Parfumuri de primavara

Imi plac parfumurile.. sa le miros, sa le adulmec si sa-mi imaginez povestea din spatele fiecaruia.

Ce am mai uitat eu sa va arat in poza cu “ce produse am in geanta” sunt zecile de esantioane sau hartiute imbimbate cu mirosuri si arome. Sunt raspandite de fapt pe peste tot: in geanta, in buzunare, in tocul de la ochelari, in dulapul cu haine, printre haine, in sertarul cu cosmetice etc.. Far rar intru intr-un magazin de parfumuri si nu testez macar unul singur.🙂

Primavara aceasta s-au lansat cateva arome noi, proaspete, placute, de purtat in zilele insorite care vor urma. Dintre toate eu am ales:

Desire The One de la Dolce & Gabanna – The One Desire reveals in the top notes citrusy blend of bergamot, mandarin, lychee and lily of the valley, emphasizing the glamour and glory of a woman. The heart blooms with seductive tuberose which is cleverly laid out on the base which is made of caramel, vanilla, sandalwood and musk.

Dolce&Gabbana Desire

Dahlia Noir L’Eau de la Givenchy – Top sparkles with cool crystal citruses and neroli, which lead to the floral heart of rose petals. The base is made of patchouli, cedar and musk giving chypre character to the perfume.

Dahlia Noir L’Eau Givenchy

Body Tender de la Burberry – The composition opens with fresh aromas of lemon, apple, peach and absinthe. The core of the composition includes essences of rose, tea leaves, jasmine and sandalwood, all placed at the base of cashmere accords, vanilla, musk and amber.

Body Tender Burberry

Care sunt parfumurile voastre preferate pentru primvara sau vara?

Va pup si va mai astept!

12 thoughts on “Parfumuri de primavara”

  1. Carei femei nu ii plac parfumurile? Cand ajung intr-o parfumerie ma dau pe incheieturi, pe mana mai sus, mai jos s.a Prefer sa le aplic direct pe piele pentru a vedea daca sunt combatibile cu ph-ul meu si pentru a le testa si persistenta. Dupa ce ies de acolo si gesticulez, mananc sau pur si simplu merg pe strada mi se face rau de la mirosurile amestecate. Dupa cateva minute nici nu mai stiu care si unde l-am aplicat. But it’s funny, oricum nu le-as cumpara direct din Sephora, sunt mult mai accesibil online, acolo doar le testez.😀

  2. Eu sunt una din persoanele care nu isi schimba parfumul in functie de anotimp. In perioada asta sunt obsedata de Especially Escada. La inceput are un miros usor fructat, dar isi schimba usor aroma catre Ylang Ylang si mosc. Cu cat trece timpul de la aplicare mirosul devine mai senzual. este destul de persistent, il simt si dupa 5 ore de la aplicare. Dupa ce il termin trec la Innamorata by Blumarine.

    1. De la Escada nu am decat Magnetism care imi place mult, dar este prea dulce pentru vara sau chiar primvara. O sa il miros si pe cel care il ai tu ca m-ai facut curioasa.🙂

  3. Offff si eu sunt in cautarea unui nou parfum si tare sunt nehotarata. Dintre parfumurile “de vara” ce le-am avut in trecut mi-a placut Escada Into The Blue, dar apoi nu l-am mai gasit. Mie in general imi plac parfumurile florale sau fructate si mai puternice, dar nici chiar gen Hypnotic Poison, care direct imi stranguleaza ficatul.

    1. Nu stiu cum miroase cel de la Escada. O sa ma uit si eu de el. De la Escada am Magnetism, dar este un pic cam prea puternic pentru perioada aceasta.
      Acum il folosesc pe Dahlia Noir L’Eau de la Givenchy si imi place asa de zi de zi. Dar preferatul meu pentru primavara-vara este cel de la Viktor & Rolf.

  4. L by lolita lempika e preferatul meu dar simt nevoia sa-mi cumpar un parfumel nou😀 O sa le incerc si pe cele prezentate sa vedem cum ma incanta.

  5. Dintre cele prezentate primul pare spre gustul meu, eu sunt cu cele fresh, fructate.
    Nu stiu de ce dar am vazut ca nu mi se mai contorizeaza comentariile lasate cu nume si link, fie ajung in spam si unii am vazut ca nu verifica fie dispare in neant. Asa ca las de la un timp cu contul de fb😦

Leave a Reply

