L’Oreal Colour Riche Caresse Wet Shine Stain in Juliet

L'Oreal Juliet

Am tot vrut de ceva timp sa scriu despre noile lisptain-uri de la L’Oreal – Colour Riche Caresse Shine Stain, dar din diverse motive nu am reusit, pana acum.

De cand am auzit ca le-au adus si la noi, mi-am dorit foarte mult sa le incerc si sa imi cumpar macar unul dintre ele deoarece citisem pe mai multe bloguri straine ca sunt foarte asemanatoare cu cele de la YSL Glossy Stains pe care nu ma indur sa dau banii.

Nici pe acesta care il am nu m-am incumetat sa mi-l cumpar, iar o persoana foarte draga care imi citeste cu placere blogul s-a gandit sa imi faca o surpriza si sa mi-l ofere cadou. Inca o data iti multumesc, draga mea!

Pretul acestor lipstain-uri se invarte undeva in jurul a 50-60 de ron, depinde de unde le cumparati. Recomand din Auchan, unde mi se pare ca sunt 46 de ron.

Nuanta pe care o am, dupa cum v-ati dat deja seama din titlu, este Juliet. Un rosu placut, cu o usoara tenta de portocaliu pe buze. Culoarea este tare draguta si purtabila.

L'Oreal GlamShine Stain Splash Juliet

Ambalajul este si el dragut, seamana cu o mica bijuterie. Iar in mijloc se poate vedea si nuanta rujului.

Lip stain-ul are o textura placuta, la inceput usor cremoasa, iar apoi apoasa, dar mie imi place cum se simte pe buze, poate un pic lipicios, dar nu deranjant si este si destul de rezistent. Are un miros dulceag, foarte dragut si ofera o stralucire proaspata si sanatoasa buzelor.

Toate bune si frumoase, pana aici.🙂 Ce ma cam deranjeaza pe mine este felul in care se aplica pe buzele mele. Nu pare uniform si formeaza dungile acelea inestetice. Si pentru a avea un rezultat cat de cat satisfacator trebuie sa aplic in jur de 4-5 straturi.

Dar mai bine va arat poza cu buzele ca se vedeti ce si cum:

L'Oreal Colour Riche Caresse Wet Shine Stain in Juliet

Eu recomand sa le incercati inainte de a vi le cumpara deoarece cred ca depinde foarte mult de buzele fiecareia.

Si daca deja le-ati incercat cum vi s-au parut? Eu sunt tentata acum si de alte nuante.🙂

Va pup si va mai astept!

20 thoughts on “L’Oreal Colour Riche Caresse Wet Shine Stain in Juliet”

  1. L’oreal a iesit pe piata cu produse de make-up foarte tentante. Imi doresc si eu sa-mi cumpar macar un lip stain de la ei.

    Mi-am cumparat 2 soft matte lip cream de la nyx si in primele zile de folosire am avut exact aceeasi problema cu ele ca cea descrisa de tine mai sus. Apoi mi-am dat seama ca nu stergeam peria indeajuns de bine cand o scoteam din tub. De cand fac asta mi se pare ca se aplica mult mai bine si nu mai am problema. Nu stiu daca e aceeasi situatia dar m-am gandit sa-ti spun din experienta mea.🙂

    1. Eu imi doresc sa aduca si noile rujuri L’Oreal Colour Riche Colour Caresse. Au niste culori tare frumoase.
      Am incercat in mai multe feluri si eu, dar tot asa se vede.😦

  2. Are o nuanta draguta, dar are si puncte slabe..si nu e chiar ..cel mai accesibil…intelegi tu…

  3. Are o culoare foarte placuta. Am avut putina bataie de cap si cu lip stain-ul meu. Atunci cand il aplic trebuie sa-l intind cu o alta pensula, apoi “pup” un servetel si il reaplic :)). Daca folosesc aplicatorul lui nu se intinde cum trebuie😦.
    Sa-l folosesti cu placere !

      1. Nu am de la L’Oreal. Am unul no name, ieftin dar extrem de rezistent. Rezista pe buze intreaga zi. Am aceiasi problema cu dare la aplicare, dar daca folosesc o pensula si am putina rabdare sa plic mai multe straturi rezultatul final este mult mai bun decat daca as folosi pensula lui.

Leave a Reply

