What’s In My Purse?

What's In My Bag

Stiu ca intr-o vreme circula pe bloguri un fel de tag cu numele acesta, acum l-am vazut din nou in videoclipurile fetelor de pe youtube si astfel mi-a venit ideea sa va arat si eu ce port dupa mine in geanta, in fiecare zi.

Geanta pe care o folosesc in prezent este de la Zara, am purtat-o cam toata toamna-iarna si o port inca si acum. Desi intai mi s-a rupt cheita de la fermoar si nu mai puteam sa o inchid iar apoi mi s-a desfacut breteaua de la un capat si nu mai puteam sa o port pe umar, acum am rezolvat ambele probleme si geanta este perfect functionala.🙂

Nu este o geanta nici foarte mare, dar nici mititica. Imi incap suficiente lucrusoare in ea printre care:

What's In My Purse

Portofelul, care este destul de mare, cu carduri, bani, abonamente, carti de vizita etc.. Nu ma tin minte de la ce firma este, ar putea fi Mandarina Duck.

Ochelarii de soare cu tocul pentru ei. Cei stil “aviator” de la Ray Ban sunt preferatii mei.

Doua produse pentru curatarea mainilor: gelul antibacterial de la Protex si un hand sanitizer spray – EO Spray luat de le iHerb. Mai aveam un gel de la Bath & Body Works care imi placea mult, dar nu stiu ce am facut cu el.

Manusile care au ramas in geanta. Le-am tot folosit in ultimele saptamani cu zapada si frig deoarece am mainile foarte sensibile si se irita imediat.

O guma Orbit Fresh Mint. Nu este aroma mea preferata, dar e bunicica.

O mini trusa de make-up de la Sephora in care o sa va arat imediat ce este.

Un portofel de la discreet in care tin absorbantele pentru uzul zilnic.

Trei pachete de servetele Tempo, preferatele mele.

Un pix. Imi place mult cum scrie.

Servetele pentru igiena intima, dar eu de fapt le folosesc cand vreau sa sterg sau sa curat ceva.

Chei. Nu vi le arat pe toate pentru ca nu are rost.

Un set manichiura şi breloc din metal, cu forfecuta, cutit si pila. Un set care mi-a fost de foarte mare ajutor de nenumarate ori.

Si telefonul dar nu l-am mai pus in poza.

Si acum sa va arat ce am mini-trusa Sephora:

Pouch

O mini-pensula cu care imi place sa imi aranjez spancenele. Este de la MAC.

Rujul Chanel Rouge Coco Shine ‘Sourire.

Mini High Beam-ul de la Benefit.

Un mini fond de ten Chanel Vitalumière.

Erase Paste de la Benefit.

Un balsam de buze de la Burt’s Bees.

Si doua mostre de parfum: Dolce&Gabbana Light Blue si Escada Desire Me.

In trecut imi caram o groaza de lucruri dupa mine, dar acum mi-am dat seama ca nu am nevoie de atatea si ca mai mult ma chinuiam sa imi car geanta pe umar. Ce am acum cred ca este mai mult decat suficient.

Sunt curioasa voi ce purtati in geanta in plus fata de ce am eu. Si care sunt cele trei lucruri care nu va lipsesc niciodata din geanta?

Va pup si va mai astept!

14 thoughts on “What’s In My Purse?”

  1. Si eu prefer gentile de marime, medie, dar de cand am intrat in clasa muncitoare, sunt obligata sa port dupa mine zilnic cateva obiecte voluminoase “specifice postului”.🙂 Asa ca acum car o geanta maricica dupa mine si pot spune ca, in afara de binecunoscutele portofel si telefon care nu lipsesc nimanui si de obiectele mai sus mentionate, port mereu o punga de rezerva(am una in fiecare geanta), un tic-tac si mp4-player.ul. Sticla de apa de 0,5l, cateva medicamente si un stick de memorie.

  2. Fie geanta cat de mare niciodata suficient spatiu. Si daca am vrun locusor liber in geanta cu siguranta voi gasi ceva “de trebuinta” sa indes acolo.

  3. Uuu cata organizare.
    Eu am un haos total. Sunt sigura ca, cheile si telefoanele se afla in buzunarul lateral dar pentru alte produse si ustensile nu garantez nimic. ;))
    Pupici

  4. Eu car in geanta relativ putine chestii, portofelul, buletinul si alte nimicuri in buzunarul interior al gentii, rujuri si balsamuri de buze (sa fie!), o oglinjoara, crema de maini, chei, cleste de par si clame, cam atat😀

  5. In mare cam aceleasi lucrui le am si eu in geanta. Mai am intotdeauna un elastic pentru par, o pudra si servetele matifiante, o oglinda si o mini perie de par.

    Speram sa reapara tag-ul asta pentru ca ultima data cand a circulat prin blogosfera mi-a placut tare mult.

  6. ultima data am numarat 10 produse de buze (rujuri si gloss-uri) :))) folosesc cate unul si zic sa-l iau la mine, a doua zi tot asa… apoi le golesc si o iau de la capat. si servetele! cat mai multe! si, evident, cand am nevoie n-am niciun pachet la mine :)))

Leave a Reply

