Flormar 443

Este oja pe care am avut-o pe unghii saptamana aceasta. Face parte din colectia de vara Flormar 2012. Este un roz puternic, aproape neon, foarte potrivit pentru vremea calda si frumoasa de acum. Culoarea se vede tare bine atat la unghiile de la maini cat si la cele de la picioare.

Oja se intinde usor, devine perfect opaca aplicata in doua straturi si rezista foarte bine pe unghiile mele: astazi este a cincea zi de purtare si s-a luat doar usor la varfuri (si nu am menajat deloc manichiura in acest timp).

Nu stiu daca o mai gasiti acum la standurile Flormar, dar cu siguranta sunt alte nuante asemanatoare.

Flormar shade 443

Flormar 443

Flormar

443

Cum vi se pare?

Va pup si va mai astept! Sa aveti un weeke-end superb.

8 thoughts on “Flormar 443”

  1. E foarte frumoasa si gingasa culoarea. Si imi dau seama ca eu n-am nimic asemanator in colectie😦

Leave a Reply

