Rasfat pentru corp

Dupa o zi lunga, agitata si obositoare primul lucru pe care mi-l doresc atunci cand ajung acasa este sa fac dus. Si recunosc ca as sta cate-o ora in baie daca s-ar putea. Sunt genul de persoana care iubeste dusurile de seara, asa ca de fiecare data, fara exceptie, inainte de culcare imi pun la dispozitie cel putin 15 minute pentru relaxare, rasfat si limpezirea gandurilor.

Gelurile de dus au si ele un rol important in acest ritual. Imi plac aromele care-mi imbie simturile si care pentru cateva minute ma indeamna la visare.

De curand am inceput sa ma delectez cu gelul de dus cu aroma de mango si minerale de la Marea Moarta, de la Capra Nera.

Dead Sea

L-am primit luna trecuta, l-am folosit de cateva ori si pe urma am facut o pauza. Parca nu se intelegea chiar foarte bine cu starea mea de spirit de atunci.  Dar acum a venit si momentul lui. Chiar astazi mi-am bucurat simturile cu acest deliciu.

Aroma Shower Gel

Da, gelul de dus cu aroma de mango are un miros placut, e dulce-acrisor dar nu foarte intens si de cate ori il folosesc ma duce cu gandul la o dulceata cu gelatina. Si mi se face pofta! Stati linistite, nu l-am incercat, dar pare atat de gustos de cu greu ma abtin.🙂 Dar cred ca pielea mea se simte atat de bine ori de cate ori ii “simte gustul”.

Nu face foarte multa spuma, dar am observat ca imediat pielea se simte mai curata, mai proaspata si mai plina de viata.

Imi place ambalajul pentru ca are pompita si cantitatea de 500 de ml este mai mult decat suficienta. Nu am ajuns sa consum, pana acum, nici un sfert din el.

Cateva dintre ingredientele acestui deliciu: extract de muşeţel, extract de morcov, extract de papaya, Aloe Vera gel, ulei de migdale dulci, ulei de Jojoba, ulei de masline, ulei din sâmburi de struguri roşii, ulei de cocos, provitamina B5, vitaminele E şi C. Cum vi se pare? Mie imi suna foarte bine si cred ca de acest rasfat are nevoie pielea mea pentru a-si recapata elasticitatea si catifelarea.

Voi l-ati incercat? Cum vi s-a parut?

Daca vreti sa aflati mai multe informatii si noutati despre produele Capra Nera va invit sa urmariti si pagina lor de facebook.

Va pup si va mai astept!

13 thoughts on “Rasfat pentru corp”

  1. Off pacat ca nu face spuma. Si eu acelasi ritual seara dar imi place ca gelul de dus sa ma acopere de spuma fina…am si eu o nebunie. Dar arata delicios gelul de dus. Parca l-as incerca.

Leave a Reply

