NOTD Sephora+Golden Rose Jolly Jewels

KikoSephoraGoldenRose

Dupa cum vedeti imi fac manichiura cam o data pe saptamana. Nu am rabdare mai des. Si daca oja se pastreaza bine in jur de 5-6 zile cam atat tin si eu pe unghii, poate si mai mult.

Initial, duminica sau luni – nu mai stiu sigur cand mi-am facut unghiile – am vrut sa folosesc doar lacul de unghii de la Sephora din gama Epert Manicure  numarul N22. Este prima oja de acest gen pe care o incerc de la Sephora. Culoarea sa este superba, vibranta si te imbie sa o cumperi chiar daca pretul ei iti pune piedica.

Asadar sa revin – seara cu putin timp inainte de somn am aplicat repede lacul transparent de la Kiko pe post de basecoat, am asteptat sa se usuce bine la toate unghiile si apoi am inceput sa mi le colorez una cate una cu oja de la Sephora. Intai la mana stanga si apoi la dreapta.

Oja s-a aplicat binisor, se putea si mai bine si parca se usuca si cam repede. Dupa ce o aplicam pe doua dintre unghii, iar o rostogoleam intre palme ca sa se amestece, altfel nu puteam sa o intind cum trebuie pe unghie. Are un luciu foarte placut, este foarte pigmentata si devine opaca in doua straturi subtirele.

O sa ma intrebati, dar unde sunt pozele cu ea singura ca sa o vedem si noi mai bine? si eu va raspund ca nu am apucat sa le fac.🙂.

Si sa povestesc de ce: Dupa ce am terminat de facut unghiile, am mai asteptat vreo 10 minute si apoi m-am bagat la somn cu manutele frumos peste plapuma ca sa nu stric nici o unghie pana dimineata. Da de unde, dimineata cand m-am trezit toate erau “smotocite”, parca nici una nu scapase nevatamata. Si cum nu suport sa vad pe unghii oja stricata mi-a venit ideea sa aplic repede peste oja de la Golden Rose Jolly Jewels numarul 113 pe care nu o folosisem deloc pana atunci. M-am imbracat, m-am incaltat si inainte sa ies pe usa am aplicat repede un strat de Golden Rose. M-am gandit ca in timp ce merg eu pe strada, are timp sa se usuce. Si asa a si fost. Iar rezultatul este acesta:

Sephora

SephoraNo22+Golden Rose113

Sephora-&-GG

Golden Rose Jolly Jewels 113

Unghiile se pastreaza perfect chiar si astazi cand va arat pozele. De oja Golden Rose nu pot sa spun decat ca se aplica cu usurinta, ca mai toate ojele din gama Jolly Jewels.

Cum vi se pare? Va place combinatia?

Va doresc un week-end superb si sper sa nu mai ploua!

Va pup si va mai astept!

20 thoughts on “NOTD Sephora+Golden Rose Jolly Jewels”

  1. Glitter-ul rezolvă orice problemă de genul ăsta :)) Așa fac și eu atunci când reușesc să stric proaspăta manichiură. Oja de la Sephora e superbă!

    1. Da, si pe mine m-a cam suparat. Dar o sa tin minte cand o sa ma mai dau cu ea sa astept mai mult timp sa se usuce, lucru care nu prea imi place.

  2. Arata foarte bine. Eu inca nu am gasit oja pe care mi-o doresc din Colectia Golden Rose Jolly Jewels. Mi s-a pus pata pe numarul 109, dar nu l-am zarit la nici un magazin pana acum.

Leave a Reply

