Rimmel Lasting Finish Matte by Kate Moss #107

Rimmel-#107

Mi-am dorit foarte mult acest ruj. Cand am vazut colectia lansata in toamna de cei de la Rimmel – Metamorphosis am stiut ca rujul mat Lasting Finish Matte nuanta 107, din gama ce poarta semnatura Kate Moss, va fi al meu. Culoarea lui m-a cucerit de la prima vedere: este un visiniu rosu profund, intens, bogat si pigmentat. Nu mai spun ca este si un produs accesibil, destul de ieftin (22 lei) fapt ce m-a convins sa il cumpar pana la urma, fiind constienta de faptul ca nu il voi purta zi de zi.

Aplicarea lui nu este chiar foarte usora. Trebuie sa fiu atenta mai mereu sa nu depasesc conturul natural al buzelor deoarece este cam greu de indepartat si aranjat pe urma. In mod normal dau cu un corector in jurul lor pentru a impiedica rujul sa se “scurga”, dar si pentru a-i creste rezistenta. Pentru o culoare puternica si intensa aplic primul strat de ruj, astept sa intre in buze, iau surplusul cu un servetel, vin cu al doilea strat de ruj pe care doar il tapotez usor peste buze, presez apoi usor cu degetul, iar la final mai aplic un strat de ruj si pe buza superioara si pe cea inferioara pana vad ca se aseaza culoarea frumos.

Rujul se usuca repejor dar texura nu este chiar mata cum credeam, are parca si un usor luciu la inceput dupa cum vedeti si in poze. Mirosul este cel clasic al rujurilor Rimmel, un miros placut fructat.

Rimmel Lipstick 107 Kate Moss

Nu imi usuca buzele, oricum aplic lip balm inainte, dar ce nu prea imi place mie este faptul ca dupa un timp incepe sa dispara din coltul intern al buzei inferioare si se vede cam ciudat.

Voi l-ati incercat? Cum vi s-a parut? Ce rujuri de la Rimmel cu semnatura Kate Moss va plac?

Va pup si va mai astept!

16 thoughts on “Rimmel Lasting Finish Matte by Kate Moss #107”

Leave a Reply

