Beauty Haul

Luna aceasta nu stiu ce am avut, nu m-am putut abtine deloc si mi-am cumparat o groaza de produse cosmetice. De unele dintre ele chiar aveam nevoie, iar pe altele curiozitatea m-a impins sa le cumpar. Si tot asa s-au adunat, iar astazi am zis sa vi le arat si voua. Oricum am in plan ca macar in urmatoarele doua luni, eu mi-as dori poate chiar mai mult, sa nu mai imi cumpar nimic cosmetic si sa folosesc numai si numai ce am. Sper sa imi iasa.

Pana atunci mai bine va arat ce mi-am mai cumparat🙂. O parte dintre ele le stiti deja daca ma urmariti si pe instagram.

De Paste au venit niste prieteni din Anglia si bineinteles ca i-am rugat sa imi aduca si mie ceva de acolo:

Haul

Masca Charles Worthington’s Intense Rescue Melting Balm despre care am citit si vazut pe blogul si in filmuletele lui Fleur de Force ca este preferata ei.

Spuma Boots Simply Sensitive Foaming Cleansing Wash. Cleanserul pe care il folosesc in prezent este pe terminate si imi doream de ceva timp sa incerc si aceasta spuma de la Boots despre care am auzit ca este tare buna. Nu am inceput-o inca, dar cu siguranta voi scrie despre ea dupa ce o s-o folosesc mai mult timp.

Fondul de ten Revlon Nearly Naked Make-Up Foundation in nuanta Shell despre care va spun acum ca imi place tare, tare mult. Are o textura extrem de lejera ca nici macar nu il simt pe ten. Cand l-am comandat inca nu aflasem ca le-au adus si la noi, dar nu-i nimic ca oricum la pret a fost mai ieftin.

Toate trei produsele sunt cumparate din Boots.

Scrub-ul Ole Henriksen Walnut Complexion Scrub avea o reducere destul de consistenta pe BeautyBay si mi l-am cumparat. Visam de ceva vreme la el si imi place la nebunie. Dupa aplicarea lui fata imi ramane asa de curata si fina si revigorata.

Oja de la Gosh ati vazut-o deja pe blog.🙂

Illamasqua

De la Illamasqua mi-am luat un blush in nuanta Disobey, pe care imi doresc sa il folosesc si ca bronzer si un ruj in nuanta Corrupt pe care pur si simplu il ador. Este cel mai frumos si rezistent ruj pe care l-am avut eu pana acum.

REVLON Nivea

Din Auchan mi-am cumparat pudra Nearly Naked de la REVLON despre care am scris aici si un unt de buze de la Nivea, varianta cu zmeura.

Cien

Iar miercuri mi-am cumparat untul de corp cu Mango de la Cien din Lidl. L-am incercat zilele astea, este foarte hidratant, dar nu prea imi place ca nu ii simt mirosul.😦

OPI-Oy-Another-Polish-Joke

Si pe blogul Adelei Sirghie am castigat o oja OPI. Cea pe care mi-o alesesem cand m-am inscris in concurs a fost aceasta la care visam de ceva timp: Oy-Another Polish Joke!. Nu am incercat-o inca, dar abia astept!

Hydralight Healthy Skin Refreshing Toner

Prin Andreea mi-am comandat tonerul Hydralight Healthy Skin Refreshing Toner de la Paula’s Choice. Sper sa ma inteleg cu el si sa faca ceea ce promite.

Kallos

Despre dizolvantul pe baza de ulei de la Kallos am citit pe blogul lui Jully si am zis sa il incerc si eu. Imi place cum indeparteaza oja, dar este foarte uleios si parca imi vine mereu sa imi spal mainile atunci cand il folosesc.🙂

Real

Si setul de pensule Starter de la Real Techniques luat la reducere de pe Iherb. Deja le-am folosit pe toate si imi plac tare mult.

Si acestea au fost in mare cumparaturile mele din ultimul timp. Daca doriti sa scriu despre un produs anume mai multe detalii imi puteti spune la comentarii.🙂

Sunt curioasa, voi ce produse v-ati mai luat de care sunteti multumite?

