GOSH 549 Holographic Hero

Daca ma urmariti si pe instagram ati vazut deja Holographic Hero pe unghiile mele.🙂

Sambata am fost la o petrecere si am vrut sa port ceva mai diferit pe unghii si care sa atraga privirea.🙂 Asa ca atunci cand am auzit ca cei de la Gosh au adus la magazinul lor ojele acestea holografice nu am mai stat pe ganduri si mi-am cumparat una. Magazinul ce comercialieaza produsele Gosh se numeste Contrast, se afla pe strada Mamulari nr. 2, iar oja aceasta a costa 30 de lei. Cam mult, dar bine ca este frumoasa.

Daca o privesti in mod normal oja este un gri-argintiu cu mici irizatii multicolore. La lumina in schimb sclipeste incredibil de frumos si se transforma intr-un praf cosmic in raze de soare care se aseaza peste norisori .🙂

Aplicarea a fost usoara, dar trebuie sa fiu atenta atunci cand dau si al doilea strat ca oja sa fie uscata bine pentru ca altfel risc sa se formeze liniute si dungulite si oja sa migreze dintr-o parte in alta. Si da, recomand aplicarea ei in doua staturi grosute pentru ca altfel nu se vede frumos si oricum nici oja nu este cea mai rezistenta.

M-a multumit rezultatul final si faptul ca oja s-a uscat destul de repede.

Dar mai bine va las pozele ca sa o vedeti si voi:🙂

Gosh

Gosh Holographic Hero Nail Polish

Gosh Holographic Hero

Astazi am dat-o jos de pe unghii pentru ca incepuse sa se cam ia si nu mai eram multumita de cum se vede. Varfurile au fost primele afectate, iar apoi unghiile una cate una au inceput sa se zgarie usor. Nu asa de tare incat sa iti sara in ochi, dar suficient ca eu sa le vad.

Voi ati incercat oja aceasta? Cum vi se pare? Va plac ojele holografice?

Va pup si va mai astept!

20 thoughts on “GOSH 549 Holographic Hero”

  1. Ce frumos arata pe unghii, nu se vede nici o urma de la pensula, nimic. Sunt perfecte unghiile. Culoearea e minunata. Chiar daca imi plac ojele holo recunosc ca nu am nici una in colectie😦

  2. Imi plac ojele holografice, iar in ultima perioada am inceput sa imi cumpar oje mai deosebite, nu doar in nuantele clasice pe care toata lumea le are si le poarta. Iar aceasta cu siguranta nu face parte din banal. Pacat ca nu se mai gaseste editia limitata de la Kiko, cea cu oje holo.

  3. Cat mi-am dorit oja holo Gosh si cand mi-au spus la Cosmobeauty ca au eram asa incantata, am vrut s-o cumpar si eu dar apoi am vazut comparatiile cu vechile lor oje holo si e slabuta asta iar eu mai am o China Glaze holo asemanatoare, tot argintie

Leave a Reply

