Revlon Nearly Naked Pressed Powder

Cred ca nu mi-am mai cumparat o pudra compacta pentru fata de aproape doi ani, daca nu si mai mult. Nu simteam ca tenul meu ar avea neaparata nevoie de una si ma descurcam ok cu ce mai aveam. Pastram una de rezerva de la Max Factor-Crème Puff (care cred ca a si expirat intre timp) pe care o mai aplicam din cand in cand controland astfel excesul de sebum.

Dar acum doua saptamani am hotarat sa imi cumpar in sfarsit una noua de la Revlon- Nearly Naked Pressed Powder in nuanta Medium. Eram tare curioasa cum este, mai ales ca fondul de ten din aceesi gama imi place destul de mult si am zis ca nu mi-ar strica sa o folosesc acum vara cand nasul si barbia tind sa-mi luceasca inestetic.

Revlon Nearly Naked

Revlon Nearly Naked Pressed Powder are o textura foarte fina, care se contopeste imediat cu tenul, se aplica usor si uniform fara a crea dungi sau linii nedorite. Matifiaza si uniformizeaza fata, ofera o senzatie de lejeritate si totodata pastreaza stralucirea naturala a pielii. Nuanta pe care am ales-o este calda, placuta si se adapteaza usor pe fata meu. Chiar daca la o prima privire nu este fix nuanta tenului meu si daca ma uit la oglinda mea cu 5x vad o mica diferenta, nu am ales nuanta Light deoarece incep sa ma mai bronzez si astfel tenul se mai inchide si el putin.

Mie imi place sa o aplic doar in zona T (nas, barbie si frunte) cu buretelul din dotare pentru a crea un aspect usor pudrat. Dar recomand pentru o aplicare mai ca la carte sa folositi o pensula mare, speciala pentru pudra. Pe nasul meu din pacate nu tine mai mult de 2-3 ore asa ca tebuie sa o reaplic. Fruntea si barbia in schimb se pastreaza netede pe parcursul intregii zile.

Ambalajul este tare dragut, mie imi place mult, alb pe care scrie numele pudrei si cu un mic gemulet unde se poate observa nuanta pudrei. In plus, in interior are incorporata si o oglinda foarte practica pentru retusuri, daca acestea sunt necesare.

Revlon Pressed Powder

Eu am cumparat-o din hipermarket-ul Auchan la pretul de 46 de lei. In mod normal este disponibila in sase nuante, dar la noi se gasesc doar trei dintre ele: Light, Medium si Dark.

Voi ati incercat-o? Cum vi se pare?

Va pup si va mai astept!

18 thoughts on “Revlon Nearly Naked Pressed Powder”

  1. Multumesc pentru raspuns.

    Iata si 2 poze comparative intre nuante:

    Tot analizand pozele incep sa cred ca nuanta ‘vanilla’ ar fi totusi prea deschisa, iar ‘nude’…prea inchisa, iar daca spui ca are si tenta rozie, deci tot shell-ul ramane alegea cea mai buna.🙂

    Sa le folosesti cu drag in continuare!

    ps: Ce as vrea sa te mai intreb: Folosesti cumva un anticearcan sau ai folosit? stii unul bun, cat de cat rezistent si care sa nu usuce zona respectiva?

    1. Cu drag!
      Da, din poze nu ti se pare si tie ca nude e mai rozuliu asa?
      Si eu zic ca daca nu esti foarte, foarte alba mai bine ramai la Shell.
      Da, folosesc. Preferatul meu este Bobbi Brown Corrector, dar este cam scump si nici nu se gaseste la noi.😦.
      Iar din cele mai ieftine imi place Wake me Up de la Rimmel sau Maybelline Instant Age Rewind Concealer. Al doilea usuca putin, dar este foarte bun.

      1. Da, ai dreptate, Nude are o tenta rozie. O sa raman la Shell, caci dupa cum spuneai si referitor la pudra, se adapteaza frumos nuantei tenului – per ansablu e aproape imperceptibil pe tenul meu, ceea ce e bine. Ce imi place mult la el este ca-i lejer si se intinde rapid, dar si faptul ca rezista foarte bine pe parcursul zilei desi este light. Si are si ingrediente ok. Daca mai avea si pompita, era perfect!🙂 Apropo, eu am turnat o parte din fdt. Revlon intr-o sticluta de fdt Vichy care are pompita.🙂 Alta viata!🙂

        Multumesc pentru recomandari in privinta concealer-ului. Despre produsele Bobbi Brown am auzit numai de bine… Hmm…poate le vor aduce si la noi intr-o zi…
        Sper sa gasesc si eu renumitul corector Instant Age Rewind de la Maybelline. Nu cred ca l-am zarit la standuri… sau poate nu m-am uitat cu atentie. Si chiar o sa-l testez si pe cel de la Rimmel – btw, am citit destul de multe opinii pozitive si despre fondul de ten din aceeasi gama.

