Maybelline Color Tattoo 24hr Eyeshadow – 35 On and on Bronze

Dintre toate cele trei farduri de pleoape Maybelline Color Tattoo 24hr Eyeshadows pe care eu le-am incercat pana acum, On and On Bronze este, fara indoiala, preferatul meu. Are cea mai intensa, pigmentata si versatila nuanta. Un maroniu-bronz-aramiu cu particule fine, fine de sidef multicolor. Poza cred ca il descrie perfect.

Maybelline

Se aplica foate usor pe intreaga pleoapa cu o pensula plata sau cu degetul, eu prefer a doua varianta si rezista fara probleme intreaga zi. Eu totusi folosesc inainte si primerul meu preferat pentru ochi – NARS Smudge Proof Eyeshadow Base, dar am facut testul si fara el, iar fardul nu s-a strans deloc urat in pliul sau in cutele pleoapei. Bine, trebuie sa recunosc ca nici pleoapele mele nu sunt cele mai uleioase. Dar chiar si de pe mana, dupa ce am facut pozele, s-a indepartat destul de greu. Patrunde foarte bine in piele si nu mai vrea sub nici o forma sa se stearga.🙂

35-On-and-on-Bronze

On and on Bronze are o textura fina, ca de matase, usor cremoasa si rezistenta, ideala pentru un machiaj bronzat-satinat al ochilor. Cred ca il voi purta toata vara deoarece confera un luciu si emana o senzatie de prospetime sub razele soarelui.

Maybelline Color Tatoo 24h On and on Bronze

Cateodata il mai folosesc si ca baza: peste el aplic fardul auriu Half Baked din paleta Naked 1, iar in coltul exterior al ochiului, pentru a accentua pliul, Darkhouse tot din Naked 1. Cu putin rimel negru si gata machiajul meu.🙂

Din pacate nu se gaseste si la noi, nu stiu de ce cei de la Maybelline nu aduc si fardurile Color Tattoo, dar daca aveti ocazia sa le gasiti pe undeva prin afara va recomand sa le incercati macar.

Si daca le-ati incercat deja ce naunta va place?

Va pup si va mai astept!

27 thoughts on “Maybelline Color Tattoo 24hr Eyeshadow – 35 On and on Bronze”

  1. Foarte frumos fardul am luat si aceeasi nuanta de la Boots cu 5 lire si al doilea la jumatate de pret alta nuanta aurie. Abia astept sa ma machiez maine cu el.
    pupici,
    Ema

  2. Este o culoare foarte frumoasa. Astept cu nerabdare sa apara si la noi… Desi mi-e ciuda sa stiu ca un SUA sunt ~ 5 $, iar la noi probabil vor fi dublu la pret

  3. oh ce culoare frumoasa. Imi aminteste ca am un betty-lou-manizer si ca as putea sa l folosesc pe post de fard de ploape. Ce zici? Ar merge?

    1. Da, si mie imi place mult.
      Da, chiar ti-a venit o idee buna. S-ar putea sa fie un pic mai auriu, dar cred ca s-ar vedea foarte bine si ca fard de pleoape.

    1. Seamana putin cu Indianwood.🙂 L-am avut si eu pe Permanent Taupe, dar nu prea mi-a placut. Acesta este mult mai diferit si mai usor de aplicat.

  4. Il am si eu tot pe asta si imi place la fel de mult ca si tie🙂
    Si mie mi se pare mai usor sa il aplic cu degetele decat cu o pensula😀

Leave a Reply

