Masca pentru par H’SUAN WEN HUA de la Lush

Printre cadourile pe care le-am primit de Craciun s-a numarat si aceasta masca-tratament pentru par. Desi sunt foarte curioasa si imi doresc sa incerc cat mai mult produse LushH’suan Wen Hua nu mi-a sarit niciodata in ochi si nici nu aveam intentia sa mi-o cumpar in viitorul apropiat.

Auzindu-ma ca ma plang mereu de parul meu frizzy si enervant, sora mea, caci ea este persoana care mi-a daruit-o, s-a gandit ca mi-ar putea fi de ajutor sa incerc si acest produs. Bineinteles ca de la prima baie am inceput sa o folosesc.

LUSH H SUAN WEN HUA

Ce spun cei de la Lush despre ea: 

Aceasta masca este denumita dupa un zeu chinez, protector al parului. Foloseste-o pentru a-ti reface yin si yang-ul parului tau. Noi o recomandam pentru parul care a trecut printr-o perioada de incercari in care nu i-ai acordat atentia cuvenita si acum se resimt efectele. 

Toate ingredientele din aceasta masca pre-spalare o fac sa arate si sa miroase ca un dressing pentru salata. Otetul aromat, bananele, avocado si ouale proaspete, organice, hranesc radinile si le fortifica prin aportul de nutrienti, lasand in urma un par fin si stralucitor. Folosim oua, ca un inlocuitor natural al polimerilor sintetici adaugati in celelalte masti destinate ingrijirii parului pentru a repara portiunile deteriorate. 

Recomandam aplicarea ei pe parul uscat deoarece atunci sunt cuticulele deschise si absorb cea mai mare parte de ingrediente nutritive.

Pentru a-i cunoaste efectul, aplic-o pe toata suprafata parului, las-o sa actioneze timp de 20 de minute, spala-ti parul apoi, si aplica balsam daca este nevoie. Stai in dreptul razelor solare si admira-ti stralucirea.

Ce spun eu desprea ea: Recunosc ca atunci cand am inceput sa scriu postul mai aveam din ea, destul de putin ce-i drept, dar acum cand mi-am amintit ca nu l-am terminat de scris eu deja am am folosit-o pe toata. Si timpul sau de valabilitate este scurt, asa ca m-am grabit si m-am tot dat cu ea ca sa nu expire. Oricum mai mult de 5-6 utilizari nu prea tine.

Am aplicat-o exact cum au sugerat cei de la Lush. Mirosul mie mi-a placut, dar prietenul meu nu era prea incantat de el si mereu ma intreba cu ce m-am dat pe par de miros asa?? Nu stiu sa il descriu, era ceva dulce si intens, dar natural. Cred ca printre ingrediente are si scortisoara (de fapt chiar are) deoarece eu o simteam putin. Chiar si dupa ce ma clateam, ma spalam cu sampon si iar ma clateam tot ii mai simteam parfumul in par. Si imi placea deoarece ma ducea cu gandul la proaspat, elegant si curat.

H SUAN WEN HUA

MASCA PENTRU PAR H SUAN WEN HUA

Masca are o culoare bej-galbuie, o textura este usor cremoasa si se aplica lejer pe firele de par.

Nu am vazut diferente mari in cele doua luni, dar nu pot sa spun nici ca nu mi-a placut deoarece dupa folosirea ei parul meu era mai stralucitor, se descurca mai usor si avea un miros mai altfel. Insa nu am simtit acel ceva intre parul meu mofturos si ea.

Am pus si o poza cu parul proaspat spalat pe care am facut-o ultima oara cand am mai folosit-o.

Dupa cum vedeti am parul destul de lung, a inceput sa se despice usor la varfuri, nu ii mai gasesc nici o forma care sa ma multumeasca, dar saptamana acesta sau cel tarziu saptamana viitoare vreau sa imi tund cam 7 cm din el.

Hair

Voi ati incercat-o? Cum vi s-a parut?

Va pup si va mai astept!

22 thoughts on “Masca pentru par H’SUAN WEN HUA de la Lush”

    1. Buna Deuitza. O poti cumpara din magazinele Lush din Bucuresti. Un magazin este in mall-ul Afi, altul la Baneasa Shopping City si mai este unul in Mario Plaza.

      1. cum as putea sa comand aceasta masca online ? pentru ca nu stiu daca voi ajunge la aceste magazine

  1. Frumos parul si nu tunde 7 cm ca daca ii spui asa stilistei iti tunde vreo 15 cm, eu i-am spus sa tunda doar varfurile si mi-a tuns vreo 10 cm imi venea sa o iau la bataie si mi l-a tuns si in scari si a meu era foarte putin filat. Acum a crescut iara dar cand o sa te vezi cu parul mult mai scurt te ia cu lesin cum m-a luat pe mine. De ce nu il ondulezi cu ondulatorul conic sau cu un onduator cu tambur gros si ies niste bucle lejere mari si pare parul si mai scurt.
    ema

  2. Wow ai un par superb🙂
    Pana acum nu am incercat nimic de la Lush pentru ca mi s-au parut ca scumpi. M-ai facut putin curioasa in ce priveste masca de par. Pe lista de ingrediente sunt trecute cateva chestii interesante: rozmarin (bun pentru caderea parului), avocado, ulei de maslne si … banane (?). … Plus scortisoara, sunt innebunita dupa mirosul de scortisoara.

  3. Superb parul, subscriu si eu🙂 Cand ai scris ca mai mult de 5-6 utilizari nu tine vrei sa zici ca tot tubul ala se consuma intr-o luna?? Bine, probabil pentru o persoana cu jumatate din parul tau e de ajuns 2 luni🙂

  4. Par destul de lung? Mama miaaaaa, am si uitat tot ce am cititi in momentul in care l-am vazut.
    E atat de frumos si arata foarte sanatos. Felicitari.❤
    Pupici

    1. :)) M-ai facut sa rad. Eee poza il face si mai lung, ca parca nu e chiar asa.🙂
      Eu nu prea sunt multumita de el si ma cam enerveaza.
      Pupici si tie!

  5. wow ce lung este❤ eu am trei fire si acum ajunge in dreptul sanilor si deja trebuie sa il tund, deoarece nu mai arata bine. eu am de la lush un balsam solid si exfoliantul de buze si sincer nu m-au dat pe spate. parca totusi nu isi merita banii….

    1. Da, mi-a crescut cam mult, dar trebuie sa il tund. Nici mie nu prea mai imi place cum sta si il tin mai mult prins.
      Mai mie imi plac cateva produse de la ei: ador crema pentru piept si sani si mi-a placut crema de dus Turkish Delight pe care as vrea sa mi-o mai cumpar, dar este cam scumpa😦.

Leave a Reply

