Nicole by OPI Light a Candle

Nikole

Am profitat si eu de oferta din magazinele DM in care toate ojele Nicole by OPI sunt reduse de la 34 de lei la 23 de lei.

Aveam in plan sa imi cumpar “It’s Possible”  despre care auzisem ca este un rose-gold superb – in ultimul timp sunt inebunita dupa aceasta nuanta – dar nu am gasit-o in nici unul din cele doua magazine in care am fost.😦 Si atunci m-am reorientat catre “Light a Candle” – un nume foarte potrivit pentru sarbatorile de acum.🙂

Light a Candle este o nuanta interesanta de argintiu metalizat cu o tenta placuta de movuliu. Isi schimba usor nuanta in functie de lumina. Mie imi place cum se vede pe unghiile mele si am impresia, uitandu-ma la ea, ca imi face pielea sa para mai bronzata.

Oja se intinde usor si se usuca destul de repede. Devine perfect opaca aplicata in doua straturi.

Legat de lacurile de unghii Nicole by OPI as mai vrea sa spun ca imi place tare mult pensula lor. Nici prea lunga, nici prea scurta, nici prea groasa, nici prea subtire…potrivita si exact pe gustul meu.

Nicole-by-OPI(1)

NikolebyOPI

Nicole by OPI Light a Candle

Voua cum vi se pare? Ce oje Nicole by OPI ati incercat si v-au placut?

Va pup si va mai astept!

5 thoughts on “Nicole by OPI Light a Candle”

  1. Nu am fost atata de norocoasa incat sa gasesc magazine DM in care sa fie aceasta oja la oferta. Adica nu am vazut-o deloc in DM-urile pe care le am eu la indemana. Acum ca ma gandesc cred ca in ala de la Unirii sigur as gasi si as putea sa-mi iau si eu o oja ca de cand salivez la OPI…

    Nuanta pe care ai luat-o tu e foarte frumoasa.

Leave a Reply

