REVLON Just Bitten Kissable Balm Stain

REVLON 015 Cherish Devotion

REVLON Just Bitten Kissable Balm Stain in nuanta 015 Cherish Devotion a fost printre cele mai folosite rujuri ale mele din ultimele doua luni. Daca mai tineti minte chiar am amintit de el la preferatele lunii februarie.

Visam la rujurile astea de la Revlon inca de cand au aparut in State si ma tot rugam sa le aduca si la noi. Si intr-un final le-au adus, bine nu chiar toate nuantele, dar ma bucur si de astea care sunt.🙂 Pana acum am doar trei dintre ele: 005 Crush, 015 Cherish si 020 Lovesick si toate trei imi plac. Vin ambalate intr-un chubby crayon si sunt foarte usor de folosit.

015 Cherish Devotion, subiectul articolului de astazi, imbraca buzele intr-o nuanta calda, proaspata si frumoasa de roz, un roz bombon. Culoarea este naturala si poate fi purtata fara nici o problema zi de zi.

REVLON Just Bitten Kissable Balm Stain Cherish Devotion

Rujul pare aprins cand privesti ambalajul, dar aplicat pe buze este ca un balsam pigmentat infuzat cu particule luminoase. Ofera un luciu subtil si o pelicula foarte fina pe suprafata buzelor. Eu ma dau cu el cam de doua-trei ori atunci cand imi doresc o culoare mai intensa, dar imi face placere pentru ca este cremos si foarte placut.

Are un miros dulceag, mentolat, dar care nu se simte decat foarte putin pe buze.

015 Cherish Devotion

Preţul unui ruj REVLON Just Bitten Kissable Balm Stain este in jur de 50 de lei.

Nu este foarte rezistent, dar pe mine nu ma deranjeaza deoarece imi place sa il reaplic si nu mi se pare nici ca se consuma repede. Mai am mai mult de jumatate din creion si il folosesc destul de des.

Voi ati incercat rujurile acestea de la Revlon? Ce nuanta va place cel mai mult?

Eu mai visez si la nuanta Sweet Heart Valentine, dar din pacate nu am vazut-o in magazinele de la noi.

REVLON Just Bitten Kissable Balm Stainsursa

Va pup si va mai astept!

30 thoughts on “REVLON Just Bitten Kissable Balm Stain”

  1. Si eu planuiesc sa imi cumpar macar o nuanta, dar mi se pare putin cam scump si nu stiam daca merita. Dar m-ai convins tu sa ii dau o sansa, arata foarte bine :*:*

  2. Am si eu o nuanta, dar nu pot trece de mirosul oribil din punctul meu de vedere… cand lucrez insa, este aliatul meu de nadejde, arata superb pe buze si rezista bine. Daca chiar mia vrei nuante, da o comanda pe ebay, cred ca s-ar renta pentru tine.

    1. Pe mine nu ma deranjeaza mirosul chiar deloc. Simt ca ma racoreste.
      Da, m-am gandit si la Ebay, dar deocamdata am in plan cateva lip butters🙂.

  3. Ce buze frumoase ai!! Eu nu am incercat creioanele astea de la Revlon, ma atrag mult dar nu suport senzatia de mentolat pe buze, asa ca ma abtin. Pupici

    1. Multumesc frumos, Georgy! :-*
      Chiar nu e deranjanta deloc, dupa ce il aplici poate sa mai simti vreo 10 secunde. Dar eu m-am obisnuit si nici nu mai simt nimic. Pup si eu!

  4. Eu am unul (devotion cred, nu mai stiu exact) si mi se pare ca usuca buzele. Iar culorile ce se gasesc la noi nu mi se potrivesc deloc, nu stiu de ce- si eu le am asteptat sa apara la noi dar acumm am linistit, nu mi mai trebuie.
    Astept lipp butter-urile, tot de la Revlon.

  5. Ce nuanta superba, exact pe gustul meu. Trebuie sa fac o mica prostioara si sa comand macar unul in aceasta nuanta de pe Ebay, de cand tot ma uit la ele dar nu m-am indurat inca sa comand. PS. Avea dreptate Federova, ai niste buze foarte frumoasa. Pupici.

  6. Minunatiile acestea se gasesec si pe wishlistul meu.
    Nuanta ta arata divin. Sa il folosesti cu placere in continuare.🙂
    Pupici

  7. arata foarte bine pe buze. e exact genul de baby pink care i se potriveste oricui. eu totusi am zis ca ma potolesc si nu mai cumpar rujuri pentru ca am destule si tot cu nivea balsam de buze soft rose ma dau :)))

    1. 🙂 Eu am inceput in ultimul timp sa ma dau destul de des cu ruj. Imi place!🙂 Balsamul meu preferat de acum este cel nou de la Nivea, la cutiuta.

Leave a Reply

