March Empties

March Empties

Inainte de articolul cu preferatele am zis sa va arat consumatele. S-au adunat mai multe produse luna aceasta pe care le-am tinut intr-o plasuta, dar m-am plictisit sa ma incurc de ea prin casa si vreau sa o arunc. Am fotografiat repede fiecare produs inainte sa fac asta si acum vi le arat si voua.

Balea Med

Incep cu demachiantul de la Balea Med care nu a fost chiar pe placul meu, drept urmare nu il voi mai cumpara. Este ieftin, bine formulat dar nu curata cum trebuie machiajul, cel putin in cazul meu. Si nici nu imi place senzatia pe care o am pe fata atunci cand il folosesc.

Lovely Jubblies Lush

Crema  pentru gat, decolteu si sani Lovely Jubblies de la Lush. Mi-a placut tare mult cum miroase crema asta, cum imi miros hainele dupa ce o folosesc si cum se simte pe pielea mea. De cand s-a terminat ii simt lipsa. Am scris mai multe detalii despre ea aici.

Powersmile

Pasta de dinti Powersmile Antiplaque & Whitening Powerful Peppermint de la Jason. Am folosit pasta aceasta de dinti pana la capat, dar nu pot sa spun ca mi-a placut atat de mult incat sa mi-o mai comand din nou de pe iHerb. Cea pe care o am in prezent de la GUM pare mult mai buna: si la gust si la cum imi simt dintii dupa ce o folosesc.

RESIST

Mostra pe care am avut-o cu crema RESIST Cellular Defense Daily Moisturizer with SPF 25 & Antioxidants de la Paula’ Choice. Mi-a placut crema, chiar aveam in plan sa mi-o cumpar, dar pretul ei m-a oprit un pic. Acum am descoperit o alta crema cu SPF pe care vreau sa o incerc si daca o sa mi se potriveasca o voi cumpara pe aceea.

dizolvant REAL

Dizolvant pentru lacul de unghii, fara acetona de la REAL. In trecut l-am avut pe cel albastru, pe baza de ulei, care mi s-a parut bunicel. Mirosea dragut si indeparta destul de usor oja de pe unghii. Cum nu l-am mai gasit pe acela la raft am zis sa incerc si varianta aceasta roz. Din pacate nu mi-a placut mai deloc. Are si un miros mai uratel si ca sa imi sterg toate unghiile cu el trebuia sa consum vreo 10 dischete (poate exagerez putin, dar tot pe acolo). Pe acesta nu il voi mai cumpara, pe cel albastru cred ca da.

MAC

Ceara pentru sprancene Brow Finisher de la M.A.C cu rolul de “a tine” sprancenele in loc. Am tot recumparat-o in ultimii ani, chiar daca nu o folosesc zi de zi. Imi place foarte, foarte mult cand ma grabesc si nu am timp sa aranjez fiecare firicel, este perfecta si foarte usor de utilizat. Acum am luat o pauza de la ea si testez Brow Fix-ul de la Anastasia.

PONCHE Lush

Gelul de dus PONCHE de la Lush. Mi-a placut, a fost potrivit pentru iarna si perioada Sarbatorilor.

dizolvant

Un alt dizolvant, de data aceasta cu buretel, cumparat din Carrefour – varianta verde cu vitamina E. Nu prea mi-a placut pentru ca s-a murdarit buretelul cam repede si parca s-a evaporat si solutia cu care era imbibat tot asa de repede. Nu mai stiu cat a costat, dar nu a fost scump, in jur de 5 lei.

Asadar, acestea au fost produsele consumate în luna martie. Initial am vrut sa mai astept sa se adune ceva mai multe produse dar stiu ca pe urma as fi uitat de ele si am ales sa vi le arat acum.

Si mai vreau sa va intreb daca va place sa cititi astfel de postari?

Va pup si va mai astept!

24 thoughts on “March Empties”

  1. Aveam in plan sa incerc demachiantul de la Balea si pasta de dinti, dar dupa ce am citit la tine cred ca ma voi reorienta. Imi poti spune de unde iei mostrele de la Paula? Le comanzi de la reprezentanti sau direct de pe siteul lor si platesti transportul? Vreau sa imi cumpar si eu cateva produse Paula Choice dar mai intai trebuie sa le testez pentru a nu arunca banii pe geam.

    1. Buna. Mie nu prea mi-au placut, dar stii ca suntem diferiti. Eu pentru mine nu le-as mai cumpara.
      Mostrele le-am comandat de pe site, cu 3 euro si vin in cutia postala.
      Da, si eu iti recomand sa le testezi ca sunt destul de scumpe si poate nu ti se potrivesc.

  2. Imi plac postarile de genul asta, mai aflam si noi pareri despre produse care poate nu merita review singurele🙂 Pare foarte interesanta ceara pentru sprancene, cred ca o voi cumpara si eu; pana acum tot cautam gel pentru fixarea sprancenelor dar ceara suna mai bine🙂

  3. Da, mie imi plac postarile de genul acesta!
    Demachiantul de la Balea Med l-am folosit si eu si nu prea mi-a placut, in rest nu am folosit niciun alt produs!🙂

Leave a Reply