      2. Oricum vine vara si presupun ca vrei nu vrei o sa te mai bronzezi putin.🙂 Da, si mie imi place ca este asa lejer si se vede asa frumos tenul dupa ce il aplic.🙂 O idee tare buna ai avut. Si pe mine ma deranjeaza rau ca nu are pompita.😦
        Nici eu nu prea cred ca l-au adus pe cel de la Maybelline.😦
        Eu am doar concealer-ul de la Rimmel si chiar imi place, adica merita. O sa scriu la un moment dat un articol cu ce produse drugstore imi plac si pe care le-as recumpara si acesta este printre primele. Fondul de ten m-a tentat atunci cand a aparut, dar acum am altele de incercat.🙂

  2. Nici eu nu prea folosesc pudra, rareori am nevoie. Folosesc uneori pudra pulbere translucida pentru a imi fixa machiajul, dar nu pentru ca as avea exces de sebum🙂
    Asta pare ok, insa nu cred ca as plati atat pentru ea, avand in vedere ca gasesc variante mai ieftine pentru ce imi trebuie mie🙂

    1. Nici eu nu folosesc pentru ca nu prea are rost sa imi incarca tenul degeaba. Nasul e cel care imi face probleme si din cand in cand am nevoie de pudra.
      Mie nu mi s-a parut foarte scumpa, mai ales daca o sa ma tina 1an sau chiar 2.

    1. Nu am incercat Photoready, dar mai tentant mi s-a parut Nealy Naked.🙂. In kendra mereu sunt mai scumpe, poate la oferte sa fie ceva mai convenabile la pret.

  3. cream puff iubita mea din toate timpurile! am incercat odata pudra revlon colorstay, dar dupa o ora era un cake pe fata, am aruncat-o. desigur, ma tenteaza tot ce e nou si poate o incerc.pupp

  4. Damn, eu am dat 58 in kendra si cice era la… oferta!😐 azi am stat cu oglinda aproape. dupa 5 ore nu lucea nimic, nici fruntea si nici nasul. o aplic cu pensula pentru minerale si mi se pare super ok efectul. Am 02 si mi se pare usor inchisa….

  5. Mi-am luat si eu fondul de ten din aceasta gama – am ales 130 Shell, care acasa am observat ca are subton roziu… hmm… as fi vrut sa fie galben si nuanta anterioara – Vanilla – nu aveau. Ai observat cumva daca in Auchan au 120 Vanilla?
    Pe parcursul zilei rezista eroic, imi place foarte mult… in schimb, nu are o acoperire mare (pentru cele cu imperfectiuni – este nevoie de un corector). Pe de alta parte, se intinde frumos, rapid… pare destul de rezistent la transfer (testul cu servetelul:)… este bun, mie imi place!

    De asemenea, am testat in magazin aceasta pudra in nuanta Light – 020. Mi-a placut mult textura, insa mi s-a parut spre medium ca intensitate a culorii… nu mi s-a parut “light” deloc.🙂 Era destul de inchisa aplicata peste fdt. in nuanta Shell.
    Ma bucur ca ai scris despre pudra, eram curioasa cum se comporta pe parcursul zilei.🙂 Tie ce nuanta de fdt ti se potriveste? tot Shell? sau Nude? aceasta pudra ti se potriveste perfect sau este o idee mai inchisa decat tenul tau?

    1. Si eu tot Shell mi-am luat, dar eu il vad mai spre galbui. Parca nu aveau Vanilla, nu sunt 100% sigura, dar cred ca incep de la Shell nuantele. Eu am oscilat un pic intre Shell si Nude (care mi s-a parut roziu) si pana la urma l-am ales pe Shell.
      Da, nu are acoperire foarte mare, dar eu asa mi-l doresc ca nu are rost sa imi incarc tenul degeaba. Si mie imi place cum se vede si cum rezista intreaga zi.
      Pudra are nuanta da, nu este chiar light, dar se adapteaza atunci cand o aplic pe ten si nu observ mare diferenta. Eu am ales medium ca sa fie usor mai inchisa, pentru ca oricum o aplic doar pe nas, barbie si frunte si atunci imi convine asa. Daca tu o vrei pe intreaga fata cred ca fair light ti s-ar potrivi.

Leave a Reply

