Revlon Strawberry Shortcake ColorBurst Lip Butter

Revlon ColorBurst Lip Butter

REVLON a inceput incet, incet sa fie brandul meu preferat in ceea ce priveste produsele cosmetice de tip drugstore. Iar acum ca aduc noutatile si la noi destul de repede parca imi place si mai mult (in caz ca nu ati citit articolul meu cu noutatile cosmectice, in magazine gasiti deja fondul de ten Nearly Naked, pudra din aceeasi gama si rujurile Colorstay Ultimate Suede Lipstick). Numai cu lip butter-urile nu stiu ce au. Imi pare tare rau ca nu le-au adus si aici deoarece eu am ramas placut surprinsa de frumusetea culorilor si de finetea texturilor lor.

Cand am avut ocazia mi-am cumparat si eu unul dintre ele in nuanta Strawberry Shortcake, iar acum mai visez la cateva nuante, printre care: Pink Lemonade, Sorbet, Juicy Papaya si Candy Apple.

RevlonLipButter

Dar astazi va voi scrie cateva detalii despre Strawberry Shortcake pe care l-ati vazut deja, asa putin, la preferatele lunii aprilie.

Este rujul pe care il folosesc cel mai des. Cand nu am chef sa ma machiez si nici timp, cand nu stiu cu ce sa ma dau pe buze si ele au nevoie de putina hidratare etc… il aleg de fiecare data pe el. Va spun de la inceput ca nu este extraordinar de rezistent (pe buzele mele face fata in jur de 2-3 ore), dar are o textura atat de placuta si cremoasa si lasa buzele asa proaspete si luminoase de imi este mai mare dragul sa il folosesc. La fiecare aplicare ofera buzelor mele un aspect frumos si sanatos.

Revlon ColorBurst Lip Butter in nuanta Strawberry Shortcake este un roz – bombonica destul de discret si cu un luciu absolut delicios. Este un ruj foarte untos, dupa cum ii spune numele, si astfel, datorita formulei hidratante poate fi un aliat de nadejde al buzelor, la care pot recurge oricand.

Se intinde foarte usor datorita consistentei cremoase, dar tot din acelasi motiv atunci cand presezi buzele unele de altele s-ar putea sa apara acele liniute fine inestetice. Chiar am lasat asa poza cu buzele ca sa vedeti la ce ma refer. Dar nu este o problema; pot tapota apoi usor buzele cu un servetel sau cu degetul.

Revlon Lip Butter Strawberry Shortcake

Singurul lucru pe care mi l-as fi dorit eu era sa aibe si miros. Daca este sa ma inspir dupa numele lui visam la o aroma subtila de capsuni. Hmmm…

Voi ati incercat rujurile lip butter? Daca da, cum vi se par?

Va pup si va mai astept!

23 thoughts on “Revlon Strawberry Shortcake ColorBurst Lip Butter”

  1. Revlon nu am incercat dar imi plac foarte mult rujurile/balsamurile de acest fel. Ofera putina culoare si hidratare atunci cand vrei sa porti ceva simplu. Acum am ceva asemanator de la pixi.

    1. Da, si mie imi plac rujurile balsam. Mai ales dimineata cand nu am chef si nici timp sa ma dau cu un ruj adevarat, acesta este cel mai potrivit.

  2. Foarte faina culoarea pe buzele tale. E o culoare dificila pe care nu o poate purta oricine, dar la tine se potriveste perfect ! (eu daca l-as folosi as semana cu … nicki minaj)

Leave a Reply

