My Spring Foundation Routine

Odata cu venirea primaverii incep sa schimb treptat produsele de make-up pe care le-am tot folosit in lunile ce-au trecut. Astfel, mi-a venit ideea sa va arat ce trucuri de machiaj folosesc in fiecare dimineata pentru a avea un ten uniform si luminos pe parcursul intregii zile.

My-Spring-Foundation-Routine

Asadar de fiecare data dupa aplicarea cremei hidratante vine randul Porefessionalului de la Benefit Cosmetics. Acesta este un balsam pe baza de silicon care intra rapid in piele si uniformizeaza textura pielii prin minimizarea porilor. Desi la inceput nu mi-a placut mai deloc si mi se parea ca il folosesc mai mult degeaba, acum am inceput sa ma obisnuiesc cu el si parca vad o diferenta. Il aplic doar in lateralele nasului, intind usor spre pometi si pe barbie. Tenul este pregatit pentru pasii urmatori.

O noua introducere in rutina de make-up este pensula de la Real Techniques Expert Face Brush. Daca pana acum vreo luna imi aplicam fondul de ten doar cu degetele – asa mi se pare cel mai usor – in ultimul timp, din cand in cand, mai folosesc si aceasta pensula (cand am mai mult timp la dispozitie). Chiar imi place, este o pensula tare buna si o recomand! Am in plan sa mai imi cumpar cateva pensule Real Techniques.

Fondul de ten preferat este cel de la Shiseido Suncare Sun Protection Liquid Foundation cumparat anul trecut de pe StrawberryNet. L-am folosit si in iarna, dar mi se pare foarte potrivit pentru tenul meu pe vreme de primavara. Se intinde usor, confera tenului un aspect natural, radios si este foarte rezistent. Are factor de protectie solara SPF 30 asa ca atunci cand il folosesc pe el sar peste aplicarea cremei cu protectie solara. Daca ma dau cu acest fond de ten nu am nevoie de pudra (bine, oricum nici nu prea folosesc :)).

Despre concealer-ul de la Maybelline – Fit Me am mai scris in articolul despre Cumparaturile cosmetice din ultima perioada. Incet, incet am inceput sa il indragesc si chiar merita sa il folosesc. Este lejer, nu imi incarca inutil zona din jurul ochilor dar in acelasi timp ascunde bine cearcanele. Maybelline poate, poate il aduci si pe la noi!

Si la final corectorul meu preferat de la Bobbi Brown in nuanta Light Bisque. Perfect for me! Cred ca l-am tot laudat si o sa il mai tot laud, imi place prea mult. Cand nimic altceva nu ma mai multumeste ma intorc spasita la el.🙂 Este foarte cremos si usor de aplicat cu degetele. Produsul corecteaza si ilumineaza foarte frumos tenul si este singurul care nu se strange deloc in liniile fine pe care le am in jurul ochilor. Mai multe amanunte despre el puteti citi aici.

Si acestia sunt cei cinci aliati in “lupta” cu imperfectiunile fetei. Sunt curioasa sa ii descopar si pe ai vostrii.🙂

Va pup si va mai astept!

10 thoughts on “My Spring Foundation Routine”

  1. Eu inca nu am trecut la aliatii de primavara, dar citind articolul tau, am reusit sa mai adaug cate ceva pe wishlist (concealer-ul si corectorul). ;))
    Pupici

  2. Buffing brush-ul este pensula mea preferata de fdt. Dar vreau neaparat sa incerc si expert face brush🙂
    Dintre toate pensulele care le detin…cele de la RT se spala cel mai usor si se usuca cel mai repede😀

    1. Sa il incerci da, e cam greu ca nu se gaseste si la noi😦. Daca vrei sa il cumperi il poti lua de pe strawberry.
      Sau poate pleci in vacanta si il gasesti in-afara.

Leave a Reply

