Vitamin E Cream Cleanser de la The Body Shop

Dupa trei tentative esuate cu ultimele cleansere incercate mi-am gasit in sfarsit un produs care imi place si cu care ma inteleg foarte bine.

Este vorba de demachiantul cremos si delicat cu vitamina E de la The Body Shop.

The Body Shop

Inainte de a-l cumpara i-am studiat ingredientele pe internet, am citit cateva review-uri despre el, m-am uitat si pe Beautypedia unde are calificativul “GOOD” si intr-un final m-am hotarat sa mi-l iau. Si nu imi pare rau chiar deloc deoarece imi place destul de mult si pot sa spun ca a devenit unul dintre produsele mele preferate de acest fel.

Vitamin E Cream Cleanser este un lapte-crema demachiant cu o textura matasoasa si blanda, se aplica foarte usor cu degetele sau cu ajutorul unei dischete (eu asa prefer) si curata delicat, dar in profunzime tenul. Relaxeaza si hraneste pielea fetei, iar aceasta devine pregatita pentru urmatoarele etape de ingrijire. Are un miros tare placut, o aroma usoara, luxoasa asemanatoare cu cea a produselor pentru bebelusi.

Il folosesc si dimineata si seara dupa care cotinui ritualul de ingrijire cu lotiunea tonica, crema hidratanta, serumul…etc depinde de situatie. Imi doresc sa scriu cat de curand un articol cu rutina mea de ingrijire zilnica, dar mai am cateva produse de testat si apoi o sa ma hotarasc ce si cum.

Si ca sa revin la demachiant: imi place ca este foarte lejer, indeparteaza machiajul si impuritatile foarte bine, hidrateaza pielea si ofera fetei un tonus proaspat. Pe site-ul Beautypedia este recomandat tenurilor normale sau uscate, dar eu il vad potivit tuturor tipurilor de ten. Si chiar daca are parfum este un produs care oricum se clateste.

M-a bucurat faptul ca in ultimele saptamani de cand il tot folosesc nu mi-a provocat nici o reactie neplacuta asa cum a facut-o anteriorul. Chiar nu i-am gasit nici un minus pana acum, poate pretul de 35 de lei, dar nici asa.

Vitamin E The Body Shop

Are o consistenta mai groasa si eu prefer sa tin ambalajul cu capul in jos pntru ca produsul sa iasa mult mai usor si sa nu trebuiasca sa tot presez bidonasul. Acum cand vreau sa vad cat produs mai am ma uit de la fund spre varf.🙂

IngredienteWater, Octyl Palmitate, Isohexadecane, Sorbitol, Dimethicone, Glycine Soja (Soybean) Oil, Sorbitan Stearate, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Benzyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cetearyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Methylparaben, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Fragrance, Propylparaben, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Linalool, Geraniol, Limonene, Citral, Eugenol, Farnesol

Asa ca daca nu stiti ce lapte demachiant sa va mai cumparati eu va recomand sa incercati si acest produs.

Si daca l-ati incercat deja, cum vi s-a parut?

Va pup si va mai astept!

13 thoughts on “Vitamin E Cream Cleanser de la The Body Shop”

  1. Mie de la Bodyshop imi plac cremele de corp. Am incercat si o crema de fata dar nu m-a incantat deloc. Dupa ce imi termin stocul de yes to carrots, poate il incerc si pe acesta😀

    1. Si mie imi plac unele dintre ele. Cosmetice si produse pentru ten nici eu nu incercasem de la ei pana la acest produs. Acum sunt curioasa si de altele.🙂

  2. Este demachiant crema sau il poti folosi si pentru spalat pe fata?

    PS: am ajuns acasa si am pus mana pe bunatatile pe care mi le-ai trimis. Prima impresie: crema miroase super, oja nu putea sa fie mai nimerita pentru mine, rujul l-as manca direct din tub. Crema de dus n-am apucat sa o incerc si nici buretelul. Dar o voi face cand ma intorc in bucuresti.

    Te pup

Leave a Reply

