March Beauty Favourites

In martie, din pacate, nu am putut sa pastrez traditia si sa va arat favoritele la sfarsitul lunii asa cum imi place mie sa fac. Pe 30, sambata, a fost ziua mea, am mai imbatranit cu un an😦 si ca sa uit am fugit cateva zile din tara intr-o mini vacanta.🙂 Destinata aleasa a fost Amsterdam. Este un oras mai altfel, dar mie mi-a placut mult si imi doresc sa ma reintorc vara. Am facut bineinteles si cateva cumparaturi si daca va intereseaza sa vedeti ce mi-am luat va voi arata intr-un post separat.

Si ca sa revin la subiectul discutiei de astazi, luna aceasta am descoperit si redescoperit cateva produse preferate.

March

Crema de par Pantene 24 hour Frizz Fighter Cream. Nu mai stiu ce sa ma fac cu parul meu enervant si electrizat. Crema aceasta e tare buna, este hidratanta si ma ajuta destul de mult atunci cand imi pieptan parul. O pompita de produs imi este suficienta: amestec crema usor intre palme si apoi o intind pe toata lungimea parului insistand la varfuri. Astfel, parul se aseaza si se aranjeaza mult mai frumos. Imi place ca are si un miros placut care se pastreaza atat pe par cat si in palme.

Rujul Girl About Town de la MAC este unul din preferatele mele. Este un roz-fuchsia aprins, luminos, cremos si frumos. Imi place sa il port mai ales in zilele cu soare.

Oja Golden Rose Jolly Jewels in numarul 115 pe care v-am arata-o in postul trecut. M-am dat cu ea inainte sa plec in vacanta si o mai am si acum pe unghii. S-a pastrat tare bine si imi place sa o privesc pentru ca este foarte vesela si colorata.

Lipgloss-ul Rimmel Apocalips in nuanta Celestial. L-am cumparat acum din vacanta si de cand il am il port mereu. Este cremos, se intinde usor si se simte foarte placut pe buze. Nuanta de roz prafuit se potriveste bine cu tonul pielii mele. Mirosul sau este asemanator cu cel al rujurilor din colectia Kate Moss.

Chiar va recomand, daca aveti ocazia, sa incercati glossurile din aceasta colectie.

Primerul pentru ochi NARS Smudge Proof Eyeshadow Base. Cel mai, cel mai bun. Cu el fardurile se pastreaza la fel intreaga zi.

Miniparfumul de la Dior Miss Dior Cherie. L-am avut acum cu mine in vacanta si mi-am amintit cat de mult imi place si mi se potriveste. Este parfumul meu pentru primavara.

Make Up For Ever Aqua Shadow nuanta 20E un creion-fard pentru ochi foarte cremos si foarte rezistent. Iar culoarea pe care o are este superba!

Voi ati incercat vreunul dintre aceste produse? Cum vi s-a/au parut?

Si gata, s-a terminat si luna martie, preferata mea. Nu pot sa cred cat de repede a trecut, dar a fost o luna frumoasa si imi voi aminti cu drag de momentele placute pe care le-am petrecut in ea.

Va pup si va mai astept!

31 thoughts on “March Beauty Favourites”

    1. O sa arat cat de curand. Nici eu nu cred ca o sa ajunga. Stiu ca intrebase cineva pe pagina de facebook a lor si au raspuns ca nu stiu nimic inca. Pup si eu.

  1. Vreau sa iti urez si eu un La Multi Ani, asa cam tarziu. Sa stii ca si eu sunt deprimata in fiecare an cand vine ziua mea, am inceput de la 18 ani si de atunci tot asa o tin.😦 Cat despre produse, numai bunatati ai aici. Astept cu nerabdarea vremea in care nu o sa ma mai doara sufletul si imi voi cumpara un ruj MAC fara pic de regret, as putea sa il cumpar oricand doar ca nu ma lasa constiinta asta nenorocita.😦

  2. Ahhh daca ai stii cum te invidiez ca ai pus mana pe Apocalips. Si e exact nuanta pe care o visez si eu!!:) Sa o porti cu drag!! Numai bunatati zaresc pe aici!:)

  3. Si eu am cautat in mini vacanta mea Apocalips de la Rimmel, dar avand in vedere ca in Franta o oja Rimmel care aici e 10 lei era acolo 4,5 euro….nici nu vreau sa ma gandesc! :))

    1. Eu am luat rujurile de la Rimmel cu 7 euro, aveau promotie de 30-40%. In Franta nu prea se merita sa iei dastea drugstore ca sunt destul de scumpe. Asa mi s-au parut mie. Merita produsele din farmacii si cele care nu se gasesc la noi: Nars, Bobbi Brown, Urban Decay…
      In Sephora de pe Champs-Élysées eu mi-am consumat banii.🙂

  4. ah, ce mult as vrea sa incerc primerul acela Nars, macar de-as fi sigura ca face fata pleoapelor mele mega-uleioase😀. anyway, la multi ani minunati cu intarziere, scuza-ma. sa fii sanatoasa si iubita si linistita! te pup

  5. Si eu am avut intr-o vreme Miss Dior Cherie si mi-a placut mult, dar apoi m-am plictisit de el. Acum am Versace Bright Cristal care este pe terminate si sunt in cautarea unuia nou, dar nu sunt deloc hotarata.

    1. L-am avut si eu acum vreo 3-4 ani si tot asa m-am plictisit de el. Acum imi place iar.
      Iti recomand Viktor & Rolf – Flowerbomb. Eu sunt inebunita dupa el.🙂

Leave a Reply

