Essence 120 Cookie Love

Essence 120 Cookie Love

Saptamana aceasta, din care mai sunt numai cateva ore ( parca atat de repede trece timpul), am ales sa imi colorez unghiile cu o oja Essence in nuanta 120 cookie love. Nu prea stiu ce mi-a venit cu ea, mai ales ca in perioada aceasta sunt atrasa mai mult de culorile puternice sau de pasteluri. Poate datorita faptului ca nu o mai folosisem de ceva timp si incepe sa i se cam duca “vremea”.

Mi-am dat seama totusi ca nu mi se potriveste abia dupa ce imi facusem cu ea unghiile de la mana stanga si nu am mai avut stare sa o sterg, asa ca am continuat si la mana dreapta. Imi place ca se usuca destul de repede acesta fiind unul dintre motivele pentru care am ales sa o pastrez.

Ce-i drept nici nu o mai folosisem de ceva timp, cred ca aceasta este a doua sau a treia oara cand o aplic. Prima oara tin minte ca mi-a placut si ca a rezistat chiar foarte bine cateva zile pe unghii.

O puteti vedea aplicata in poza de mai jos care este facuta dupa a doua zi de purtare.

Essence Cookie Love

120 Cookie Love are o culoare tare draguta, un bej maroniu caramel cu mici particule de sclipici auriu. Dar oricat de draguta mi se pare culoarea cand o vad in sticluta, simt ca pe unghiile mele nu se potriveste mai deloc. Mi se pare si usor batranicioasa, daca pot sa ma exprim astfel. Asa ca aceasta s-ar putea sa fie ultima oara cand ma mai dau cu ea. Oricum am observat ca s-a si uscat un pic, asa ca aplicarea ei a devenit destul de greoaie.

120 cookie love

Voi o aveti? Cum vi se pare?

Va pup si va mai astept!

15 thoughts on “Essence 120 Cookie Love”

  1. Hello there I am so happy I found your website, I really found you by accident, while
    I was looking on Askjeeve for something else, Anyways I am here now and would just like to say thanks a lot for a tremendous post
    and a all round interesting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to browse it all
    at the moment but I have book-marked it and also included your RSS feeds, so when I have time
    I will be back to read a lot more, Please do keep up the awesome
    jo.

  2. Si eu o am doar ca mie imi place tare mult. Imi plac irizatiile aurii pe care le are si e perfecta cand am nevoie de o manichiura mai cuminte.

  3. Si eu am avut-o si, desi e frumoasa foc, nu mi s-a potrivit 100% si am dat-o, o purtam rareori oricum. Tot culorile tari sunt mai faine, zic eu😀 Pupici

    1. Si mie imi place in sticluta, dar tot asa simt ca nu mi se potriveste si parca nu sunt multumita atunci cand o port. Si eu zic la fel!!! Pupici.

  4. Din pacate si eu am aceeasi parere, nu mi se potriveste si am folosit-o o singura data. Insa mai am de gand sa fac o incercare, nu mai stiu de unde mi-a venit inspiratia, cu matifiant deasupra. Sper sa arate mai bine.

Leave a Reply

