April Beauty Favourites

Este sfarsitul lunii si totodata momentul ca eu sa va arat produsele care mi-au placut cel mai mult si mai mult in luna aprilie.

Cele mai multe sunt produse noi si pe care nu vi le-am mai prezentat pana acum pe blog.

April Favorites

De la stanga la dreapta:

Paleta Stila Merry & Bright pe care am primit-o cadou de la Andreea si care este tare, tare draguta ca o “steluta”. Este perfecta pentru machiajul de zi cu zi.

Stilla Palette

Fardurile nu sunt cele mai pigmentate, dar culorile sunt frumoase si se combina placut intre ele.

Origins VitaZing SPF 15 Energy-Boosting Moisturizer with Mangosteen – care este un fel de tinted moisturizer (crema colorata) si pe care atunci cand o aplic pe ten se muleaza perfect peste pielea mea. La inceput are o nuanta albicioasa, iar dupa ce incep sa o masez si sa o intind isi schimba incet culoarea. Are o textura fina, translucida si distribuie pe fata o nuanta foarte naturala. Un alt lucru care imi place la ea este luminozitatea pe care o ofera tenului, acesta pare mai relaxat, atins de soare si foarte bine hidratat.

Am cumparat-o la sfarsitul lunii martie si de atunci o folosesc aproape in fiecare zi. Impreuna cu:

Bobbi Brown Long-Wear Even Finish Foundation SPF 15 pe care il aplic peste ea, dar doar pe nas, in lateralele nasului si pe barbie, acolo unde tenul meu are tendinta sa se ingrase si sa luceasca inestetic.

Revlon Strawberry Shortcake ColorBurst Lip Butter – ii pregatesc un review zilele acestea asa ca nu voi scrie foarte multe despre el. Imi place pentru ca il pot folosi si ca balsam de buze pentru hidratare, este foarte cremos si usor de aplicat, dar in acelasi timp este si un ruj rozaliu tare dragut.

Maybelline Illegal Length Mascara – este primul rimel de la Maybelline de care eu am fost multumita. Il am de ceva timp, aproape ca s-a uscat, dar si asa imi place. Alungeste frumos genele si nu le incarca deloc.

Creionul pentru sprancene Brow Wiz de la Anastasia Beverly Hills nuanta Medium Ash – daca pana acum foloseam pudra pentru sprancene, de la un timp a inceput sa imi placa ceva mai mult creionul. Mi se pare ca am mai mult control asupra lui si ca pot sa il manevrez mai usor. Varful creionului imita frumos firele fine de par, iar spancenele sunt conturate natural.

Apropo de asta, in caz ca nu stiati, serviciul de conturat sprancene, cel de make-up si produsele Anastasia Soare au un discount de 20% doar intre 29 aprilie si 5 mai.

Si cam astea au fost preferatele din luna aprilie, acum astept sa vad ce ma va mai surpinde si in luna mai.

Va doresc sa va distrati frumos maine si sa profitati din plin de zilele libere si calduroase. Eu nu prea ma simt bine, asa ca o sa stau sa ma odihnesc. Durerile de spate pe care le tot am de la un timp incoace au inceput sa fie tot mai mari, iar saptamana acesta nu mi-au dat pace deloc.

Va pup si va mai astept!

24 thoughts on “April Beauty Favourites”

  1. Paleta este superba, nu m-as satura sa o admir in locul tau. M-ar interesa un review la fondul de ten, sunt tot timpul in cautarea unuia nou.

  2. Yeeey inca un rimel pe care trebuie sa-l incerc😀 M-am mirat sa aud ca e de la Maybelline pentru ca nu are deloc ambalajul clasic al rimelurilor lor. Nu l-am vazut niciodata. Oare se gaseste la noi?

  3. Sa le folosesti cu placere in continuare!🙂
    Odihna placuta si sper sa sapi de durerile “pacatoase” (le cunosc si eu si stiu cat de neplacute sunt).
    Pupici

Leave a Reply

