Mario Badescu Azulene Calming Mask

Si gata…a trecut si Pastele de anul acesta, imediat vine Craciunul si trece si anul.🙂 Exagerez putin, poate putin mai mult, dar cred ca sunteti de acord cu mine ca timpul zboara si zboara atat de repede de nimeni si nimic nu il poate opri. Mi-as dori din cand in cand sa mai adoarma si el, macar putin.

Ca sa revin…Voi cum ati petrecut Pastele? pe unde ati fost in aceasta minivacanta? Eu, dupa cum va spuneam, am ales sa stau acasa si sa ma odihnesc. Nu prea mi-a reusit, dar tot mi-am rezervat cateva ore bune numai pentru mine.

Iar astazi vreau sa va vorbesc si voua despre rasfatul cu masca pe care o folosesc de ceva timp: Azulene Calming Mask de la Mario Badescu.

Mario Badescu Azulene

Este potrivita pentru toate tipurile de ten, calmeaza si ingrijeste pielea uscata, iritata si sensibila. Mi-am dorit sa o incerc deoarece citisem pe site-ul oficial Mario Badescu ca este foarte buna pentru a calma pielea inrosita dupa pensat, epilat sau chiar ras (in special la barbati ).

Recunosc ca pana acum, de teama sa nu ma inrosesc si mai tare, atunci cand imi epilam  mustata preferam sa nu ma mai dau cu nimic pe piele intreaga zi, in afara de vechea mea crema cu zinc. Zilele trecute am zis dupa sa incerc totusi si masca de la Mario Badescu, pe toate fata ca sa vad daca are vreun efect, iar spre bucuria mea nu am avut nici o reactie neplacuta si nici nu am simtit mancarimile acelea la nivelul pielii. Asa ca pentru acest lucru are un mare plus din partea mea.

Cand am primit-o era inca iarna, cred ca luna februarie si tenul meu incepuse sa aibe zone cu piele destul de uscata. Am inceput sa o folosesc imediat si sa ma dau cu ea cam o data la patru dimineti, depinde de cat timp aveam la dispozitie. Aplicam un strat subtire pe intreaga fata (cateodata si pana spre gat), evitand zona din jurul ochilor, asteptam cam 20-30 minute (dupa 10 minute apare senzatia de piele care te strange), iar apoi clateam. Pielea devenea mai moale, mai curata, mai luminoasa si mai pufoasa. Tenul era pregatit pentru aplicarea fara probleme a fondului de ten.

Masca contine si ingrediente ca amidonul din grau si caolinul (argila) speciale pentru a dizolva mizeria acumulata la nivelul porilor. Are o culoare de bleu-verzui si o textura usor gumoasa. Mirosul este placut, dar nu atragator.

Nu e masca mea preferata de la Mario Badescu, Super Collagen Mask mi-a placut ceva mai mult, dar m-am inteles si cu aceasta foarte bine.

INGREDIENTE: apa, metilparaben, ulei de ricin, caolin, amidon de grâu, oxid de zinc, Quaternium-60, dioxid de titan, talc, Polisorbat-80, propilen glicol, azulene, chondrus crispus (carrageenan), acid citric.

Voi ati incercat-o? Cum vi s-a parut? Care este masca voastra preferata pentru fata?

Va pup si va mai astept!

6 thoughts on “Mario Badescu Azulene Calming Mask”

  1. La masti de fata sunt tare lenesa. Cred ca folosit masti cu argila de vreo 5 ori in total … si cam atat. Adevarul e ca n-am vazut niciodata un efect notabil de la o masca si n-am mai avut rabdare sa mai aplic.

Leave a Reply