Va pup si va mai astept!

Barry M Gelly Nailsursa

P.S.  In magazinul Marionnaud din Carrefour Orhideea au adus ojele Gelly de la Barry M la pretul de 20 lei. Din pacate nu mai au decat cateva nuante.😦 Am inteles ca le au deja de o luna.

26 thoughts on “Beauty Haul”

  1. Niste achizitii foarte interesante😀. Sa le folosesti cu placere !
    Dizolvantul de la Kallos chiar este bun pentru ca nu ataca unghia si cuticulele, nu le usuca.
    (LOVE nivrea lip butter. Eu am cu vanilie)

  2. Ce faine sunt toate! Ah, eu nu-mi mai propun “posturi” de-astea de o luna, doua, ca nu ma pot abtine si mai tare ma enervez. Ar trebui totusi sa pot, ca am rezerve…
    Dizolvantul pentru oja il folosesc si eu cu drag, sterge bine, bine, chiar daca trebuie sa ma spal pe maini imediat dupa folosire (nu de alta, dar am atins la inceput chestii de plastic murdara fiind si le-am cam stricat). :d

    1. Eu asa mi-am propus din iunie, Acum stiu eu cat o sa ma tina?!🙂
      Da, mie mi-a agresat mouseul, ca am pus mana pe el, nu stiu la ce sa ma uit pe calculator, si a zgariat vopseaua asa.🙂

  3. Ce de lucrusoare frumoase si tentante! Sa le folosesti cu drag si astept reviews la cat mai multe dintre ele.
    Vreau sa vad rujul, vreau sa vad rujul Illamasqua.🙂
    Pupici!

    1. Multumesc frumos.
      Nu merg de ficare data in acelasi🙂. Acum am fost la cel de la Salaj, aprope de Liberty Center si aveau o groaza de unturi de corp.

    1. Multumesc, Dee!
      Stiu, ca la tine am citit despre el prima oara, parca.:) Si mie imi place, dar mi-as fi dorit sa miroasa mai tare. Eu nu prea ii simt mirosul deloc.

  4. Am un prieten care e prin anglia si l-am rugat deja sa-mi cumpere si mie crema de curatare de la boots. Sper sa o gaseasca ca sa ma pot bucura si eu de ea. Oja de la OPi imi doresc sa o vad mai indeaproape😀

    1. Si eu o aveam in plan de ceva timp.🙂 Si chiar merita, mai ales ca este si destul de ieftina.
      Cu siguranta ii voi face poze ojei, mai ales ca mi se pare tare frumoasa si potrivita pentru vara.🙂

  5. Sa le folosesti cu drag pe toate!
    Mi-ar placea cate un review la fondul de ten🙂, produsele Illamasqua si la pensule RT, cand ai timp!🙂

  6. Mda, nici mie nu-mi place cum se simte dupa ce folosesc dizolvantul dar il prefer pentru ca e mai bland cu cuticulele. Eu ma duc repede, repede sa ma spal pe maini dupa ce termin.

    Oh, in rest, vreau si eu sa-ncerc Nearly Naked, te invidiez pt spuma Boots si sunt super, super curioasa sa citesc cum ti se pare lotiunea tonica Hydralight, eu am crema din aceeasi gama si o ador.

    1. Si eu la fel, cum sterg toate unghiile imediat ma spal. Si trebuie sa fiu atenta pe unde pun discheta ca ataca plasticul imediat.🙂
      Mie imi place mult fondul de ten Nearly Naked.
      De spuma sunt si eu foarte incantata si in acelasi timp curioasa.🙂
      Tenerul l-am folosit si aseara si azi dimineata si pentru inceput imi place. Sa vad pe parcurs.🙂

  7. Ce de bunatati Dara! Sa le folosesti cu placere.
    De cand visez si eu la pensulele alea …sper sa pun mana pe ele intr-o zi:)))

Leave a Reply

