar in rest a fost dragoste de la prima aplicare intre mine si el. Are o consistenta usoara, se vede foarte natural pe ten si se intinde foarte usor si uniform cu pensula Real Techniques Expert Face Brush. Cred ca il voi folosi foarte des in aceasta vara, rezista foarte bine si detine un filtru protector UVA & UVB SPF 20.

Max Factor 2000 Calorie Waterproof Volume Mascara – nu mai avusesem de ceva timp un rimel de la Max Factor si cum pe acesta l-am gasit la oferta, atunci cand am fost in vacanta, am zis sa il incerc. Dupa ce l-am cumparat mi-am dat seama ca este varianta waterproof, dar chiar si asa este un rimel care imi place mult si nu am probleme cu el atunci cand ma demachiez. Arcuieste si defineste frumos genele, le alungeste si le separa. Cu siguranta il voi mai cumpara.

Illamasqua Corrupt Lipstick – a devenit rujul meu preferat din ultimul timp. Este un ruj mat, foarte pigmentat, are o nuanta superba si nu usuca deloc buzele. Si este, fara indoiala, cel mai rezistent ruj pe care eu il am. Mai bine il puteti vedea aici si cum se vede aplicat pe buze aici. Ii voi face si review zilele urmatoare pentru ca merita.

Naked Basics

Paleta Urban Decay Naked Basics – pe care am folosit-o din greu in aceasta luna. Mult am stat pana m-am hotarat sa mi-o cumpar, cred ca am trecut de cel putin 10 ori pe langa ea in Sephora, o priveam, o admiram si plecam. Pana intr-o zi cand nu am mai rezistat si a mea a fost. Dar nu imi pare rau deloc, imi place tare mult si este perfecta pentru calatorii. Chiar daca poate la prima vedere ai spune ca fardurile nu au nimic deosebit, atunci cand le aplici pe pleoape iti schimbi parerea. Nuantele se imbina armonios, au o textura matasoasa, neteda, fina si rezista foarte bine pe pleoape chiar si fara primer. Naked Basics este o paleta versatila: pot realiza cu ea si un machiaj natural, dar si unul smokey clasic.

As mai fi avut doua produse de adaugat, dar am inceput sa le folosesc recent, asa ca le las pentru luna viitoare.

Acum sunt curioasa, care au fost produsele voastre preferate din luna mai?

Va pup si va mai astept!

31 thoughts on “May Beauty Favourites”

  1. Hello! Sunt noua pe blogul tau, abia ce l-am descoperit. Primul si primul lucru care mi-a sarit in ochi a fost calitatea pozelor. Imi poti spune ce aparat foto folosesti, te rog?

  2. Sincer…is usor dezamagita de Naked Basics. Am folosit-o de cateva ori si deja WOS, Naked2 si Crave mi-au crapat si faramitzat fara sa aplic o presiune deosebita sau sa le “maltratez” cumva. De asemenea le gasesc mai prafoase si mai greu de blenduit, probleme ce nu le-am intalnit deloc la paletele NAKED, NAKED2 si 15 Anniversary. Nu mai zic de faptul ca Foxy deja o aveam In NAKED 2, iar Crave ii un “negru” identic cu Blackout-ul din aceiasi paleta sau Aniv15…

  3. Habar n-am care a fost produsul meu preferat, sincer de-asta nu fac astfel de articole, ca nu ma pot hotari!
    Am luat si eu 2000 Calorie, non-waterproof, de vreo luna si imi place mult.

  4. Cred ca esti printre putinii oameni multumiti de vremea de afara😀 Mie imi place o astfel de vreme doar cand e de stat in casa, carti, ceai, odihna. Daca trebuie sa ies afara imi vine sa plang😦

    M-am bucurat sa citesc ca aplici autobronzantul dupa crema hidratanta pentru ca mi-ai dat o idee. Eu eram convinsa ca daca aplic peste crema de corp n-o sa am un rezultat uniform. Acum o sa incerc si eu sa vedem😀

    Si ca sa-ti raspund si la intrebarea de la finalul articolului: produsul meu preferat in aceasta luna a fost crema de corp Taylor Swift pe care am primit-o de la tine draga mea. Miroase delicios iar mirosul persista in mod discret pe piele. Acum o aplic cu zgarcenie si rar pentru ca nu vreau sa se termine😦

    1. Da, dar si cand ma gandesc la temperaturile de 40 de grade care vor urma…. Mai bine ca e acum un pic mai racoare, ca era prea mult daca venea caldura asa de repede.🙂
      Da, de fiecare data numai asa il aplic. Intai crema, astept vreo 30 de minute-1 ora si pe urma aplic autobronzantul.
      Ma bucur tare mult ca iti place! Eu am parfumul din aceeasi gama si tot asa miroase tare bine! Te pup!

  5. si mie imi place MF, iar fdt de la Revlon neaparat trebuie sa il testez, sper sa imi placa…mai ales daca e si cu spf 20. cum e la rezistenta?se vede pe zonele putin uscate? pupici!

    1. Da, e tare bun rimelul.
      Si eu zic sa il incerc, mie chiar imi place mult. Rezista foarte bine si nu scoate in evidenta zone uscate. Voi face poze zilele viitoare cu el aplicat pe tenul meu.🙂 Te pup si eu!

  6. Imi place super mult design-ul paletei Naked, dar n-as avea la ce sa folosesc primele trei culori din ea, nu s-ar vedea pe pielea mea alba😦 Nearly Naked se gaseste si la noi?😀

    1. Si mie mi-a placut designul si este facuta dintr-un material asa fin, catifelata, foarte placut la atingere.
      Da, se gaseste Nearly Naked. Este 46 de lei in Auchan.:)

      1. Se vede ca traiesc in pestera haha😀 Habar nu aveam ca se gaseste si la noi, trebuie sa ma dau si eu o fuga sa il testez🙂 Multumes frumos :*

  7. Offf, ma omori cu Naked Basics. Si eu trec pe langa ea si suspin, dar am si Naked 1 si 2, asa ca mi se pare ca as exagera daca o cumpar. Tare tare mult as vrea sa incerc si eu St. Tropez, numai de bine am auzit despre el…

    1. Si eu le am si 1 si pe 2. Cred ca si eu am cam exagerat putin, dar oricum toate paletele pe care eu le am si le folosesc sunt de la Urban Decay. Sunt foarte multumita de fardurile lor si nu prea imi doresc sa incerc altele.
      Este buna spuma, dar este si cam scumputa.😦 Merita sa o iei la reducere asa.

    1. Nici eu nu am vrut varianta waterproof, dar mi-am dat seama abia dupa ce am cumparat-o. Se indeparteaza destul de lejer si nu imi rup genele ca sa o pot sterge.🙂

Leave a Reply

