Oferte si noutati prin magazine

Am vazut si auzit de cateva oferte prin magazine si nu vreau sa le tin numai pentru mine asa ca le impartasesc si cu voi.🙂

La Farmacia Tei, de fapt la Bebe Tei am vazut oferta la solutia micelara Bioderma Sensibio H20, preferata mea: cumperi o sticla de 250 ml cu 33 de lei si pe a doua o primesti gratis. Desi mi se pare o oferta tare buna eu nu am profitat de ea deoarece mai am vreo doua bidonase de 500 de ml neincepute.🙂

Sensibio H2O

Tot acolo aveau oferta si la solutia  micelară pentru bebelusi Bioderma ABCDerm H2O, cumparai varianta de 1 l si primeai gratis sticluta mica de 100 ml.

In Sephora din Afi Palace Cotroceni am vazut paletula de la Urban Decay Naked Basics la pretul de 115 lei. Am stat cateva minute bune pe ganduri daca sa mi-o cumpar sau nu, am iesit din magazin si am zis ca ma voi intoarce dupa ea, dar nu m-am mai intors. Ma gandesc si acum la ea si nu stiu ce sa fac, ma consolez totusi cu faptul ca este un picusor mai scumpa decat pe BeautyBay.🙂

Urban Decay Naked Basics

Si cum nu cred ca mai este vreo firma care sa nu fi lansat macar un produs sub denumirea de BB Cream, am zis sa va anunt de un nou produs care isi face “intrarea”  prin magazine: Morning Baby! BB Cream de la Miss Sporty pe care il gasiti la pretul de 14 lei, disponibil in doua nuante.

Morning Baby! BB Cream Miss Sporty

Daca sunteti incantate de fondul de ten Mat’Magique de la L’Oreal, eu recunosc ca nu mi-a placut la o prima aplicare, il gasiti acum la oferta in magazinele DM, redus de la 59,99 lei la 32,49 lei.

Mat'Magique

Cei de la Yankee Candle au adus deja in magazine si aromele de vara. Eu mi-am cumparat doua tarte cu 6 lei fiecare de la Mario Plaza: Black Coconut Tart si Waikiki Melon Tart…hmmm si miros atat de bineee de cred ca o sa mai imi cumpar cateva.

Black Coconut TartWaikiki Melon Tart

Voi ce noutati si oferte ati mai descoperit?

Va pup si va mai astept!

In postul cu BlogSale am adaugat si gel eyeliner-ul de la Maybelline.

18 thoughts on “Oferte si noutati prin magazine”

  1. rrrr, tocmai ieri am trecut pe langa farmacia tei, dar nu mi-a trecut prin cap sa intru….
    si la yankee am fost duminica si n-am vazut colectia noua😦

  2. Si eu sunt dependenta de tarte.🙂
    Ultima achizitie a fost Waikiki Melon si acasa, asteapta sa fie incepute inca 2 minunatii in noua colectie, nu mai stiu exact denumirea dar stiu ca ambele contin cuvantul “sand”…visez la mare, la soare, la nisip…;))
    Pupici

Leave a Reply

