Noutati si oferte cosmetice prin magazine

Zilele trecute, daca tot am avut mai mult timp la dispozitie, am umblat bineinteles si prin magazine. Am vazut cateva produse noi pe rafturi si am zis sa va dau de veste si voua.

In Cora si Auchan au adus noile fonduri de ten de la REVLON – Nearly Naked Foundation. Au adus si pudra din aceeasi gama, iar fiecare costa 50.37 de lei (cunosc doar pretul celor din Cora). Eu ma bucur tare mult deoarece chiar imi doream sa le incerc. Nu sunt foarte multe nuante la fondul de ten, dar sper ca macar una dintre ele sa mi se potriveasca. Oscilez intre 130 Shell si 150 Nude.

REVLON Nearly Naked Foundation

Nearly Naked

Tot de la REVLON am vazut si noile rujuri Colorstay Ultimate Suede Lipstick. Eu imi cumparasem unul cand am fost in vacanta in nuanta Preview si imi place tare, tare mult!!! Pretul acestora este de 68 de lei.

Revlon Colorstay Ultimate Suede Lipsticks

Colorstay Ultimate Suede Lipstick

Tot in Cora am vazut o oferta buna la pudra pentru fata Revlon PhotoReady Powder: acesta era redusa la pretul de 38,73 de lei.

Revlon Photo Ready Powder

Iar in pafumeriile Marionnaud gasiti noul fond de ten Bourjois Radiance Reveal Healthy Mix la oferta, la pretul de 52 de lei.

Bourjois Radiance Reveal Healthy Mix

In magazinele profi hair shop au adus si produse Orly printre care si noile lacuri de unghii din colectia pentru vara Orly Mash Up Summer 2013 Collection. Acestea costa 42 de lei.

Orly Mash Up Summer 2013 Collection

In farmaciile Sensiblu la cumpararea a doua produse Apivita pentru corp veti mai primi inca unul cadou.

Apivita

Si o alta oferta pe care am vazut-o in acesta luna tot in farmaciile Sensiblu:

Oferte Sensiblu

Voi ce noutati si oferte ati mai vazut prin magazine?

Va pup si va mai astept!

11 thoughts on “Noutati si oferte cosmetice prin magazine”

  1. De oferta la autobronzant de la sensiblu am profitat si eu si-mi place sprayul de la bioderma. Am zis ca daca tot e sa-mi arat picioarele macar sa le dau o culoare iar la aplicarea autobronzantului sunt neindemanatica. Cu sprayul e mult mai usor.

    Si multumesc pentru vestea despre pudra nearly naked. Chiar o sa o caut.

  2. Ma tenteaza fondul de ten de la Bourjois, dar abia ce mi-am luat un Rimmel Match Perfection. Am vrut nearly Naked, dar am testat in magazin si Shell e prea inchisa pentru mine. Plec acum in vacanta si sper sa il gasesc in variantele mai deschise in alta tara.

  3. Colorstay Ultimate Suede Lipstick mi-l doresc si eu, dar pretul este putin cam mare pentru mine. Prefer sa investesc banii in altceva momentan.

  4. Mi-ai dat cea mai buna veste posibila!Mai am cateva zile din fondul de ten si chiar ma gandeam ce sa imi iau. Avand in vedere ca saptamana viitoare ajung in Bucuresti, Nearly Naked scrie pe mine!!:))Nici nu visam sa il vad asa curand si la noi!:))

  5. Nu pot sa cred! Ce au patit de au adus pudra de la Revlon :)) si fondul de ten..sa-si fi dat seama producatorii ca existam si noi pe piata?:)) Oricum super veste, as vrea si eu sa le incerc:D.

Leave a Reply

