Flormar 402

Duminica, dupa cum stiti, este ziua in care imi fac eu de obicei unghiile. Pentru saptamana aceasta eram tare nehotarata si nu stiam ce sa aleg dintre cele trei oje: Isadora, Flormar si OPI. V-am intrebat pe voi iar cele mai multe voturi (de fapt singurele) le-a primit oja de la Flormar, asa ca am mers pe mana voastra si am ales-o pe ea.

O cumparasem de ceva timp, dar nu am apucat sa o folosesc, pana acum. Tin minte ca atunci cand am vazut-o la stand mi-a placut mult si nu am mai stat nici o secunda pe ganduri si mi-am si cumparat-o.

Flormar 402 este un rosu corai neon, o nuanta intensa, lucioasa si in acelasi timp placuta si atragatoare. Se vede tare frumos pe unghiile de la maini, dar poate fi folosita, vara mai ales, si la cele pentru picioare.

Flormar 402

De aplicat mi s-a parut un pic cam greu: se intinde cu dungi si trebuie sa fiu foarte atenta de cantitatea de oja pe care o iau pe pensula. La mana stanga am avut cat de cat rabdare, dar la dreapta incepusem deja sa ma cam plictisesc. Cred ca am consumat vreo 10 dischete cu acetona pana am ajuns la un rezultat care sa ma multumeasca.

In doua straturi devine opaca, poate chiar si intr-un strat mai gros, dar care trebuie aplicat cu foarte multa grija.

Ca rezistenta a fost destul de ok, s-a ciobit usor la varfuri, dar nu in asa fel incat sa simt ca ma deranjeaza si sa fiu nevoita sa o sterg.

Eu am incercat sa fac pozele cat mai bune si cat mai aproape de realitate, dar oja isi cam schimba culoarea in functie de lumina.

Flormar Nails

Flormar

Voi ati incercat-o? Cum vi se pare?

Va pup si va mai astept!

Nu uitati de concursul de pe pagina de facebook.

12 thoughts on “Flormar 402”

      1. Pai tocmai asta-i, ca am mai incercat si nu mi-a placut… imi faceau pielea sa para tare cenusie, pamantie, vanata… Prefer fie darks, fie lights, dar mai degraba darks imi plac!

  1. parca se vede pe ea ca e genul care se aplica mai ciudatel, mi se pare ca nu este la fel de opaca peste tot, dar poate mi se pare mie🙂 Eu nu pot sa sufar ojele care se aplica greu si se usuca la fel de greu😐

    1. Da, se aplica cam greu. Si ai dreptate, nu este, la unghia din centru, de exemplu, am preferat sa nu mai aplic inca un strat pentru ca se ingrosa prea tare.

Leave a Reply

