Orly Blushalicious

Orly Blushalicious este oja pe care mi-am cumparat-o acum trei saptamani de la Cosmobeauty – targ desfasurat intre 26-28 aprilie la Sala Palatului. A fost printre singurele oje Orly care mi-au placut dintre cele care erau la oferta la pretul de 10 lei si saptamana aceasta am ales sa imi colorez unghiile cu ea.

Orly

In sticluta se vede tare tragut, un crem-rosé cu mici irizatii aurii si m-a atras de cum am vazut-o pe raft. Pe unghii parca nu se vede atat de intensa, este un pic mai stearsa chiar si aplicata in doua straturi mai groase.

Este prima oara cand o port si sunt foarte multumita de consistenta si aplicare, de rezistenta mai putin. Astazi este a treia zi de cand o am pe unghii si la cateva dintre ele a inceput sa se curete. Nu rau, dar cat sa vad si sa ma deranjeze putin.

Blushalicious (cat imi place numele :)) este o nuanta destul de cuminte, dar de efect, se vede placut pe unghii si se potriveste cam cu orice tinuta.

Nu pot sa spun ca este oja mea preferata, dar am primit foarte multe complimente la adresa ei zilele acestea.

Asa ca acum sunt curioasa voua cum vi se pare?

oja Orly Blushalicious

Orly Blushalicious

Va pup si va mai astept!

16 thoughts on “Orly Blushalicious”

  1. Mie imi place oja aleasa de tine! Are o culoare discreta, frumusica, cred ca e o baza excelenta pentru modele daca ai intentiona sa le creezi. Asa mi-ar fi placut sa merg si eu la Cosmobeauty, insa e departe capitala si drumurile noastre sunt ”tare” bune.
    Pupici! Sa o porti cu drag!

    1. Si mie mi-a placut mult cand am vazut-o pe raft. Si pe unghii imi place, dar parca nu asa de mult.
      Da, stiu si eu cum sunt drumurile si nu mai fac si ei autostrazile astea odata.😦
      Pupici si tie!

  2. Am vazut-o si eu la cosmobeauty si am vrut sa o iau dar pana la urma m-am hotarat la o nuanta de portocaliu foarte dragutza. Dar blushalicious este tare draguta, cuminte si feminina. Sa o porti cu placere!

Leave a Reply

