Inca 3 produse pe care nu le voi mai cumpara

Oricat as incerca eu sa ma informez si sa imi cumpar numai produse care sa mi se potriveasca si pe care sa le pot folosi pana la ultimul strop, se intampla, mai mult din curiozitate, sa mai gresesc cateodata.

 Astazi vreau sa va arat inca trei “greseli” pe care le-am facut eu in ultimul timp. Aici le puteti vedea si pe cele din trecut.

Balea Nature

Demachiantul fluid Balea Nature. Tenul meu nu s-a inteles deloc cu el. Desi are un miros placut, care iti da impresia de curat, bun si delicat, produsul se simte foarte ciudat cand il aplic pe ten si nu mai spun de faptul ca toate pielea mi se inroseste si incepe sa ma piste putin cate putin. Daca nu ma credeti am atasat si o poza dupa folosirea acestui produs:

Balea Nature

Si chiar si dupa ce am vazut ca pielea mi se face asa, eu am continuat sa ma tot dau cu el. Am zis ” hai domne’, daca tot l-am cumparat”, de parca ar fi si costat o avere. In ritmul acesta cred ca am folosit mai mult de un sfert din el, dar acum nu mai imi trebuie nici sa il vad.

Balea-Young

Tot de la Balea, mai precis Balea young nu m-am inteles cu spray-ul Mademoisselle Chic. In magazin mi s-a parut tare dragut mirosul pe care il are, dar de cate ori ma dau cu el sub brat imi vine rau. Ma apuca tusea, stranutul si nu stiu unde sa imi ascund mai repede nasul. Nici eficient nu am vazut sa fie asa ca am renuntat sa il mai folosesc.

Nivea

Cu deodorantele de la Nivea nu m-am inteles niciodata foarte bine. Fiind plecata cateva zile din oras si uitand deodeorantul meu preferat de la Duschdas acasa am fost nevoita sa imi cumpar un altul. Nu stiu de ce l-am ales pe acesta de la Nivea, poate doar pentru mirosul tare placut pe care il are. Din pacate nu rezista pe pielea mea si pentru a fi cat de cat eficient trebuie aplicat de mai multe ori. Ca un exemplu seara dupa ce fac dus imi dau cu el, de vreo 3-4 ori ca sa simt ceva si ca sa ma tina o zi intreaga(ca doar scrie pe el 24h), iar dimineata pielea este ca si cum nu m-as fi dat cu nimic.

Eu nu il recomand, dar acest lucru nu inseamna ca unora dintre voi chiar s-ar putea sa va placa si sa vi se potriveasca.

Dupa cum am zis si la inceput nu sunt multe produse si nici dintre cele care sa ma fi costat mult si pentru care a trebuit sa fac sacrficii ca sa mi le pot cumpara. Oricat de ciudat ar suna, acest lucru intr-un fel ma bucura. In timp am invatat sa fiu atenta la ce imi cumpar si sa ma informez de fiecare data inainte. Lucru care va recomand sa il faceti si voi.

Voi ati folosit vreunul dintre aceste trei produse? Cum vi s-a/au parut?

Va pup si va mai astept!

Nu uitati de concursul de pe pagina de facebook.

Giveaway

18 thoughts on “Inca 3 produse pe care nu le voi mai cumpara”

  1. Buna! Poate ai tu un fel de alergie la unele produse Balea. Un deodorant mi-am luat si eu de la ei si nu am fost multumita deloc de el.

  2. Si eu am patit-o cu acest deo Nivea :)), a fost primul de la ei cu care nu m-am impacat. Nu miroase a iasomie si te “parfumeaza” in cateva ore… , mai bine nu te dai cu nimic decat cu el!

    1. Eu mai imi cumparasem si alte arome in trecut si tot asa nu m-au convins deloc. Acum am zic sa mai incerc iarasi, poate s-o mai fi schimbat ceva, dar se pare ca nu a fost asa si nu mai are rost sa mai incerc.🙂

  3. uuuups, demachiantul se afla pe lista mea de viitoare achizitii… acum nu tsiu ce sa fac.
    deodorantul balea nu l-am incercat, dar am avut gelul de dus cu acelasi miros si stiu ca nu mi-ar placea ca deo.
    cu nivea nici eu nu ma inteleg, nu ma protejeaza deloc :((.

  4. De la Balea am avut doar demaciantul (ala cu incrediente bune), dar nu m-a impresionat. Prin urmare m-am intors tot la iubita mea Bioderma. In rest, n-am incercat nimic de la ei si nici ca ma tenteaza:P

    1. Si eu l-am avut si pe acela si tot asa nu m-a facut sa il cumpar din nou. Bioderma este cea mai buna, acum mi-am luat si varianta pentru copii(ABCDerm) si parca imi place si asta🙂.

  5. Sa stii ca am si eu chiar acum deodorantul Nivea Pure si exact aceeasi este si parerea mea despre el: miroase bine, pacat ca nu e deloc, dar deloc eficient!😦 Adevarul este ca l-am ales special pentru ca nu contine aluminiu si voiam sa incerc sa folosesc produse mai “sanatoase”, insa degeaba o fi pielea subratului meu mai sanatoasa daca dupa 2 ore put :((( Pacat!

    1. Da, nu este eficient deloc. Si eu sunt de aceeasi parere, pentru ce sa ma mai dau cu el daca dupa doua ore incep sa miros. Poate sa miroasa el la inceput cat de frumos si sa fie cel mai sanatos ca nu imi mai trebuie.

  6. Eu fug de produsele Balea ca de dracu! Doar sapunurile lichide imi plac. Altceva n-am curaj sa ma incerc dupa ce-am facut ditamai iritatia de la deodorantele lor. De fapt nu iritatie, ci arsura in toata regula!

  7. Cu deodorantele nivea nu ma inteleg nic eu deloc. Imi place mirosul lor de curat, dar cam atat, pe mine ma tin maxim 2 ore😦

    1. Si pe mine tot cam asa ma tine. Oricum m-am lamurit cu ele, cel putin in ceea ce priveste pielea mea, asa ca nu mai imi doresc sa incerc nici unul.

  8. Cu deodorantele Nivea nu m-am inteles niciodata, nu au niciun efect si miros ciudat pe pielea mea. Produse Balea nu prea am testat, dar ce am folosit a fost fara efect … Dezamagiri recente: un balsam de buze cumparat de pe iHerb si unul de la Yves Rocher.

Leave a Reply

