OPI Can’t Find My Czechbook

OPI Can’t Find My Czechbook

Imi place sa port nuante de albastru pe unghii. Cand am vazut oja aceasta in noua colectie OPI Eurocentrale am stiut ca va deveni in scurt timp preferata mea. Bucuria a fost sa o primesc cadou chiar de ziua mea, am incercat-o atunci repede pe unghii, dar nu am apucat sa fac si poze ca sa pot sa v-o arat. Dar saptamana aceasta am ales sa imi colorez din nou unghiile cu ea, iar de data aceasta nu am mai uitat de poze.🙂

Can’t Find My Czechbook

Can’t Find My Czechbook este un albastru-bleu, o nuanta superba ce ma face sa imi imaginez ca privesc un cer senin de primavara cu putini norisori albi🙂. Pot sa spun ca este prima oja OPI de care eu m-am indragostit. Are o textura cremoasa, asa cum imi place mie, devine perfect opaca aplicata in doua straturi si este destul de rezistenta. Astazi este a patra zi de cand mi-am facut unghiutele cu ea si se pastreaza inca foarte bine. Sunt sigura ca ma va mai tine cel putin trei zile pana cand ma hotarasc sa o dau jos.

Se usuca si repejor, daca am rabdare pot sa nu stric nici o unghie. Eu am preferat totusi sa o aplic seara ca sa nu ma trezesc cu vreo supriza. Singura unghie usor atinsa a fost la degetul aratator, dar am aplicat top coat deasupra si nu se mai vede nimic. Apropo de top-coat, initial am vrut sa il aplic pe toate unghiile, dar am observat ca ii ia un pic din stralucire si din luminozitate ojei si am renuntat la idee. Se vede parca mult mai lejer si natural fara.

Si acum sa va arat mai mult poze cu ea🙂

OPI Nail Lacquer in Can’t Find My Czechbook

OPI Can’t Find My Czechbook Spring

Can’t Find My Czechbook from OPI

Voua cum vi se pare? Va place? Ce oja OPI din colectia EuroCentrale vi se pare cea mai frumoasa?

Va pup si va mai astept!

P.S. Nu uitati de concursul de pe pagina de facebook.

14 thoughts on “OPI Can’t Find My Czechbook”

  1. Am Oger The Top Blue, o nuanta foarte asemanatoare cu aceasta si desi o ador pentru culoarea sa, nu imi place pentru ca se duce foarte repede de pe unghi. Nu am mai folosit-o de multa vreme, imi pare rau ca am dat atatia bani pe ea. Pacat de culoare.😦

Leave a Reply

