REVLON Just Bitten Kissable Balm Stain in Crush

REVLON Just Bitten Kissable Balm Stain Crush

Balm Stain-ul de la REVLON in nuanta 005 Crush Beguin a fost primul cumparat de mine si cel pe care mi l-am dorit cel mai mult, inca de la inceput, dintre toate cele 12 nuante lansate de cei de la Revlon pana acum. M-a atras culoarea si ma visam de multe ori purtandu-l.

Si nu m-am inselat deloc in privinta lui, iar acum, dupa multe saptamani in care l-am tot folosit, pot sa spun ca imi place mult, chiar foarte mult si ca il port de fiecare data cu drag.

Textura acestuia este senzuala, intensa si stralucitoare. Se intinde foarte usor, se simte foarte placut pe buze si are o culoare care mie imi place tare mult si mi se potriveste foarte bine: un roz-visiniu intens.

Dintre cele trei balm stain-uri pe care le am in prezent(005 Crush015 Cherish si 020 Lovesick) 005 Crush este cel mai rezistent. Eu il aplic mai mereu intr-un strat mai gros pentru a patrunde usor in pielea buzelor si astfel, chiar si dupa cateva ore bune rujul isi pastreaza intensitatea, poate nu chiar la fel ca la inceput, dar totusi buzele raman colorate frumos pe toata suprafata lor. Stralucirea insa dispare cam intr-o ora-doua depinde cat de mult vorbesc🙂. Rujul nu incarca deloc buzele si nici nu se strange urat.

La Crush parca nici nu simt mirosul usor mentolat, este mai subtil, dar oricum pe mine nu m-ar fi deranjat sa il aibe.

REVLON CRUSHPreţul unui ruj REVLON Just Bitten Kissable Balm Stain este in jur de 50 de lei.

Stiu ca am mai spus si atunci cand am scris despre Cherish Devotion: ambalajul imi place tare mult si ideea de a avea un ruj intr-un chubby crayon mi se pre tare draguta.

Acum am in plan sa incerc si unul dintre creionele Urban Decay Super-Saturated High Gloss Lip Color in nuanta ce poarta tot numele Crush care mi se pare super misto. Voi le-ati incercat?

Urban Decay Super-Saturated High Gloss Lip Color in Crush

sursa

Si ca sa revin la subiect, daca nu ati incercat inca nici un balm stain de la REVLON eu va recomand sa nu mai stati pe ganduri si sa ii dati o sansa… si de ce nu puteti incepe chiar cu acesta nuanta frumoasa: Crush Beguin.

Si daca le-ati incercat cum vi s-au parut? Si care este nuanta preferata?

Va pup si va mai astept!

14 thoughts on “REVLON Just Bitten Kissable Balm Stain in Crush”

  1. Mi-am cumparat si eu unul (darling) si sunt tare impresionata de cum coloreaza si de cum rezista pe buze. Imi place mult cum se aplica, imi place mirosul, imi place ca nu trebuie ascutit insa pretul nu-mi place deloc. Mi-as mai dori minim 1-2. Poate la salariu dam de-o parte niste banuti😀

Leave a Reply

