My Top 5 Spring Nail Polishes

My Top 4 Spring Nail Polishes

Iubesc primavara! Si unghiile mele parca o iubesc si mai mult stiind ca odata cu ea vor deveni mai vesele, mai luminoase si ca vor prinde mai multa culoare.

Din toata colectia mea de oje am cinci lacuri de unghii potrivite pentru acest anotimp si de care imi doresc sa profit la maxim in zilele calduroase ce vor urma.

Golden Rose Jolly Jewels numarul 115 este vesela, colorata si se asorteaza cu orice. Imi face placere sa o port pe unghii si nu ma plictisesc repede de ea.

Golden Rose Jolly Jewels nr 115

Essie Madison Ave-hue face parte din colectia de primavara a celor de la Essie ce poarta numele Essie Madison Ave-Hue Collection Spring 2013. Eu am luat-o acum ceva timp la reducere si tare ma bucur deoarece imi place mult cum se vede si cum se aseaza pe unghiile mele. Este o oja intr-o nuanta de roz puternic, atragator cu particule fine de sclipici argintiu. Mai multe nu va mai spun acum despre ea deoarece o veti vedea mai bine, cat de curand, intr-un NOTD.

Barry M 308 Berry Ice Cream este un movuliu-lila, discret si potrivit oricarui tip si model de unghie. Este o oja rezistenta si care se aplica foarte usor.

Barry M 308 Berry Ice Cream

Essie Fiji este un nuanta extrem de versatila: un roz-bej pudrat care merge oricand purtat. V-am aratat-o mai in detaliu aici.

Essie Fiji Nail Polish

Si daca citind titlul si apoi vazand poza de grup cu doar patru oje v-ati intrebat care este cea de-a cincea acum este momentul sa v-o arat: OPI Can’t Find My Czechbook, cea mai noua achizitie, face parte din noua colectie OPI lansata pentru Primavara/Vara lui 2013 sub denumirea de Euro Centrale.

OPI Can’t Find My Czechbook

Can’t Find My Czechbook este un albastru-bleu marin foarte cremos si luminos, o nuanta acvatica ce te invaluie in mister. Unghiile mele pur si simplu o adora. :) O veti vedea si pe ea fara indoiala cat de curand intr-un NOTD.

Acum sunt curioasa sa aflu si care sunt ojele voastre preferate pentru primvara?

Va pup si va mai astept!

31 thoughts on “My Top 5 Spring Nail Polishes”

  1. unde gasesc sa cumpar sieu Golden Rose Jolly Jewels in Bucuresti ca dau o fuga azi si as cumpara si eu ca pe la noi nu se gaseste?

  2. Toate sunt superbe, mai ales cea de la Golden Rose. Iar Essie pare foarte interesanta, roz cu argintiu, abia astept NOTD😀. Sa le folosesti cu spor :*

  3. Sunt noua pe aici insa vreau sa-ti spun ca decisesem sa nu-mi mai iau Golden Rose Jolly Jewels pentru ca am aflat ca se curata tare greu de pe unghii. Dar vazand cat de bine arata la tine tind sa cred ca ar merita chinul. E aplicata singura sau peste o baza?

  4. Foarte frumoase! Tot genul asta port si eu, mai putin cu sclipici multicolor. Acum am un roz deschis, desi nu e pastelat si mat, are putin shimmer. Foarte vesela si ultima, cea albastra😀

Leave a Reply

