Golden Rose Jolly Jewels 115

Acesta este un post programat.🙂

Golden Rose Jolly Jewels 115

Golden Rose Jolly Jewels in numarul 115 este singura oja achizitionata de mine din aceasta colectie pe care nu am apucat sa v-o arat pe blog. Stiind ca voi fi plecata cateva zile si ca nu voi avea timp sa stau sa imi fac unghiile in orice moment, am ales sa mi le colorez cu un lac de unghii cu sclipici, rezistent si care sa se potriveasca cu orice m-as imbraca.

oja Golden Rose Jolly Jewels 115

Golden Rose Jolly Jewels 115 este o oja foarte vesela, colorata si eu ii zic oja bombon. Se intinde destul de usor si pentru ca sclipiciul sa se aplice uniform sunt necesare doua straturi.

Am citit ca seamana destul de mult cu cea de China Glaze – It’s a Trap-eze,  din poze asa mi se pare si mie, doar ca aceasta de la Golden Rose pare ceva mai vesela si mai plina de viata.

Golden Rose Jolly Jewels nr 115

Jolly Jewels 115

Golden Rose Jolly Jewels 115 Nail Polish

Voua cum vi se pare?

Va pup si va mai astept!

34 thoughts on “Golden Rose Jolly Jewels 115”

  1. Este absolut superba, mi-am luat-o si eu azi😀. Vroiam sa te intreb cum sta la capitolul rezistenta? Ca o sa fiu o saptamana plecata si nu mi-as cara ojele cu mine sa imi fac manichiura pe acolo😀.
    Kisses!

  2. OMG, eu, care m-am trezit acum, după o absenţă de citit blogurile mele preferate, am descoperit minunăţia asta la tine. De unde o cumpăr, spune-mi tot, me haz to have it😀

    1. 🙂 Eu am luat-o de la un un stand cu produse cosmetice din Obor (magazinul Obor). Dar gasesti ojele Jolly Jewels si in bazar la Crangasi sau in centrele comerciale unde sunt standuri Golden Rose.
      Si mie imi place mult!🙂

  3. E o dulce oja asta. Sunt curioasa insa, se da jos greu? Stiu metoda cu staniolul, dar avand atat de mult sclipici stau un pic in cumpana.

    Sa o porti sanantoasa, e frumoasa foc.

    1. Ai dreptate, esta ca o bombonica.🙂
      Din experienta cu celelalte oje JollY Jewels la mine nu se sterge chiar foarte usor de pe unghii. Consum cam 10 cotonele asa. Dar depinde si de ce unghii ai. Iar sclipiciul se duce usor daca stau cu mainile in apa calda.
      Multumesc frumos.

    1. Eu am incercat sa le folosesc pe toate cele pe care mi le-am cumparat sa vad cum sunt. Imi plac, dar ma cam eneveaza cand trebuie sa mi le sterg.
      Daca stii ca o s-o folosesti pe asta mai des, cumpar-o, daca nu mai asteapta.🙂

Leave a Reply

